Ärger-Thread |
|
1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 195 .. 205
|
|
|
|
|
28.11.12 17:30
Reebee
|
Re: Ärger-Thread
Danke euch, das beruhigt mich sehr. Wir sind halt beide nicht die grössten kinderfans und zudem haben wir bezüglich hochzeiten und kinder schon negative erfahrungen gemacht. Ich frage mich manchmal, warum beim thema hochzeit viele automatisch ihre kids mitbringen wollen? Bei einem weihnachtsessen der firma oder so fragt auch keiner, ob die kleinen auch eingeladen sind... Zudem kann ich mir beim besten willen nicht vorstellen, das sowas spassig ist für kleine kinder. Naja, vermutlich wird es noch mehr solche erlebnisse geben, aber damit muss ich wohl umgehen lernen :)
Zuletzt bearbeitet am 28.11.12 17:36
|
|
|
|
29.11.12 07:06
lululuana
|
Reebe, zieh dis Ding düre! d Arbeitskollege vo mim Maa hei denn o gmeint gha d Froue/Fründine sige o iglade,wieso o immr. Ha i jedem Chärtli ä pers. Ared gschribe also "Liebe Jürg" bi settnige wo d Partnere o si iglade gsi beidi Näme "Liebe Dänu, liebs Coni" ... chas nid so vrschtah dass alli geng z Gfüehl hei es sig mit Partner, i settnige Momänte fräge ig liebr schnäll nache ob mit odr ohni.
Wäg dä Kids, mues säge mier hei drü Meitscheni am Hochzyt gha im Alter vo 4 (fasch 5), 3 und 2 (fasch 3) und es isch eifach super gsi. Es hei viel dänkt gha "ou nei, Chind..." abr si hei ihre Spielegge gha und de hei mier drü mal Päckligfischet mit ihne und süsch no es Spieli gmacht so si im Mittelpunkt si gschtande. Die drü si umegsecklet, hei mit üs tanzet odr de eifach i ihrem Egge gschpielt und gmale. Es hei alli Gescht gseit gha, dass es super sig gsi mit dä Kids. Mier isch es wichtig gsi d Kids drbi z ha abr d Angscht isch natürlech geng im Hintrchopf gsi abr wie gseit ig würds widr mache. Für mi hei si das Fescht beriicheret!
Aber jede mues es säbr entscheide und ig ha letschti grad ar Kollegin gseit wo voll i dä Vorbereitige isch, si söll eifach bitte (odr si beidi sölle bitte) ihre Chopf düreschtiere o wenn halt mänggisch dür d Wand geit. Es isch dr Tag vo ihne und da mues es für si schtimme und für niemerds andrs!
|
|
|
|
|
|
29.11.12 13:45
Reebee
|
naja, wir wollen ja nicht nur am abend keine kinder, sondern generell keine. ab einem gewissen alter stören sie mich nicht, so ab 6, 7 jahren. aber die jüngeren kinder und babies können die zeremonie halt schon stören, und das würde dann wiederum meinen freund und mich stören. wir waren mal an so einer hochzeit, man hat kaum was von der predigt verstanden weil es so laut war. ok, war auch eine traufe, aber dieses erlebnis hat sich in unser gedächtnis eingebrannt. oftmals sind ja nicht die kleinen das problem, sonder die eltern, die dann nicht raus gehen :(
in diesem speziellen fall habe ich mich halt einfach aufgeregt, weil es ja "nur" eine arbeitskollegin von mir ist (wir haben privat keinen kontakt) und ich ihre reaktion echt unangebracht fand. was ich vielleicht vorhin vergass zu erwähnen: sie hat "nur" eine einladung zur trauung/apéro erhalten, abends haben wir wirklich nur enge freunde und familie eingeladen.
wie dem auch sei, es ist nun raus und ich bin froh, habe ich den stier gleich bei den hörnern gepackt :)
Zuletzt bearbeitet am 29.11.12 13:48
|
|
|
|
1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 195 .. 205
|