| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 83 .. 163 164 165 166 167 .. 186 .. 205
29.05.12 21:28
Seechind84 

Re: Ärger-Thread

Ich kann vermelden: Ich bin zufällig in einer kleinen Boutique fündig geworden. Mit 120Euronen war ich dabei

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

06.06.12 09:40
lululuana 

Re: Ärger-Thread

Ärger das isch z richtige Wort, wobi Chindrgarte hie wohl eher würd passe.

Ig säge öich, miech am liebschte irgendwie öppis kaput...

Chönt ächt chotze ab mim Vater, das isch so ä *****. Seit dä mier doch effektiv är chiem nid ad Hochzyt wäge mire Mam. Mues säge si si gschide, d Muettr het ä nöiie Partner wobi dr Vatr o eini het gha abr är vrgrauet sich d Froue geng da isch är sälbr tschuld.
Irgendwie cha är mier ja dr Buggel abrütsche, bi ja schliesslech gschtorbe für ihn... aber glich isch es halt dr Vater, wome o gärn drbi hät.

Da chöme so viel Agressione uf, chöit ier mier gar nid gloube. Abr mues mi gloub drmit abfinde, liebr är chunt nid als dass är üs dr ganz Tag vrsouet...

06.06.12 10:38
Arwalds_Braut 

Re: Ärger-Thread

Das tut mir mega Leid für dich, lululuana! Ist wirklich schade, wenn man nicht mal für die Hochzeit der eigenen Tochter seinen Stolz (oder was auch immer der Grund ist) hinunterschlucken kann. Ich hoffe, ihr könnt das noch klären! Vielleicht braucht es einfach Zeit, bis dich die Gemüter beruhigt haben? Dann sieht er es möglicherweise auch realistischer und lenkt ein? Wirst du nochmals mit ihm in aller Ruhe reden? Oder gibt es jemand anderes in der Familie, der es versuchen könnte? Geschwister, Onkel, Tanten oder so?


*Verlobt*


Zuletzt bearbeitet am 18.09.12 11:30

06.06.12 10:53
lululuana 

Re: Ärger-Thread

Arwalds_Braut reden hat gar keinen Sinn, er kann und will auch nicht reden. Er macht ja schliesslich keine Fehler nur wir anderen... mit solchen Personen artet jedes Gespräch nur aus.

Wir sind halt Oberländer und etwas schtur.

Mein Götti würde bestimmt mit ihm reden, aber weisst du. Ich will nicht dass er ans Hochzeit kommt weil ihm irgendjemand die Meinung gegeigt und ihn zur Schnecke gemacht hat. Ich möchte dass er kommt weil er will... ansonsten soll er Zuhause bleiben und uns das Fest nicht versauen.

Zudem haben bereits einige Personen, auch immer wieder meine Schwester (meine Trauzeugin) ihm die Meinung gesagt aber ohne Erfolg.

Geschiedene Eltern sind schlimmer als Kinder...

eigentlich hat aufregen gar keinen Sinn... früher (also bis letzten Oktober) hätte ich mich nun entschuldigt auch wenn ich nichts gemacht habe, nur damit die Kirche im Dorf bleibt und der Frieden wieder da ist.

Doch das hab ich nun 26 Jahre gemacht und bin gerade dabei, mir genau diese Eigenschaft abzugewöhnen.

06.06.12 11:07
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

Ui das isch nid schön! Aber isch nid besser we ners gseit het, dass er nid wöu, aus wenner chiem u när nume lämpe miech? Klra isches nid schön für di, isch ja schliessläch di Paps aber äbe.. bi o scho amene Hochzyt gsi wo d'Eutere gschide si gsi u di he säch dr ganz Tag nume agmotzet. Das isch o nid würkäch schön gsi.

