| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 183 .. 205
19.04.12 12:11
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

Oh nei bellastella

das isch de blöd! Hei diä das de vorhär nid gwüsst? So ergerläch!

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

19.04.12 12:16
bellastella 

Re: Ärger-Thread

Nei mir händ nüt gwüsst, äs isch än Flyer ide Post gsi, drum hanis gse. Zersch hanis wele wegrüere, will mer ja a dem Datum eh kei zit händ, dänn hanis gnau aglueget und gse wo das das überall isch. Naja, äs ischs Standesamt, resp. diä spezielli Location wome chan au zivil hürate, vo dem her ischs ja eigentlich nöd so tragisch, sind nu fürd trauig det, aber gliich, dänn latsched tonnewis so blödi lütlis det umenand, und fürd föteli müemer üs öpis überlegge, und d lüt müend vom bus grad diräkt über dä platz laufe, und wider zrugg... argh..... äs git ja dami nomal 52 Samstig im Jahr und usgrächnet a dem mues das si!!! Grrr....
Danke fürs Mitleid Mädels, das hät jetzt grad use müese

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

19.04.12 12:38
dia

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@bellastella
Uhhh do verstoh ich völlig! Das würd mi au hässig mache, isch jo voll doof!!!
Mach do au grad mit:GRRRRRR....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

19.04.12 12:41
bellastella 

Re: Ärger-Thread

@dia: Hehe, danke Naja, ich wott mi eigentlich nöd ufrege, bringt ja eh nüt, und mer chönd eh nüt mache Aber trotzdem... Het eigentlich uf dem Platz welle Gruppeföteli mache und äs paar Föteli mit em Füürwehr auto womer dänn an Apero fahred... aber naja... SCH*** drauf! Derfür isch dänn Hammerwätter, GÄLL PETRUS!!!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

19.04.12 12:45
dia

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Genau, kopf hoch bellastella!!
Es wird zu 100% eure schönste daag!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

19.04.12 12:54
bellastella 

Re: Ärger-Thread

Genau!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

19.04.12 13:33
cutebride 

Re: Ärger-Thread

Oh bellastella, das isch würkli en ärgerlichi überraschig! Ich bin überzügt dass ihr en kuuli lösig findet fürs gruppefoti wenigstens hesch es jetzt scho erfahre und chasch dir öpis überlegge anstatt dass am hochziitstag selber den überrumplet bisch.
Wiä d'dia seit, es wird sicher trotz allem dä schönsti tag!!!!

19.04.12 13:40
Keks 

Re: Ärger-Thread

Ou nei Bellastella. Das isch dän blöd Das würd mich au ärgere.
Ich mues mich grad mal informiere, ob am 4. August au öpis los isch in Rappi.
Hmm, bi grad am überlege, wo ihr chönted Föteli mache. Eventuell ufere Stäge hinde am Schloss, diä wo richtig Seebadi füered. Weisch wo ich meine? Aber ich weiss jetzt nöd, obs villicht chli z'dunkel isch, wills doch recht viel Bäum dete hät. Oder falls ihr gnueg Zyt händ, dän gönd doch is Tech übere, det äs paar schöni Föteli ufem Holzstäg mache. Oder mitem Füürwehrauto vorem Holzsteg. Ich duen mir mal nochli überlege und schriebder dän, falls mir no öpis ifallt.

19.04.12 13:41
bellastella 

Re: Ärger-Thread

@cutebride: Ich hoffs! Nei eigentlich bini sicher, mir händ zum glück grad am Fritig d besprächig mitem Fotograf, dänn tueni das grad aspräche. Und ja, äs isch würkli guet dasmers jetzt scho wüssed. usserdem isches ja meisten so dasmers sich schlimmer vorstellt alses dänn würkli isch, und ebe ja, mer händ dänn eh anders im chopf

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

19.04.12 13:46
bellastella 

Re: Ärger-Thread

@keks: ja mach das, ich hoffs nöd für dich! Das isch halt de seich wäme so zmitzt im chueche hüratet... janu, viellicht kriegemer ja no äs privats konzert

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

 1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 183 .. 205
eigentlich   Schwester   heiraten   trotzdem   Zeremonie   anderen   hochzeit   Familie   gemacht   vielleicht   September   wirklich   Ärger-Thread   irgendwie   Problem   Ziviltrauung   verlobt   natürlich   einfach   eingeladen