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

06.06.12 11:15
lululuana 

Re: Ärger-Thread

@Chatzezuengli
Momol das hani ja gseit, liebr gar nid cho als z cho (zB nachere Standpouke vo öpperem) und de dr ganz Aabe ä Gring schrisse und öppe no umemotze.
Da söll är gschidr Daheime blibe und de hindedri jammer was är für es arms Huscheli isch...

chunt är nid, das wird ihn geng widr luuse und plage, abr drzue schtah würd mä natürlech nid. Mä isch ä Maa...

ah fertig jetz, la mier dä Tag nid la kaput mache!

d Schwigreltere si o gschide und chöis o nid würklech abr scho dür d Groschind hei si eifach müesse lere drmit umga. Mä seit sich "Hallo" ev no churz "wie geits?" und de geit mä getrennti wäge... guet isch o scho ä Cher här sit si sich hei la scheide

06.06.12 11:24
Arwalds_Braut 

Re: Ärger-Thread

Stimmt auch wieder, besser er kommt freiwillig und nicht weil ihn jemand überredet hat. Aber andererseits ists dann wirklich auch besser, er kommt gar nicht, als euch die Stimmung vermiesen! Ist wirklich nicht schön, wenn erwachsene Leute sich nicht einen Tag mal am Riemen reissen können! Aber wer weiss, wenn reden nicht mehr hilft, hilft vielleicht schweigen und die Einsicht kommt irgendwann von alleine? Sich entschuldigen, wenn man nichts weiter gemacht hat, als enttäuscht zu sein, ist jedenfalls sicher keine Lösung...


*Verlobt*

06.06.12 11:31
lululuana 

Re: Ärger-Thread

ich werde mich nun bestimmt nicht mehr bei ihm melden deswegen, auch werde ich nicht auf die Knie fallen und ihn darum bitte zu kommen... ich habe auch meinen Stolz!

wir werden es sehen...


"Wunder passiere und ig däiche dra...."

06.06.12 12:22
Steph

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

nid schön so sache. Und ich verstand Dich voll und ganz. Das wär mir vor allem zviel!
I würd glaub genauso reagiere, wie du, isch jo wohl berächtigt.
so hart wies dönt, aber de Vater liebr nid drbi ha, als wenn er drbi isch und den nur e hässige Stei macht und Eure Daag muess drunter liede. Das bringt grad gar nüt. Aber es duet halt trotzdem weh.

Minni Eltere sind au gschiede und i muess drzue sage - zum Glück! Sie verstöhnd sich jetzt no viel besser, als wo sie no zämme gsi sind. Mi Vater het e Fründin mi Muetter leider kei Partner.
Also zum glück sind doch nid alli so und i bi stolz druf.

I wünsch dr viel Kraft und vieli Närve........


lg


* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

07.06.12 12:12
jasi86 

Re: Ärger-Thread

@lululuana.... Oh nein.... Aber ich kenne das meine Eltern sind auch geschieden, daher verstehe ich dich.... Naja bei mir ist es mein Götti, der nicht kommen will weil er: Sich weder mit meiner Mama noch mit meinem Onkel versteht und er nicht mit Ihnen im gleichen Tisch sein will geschweige dann im gleichen Raum. Ich so: Du würdest ja nicht mit Ihnen am einen Tisch sitzen. Er so: Nein....Aber du kriegst trotzdem ein Geschenk... Ich so: Ich will kein Geschenk, ich wollte, dass du als mein Götti an meiner Hochzeit dabei bist. Er so: Ich war lang genug dein Götti, du bist jetzt 26.


Gehts noch? Naja dann bleibt er halt zuhause und verpasst ein Riesenfest....


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

 1 .. 83 .. 163 164 165 166 167 .. 186 .. 205
trotzdem   gemacht   Ärger-Thread   irgendwie   wirklich   Schwester   Ziviltrauung   Zeremonie   eingeladen   September   vielleicht   anderen   Problem   natürlich   einfach   hochzeit   heiraten   Familie   eigentlich   verlobt