| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 195 .. 205
28.11.12 16:59
soraya1 

Re: Ärger-Thread

Liebe Reebee
Ich kann gut verstehen wie du dich fühlst. Jedes Brautpaar muss durch diese Situation, will es nicht die Feier vollständig nach den Wünschen der Gäste ausrichten. Ob es die Vorstellungen der Eltern bezüglich der Gästeliste, wünsche von Verwandten und Freunde über Fahrdienste, Must-haves oder Traditionen sind,..... Es kommt unweigerlich zu der Situation. Bezüglich der Website. Leider ein Fakt, nicht alle nehmen sich die Mühe diese Studieren. Ihre eigene Schuld. Ich finde es sehr stark von dir, dass du dich gleich der Auseinandersetzung gestellt und es mit deiner Kollegin geregelt hast. Versuche es für dich abzuhacken. Denn du hast dir gewiss nichts vorzuwerfen. Die Info war da und zudem ist es ja eine Einladung und somit ein Entgegenkommen deinerseite.
Ich hab mir in den Situationen immer gesagt: (Es gibt ja das Sprichwort, bei jeder Hochzeit muss etwas schief gehen) Wenns nur das ist, damit kann ich leben und dafür hab ich dann eine Hochzeit ohne Katastrophen.

28.11.12 17:01
Lula 

Re: Ärger-Thread

Hoi Reebee

La Di nit lah Ärgere vo Dire Arbeitskollegin. I verstah Di vou u ganz, i wetti ou kenni Kind am Obe drbi ha. Aber gang nit wäge ihre e Kompromiss i, es isch Öiche Tag u Dir bestimmet dRegle!! U süscht niemert. U we si nit däm nit zfride isch, de söu si deheime blibe. Sorry.
U vorauem kennsch Du si, u nit ihrei Familie. U was Dir uf dKarte schribet isch ja wohl öichi Sach.

A däm Tag müesst Dir Happy si, Dir söuet Di ganzi Wäut umarme. U es isch doch scho schön anes Hochzyt iglade zsi, de cha me sech doch ou mau chli füege.


Mini Meinig, nit bös gmeint.

28.11.12 17:24
Lerch 
Re: Ärger-Thread

Hoi Reebee,

Ich bin gleicher Meinung wie alle hier - zieh dein Ding durch und fertig.
Vor einem Jahr währe ich selber auch der Meinung gewesen, Kinder sollten doch an einer Hochzeit Platz haben. Heute würde ich mein Kind wohl auch zu Hause lassen, wenn diesbezüglich nichts auf der Einladung steht. (Ausser sie wären älter und könnten sich ganz sicher selber beschäftigen und würden keinen Seich machen ) Es gibt doch nichts schöneres, als ab und zu mal nen kinderlosen Tag zu erleben! Schade sieht das deine Kollegin nicht so.... Ist aber bestimmt nicht dein Problem.
Lg schöne, ärgerfreie Vorbereitungszeit und dann wunderschönes Fest

28.11.12 17:30
Reebee 

Re: Ärger-Thread

Danke euch, das beruhigt mich sehr.
Wir sind halt beide nicht die grössten kinderfans und zudem haben wir bezüglich hochzeiten und kinder schon negative erfahrungen gemacht. Ich frage mich manchmal, warum beim thema hochzeit viele automatisch ihre kids mitbringen wollen? Bei einem weihnachtsessen der firma oder so fragt auch keiner, ob die kleinen auch eingeladen sind...
Zudem kann ich mir beim besten willen nicht vorstellen, das sowas spassig ist für kleine kinder.
Naja, vermutlich wird es noch mehr solche erlebnisse geben, aber damit muss ich wohl umgehen lernen :)

Zuletzt bearbeitet am 28.11.12 17:36

28.11.12 21:56
Lula 

Re: Ärger-Thread

@Reebee: Mir si beides Totali Kinderfans, aber am Hochzyt wotti eifach kenni Kind drbi. I wetti chöne fiire, ohni gäng müesse uf Kiddis gugge. Bis u mit am Apero isch das total ok, aber am Obe isch de eifach fertig.
Gang Di/Öiche Wäg, es isch schliesslech ou öiche Tag, u da müesst ou nume Dir entscheide u zfride si.

Du packsch das *ganzviukraftnerveuenergieschick*

29.11.12 07:06
lululuana 

Re: Ärger-Thread

Reebe, zieh dis Ding düre!
d Arbeitskollege vo mim Maa hei denn o gmeint gha d Froue/Fründine sige o iglade,wieso o immr. Ha i jedem Chärtli ä pers. Ared gschribe also "Liebe Jürg" bi settnige wo d Partnere o si iglade gsi beidi Näme "Liebe Dänu, liebs Coni" ... chas nid so vrschtah dass alli geng z Gfüehl hei es sig mit Partner, i settnige Momänte fräge ig liebr schnäll nache ob mit odr ohni.

Wäg dä Kids, mues säge mier hei drü Meitscheni am Hochzyt gha im Alter vo 4 (fasch 5), 3 und 2 (fasch 3) und es isch eifach super gsi. Es hei viel dänkt gha "ou nei, Chind..." abr si hei ihre Spielegge gha und de hei mier drü mal Päckligfischet mit ihne und süsch no es Spieli gmacht so si im Mittelpunkt si gschtande. Die drü si umegsecklet, hei mit üs tanzet odr de eifach i ihrem Egge gschpielt und gmale. Es hei alli Gescht gseit gha, dass es super sig gsi mit dä Kids. Mier isch es wichtig gsi d Kids drbi z ha abr d Angscht isch natürlech geng im Hintrchopf gsi abr wie gseit ig würds widr mache. Für mi hei si das Fescht beriicheret!

Aber jede mues es säbr entscheide und ig ha letschti grad ar Kollegin gseit wo voll i dä Vorbereitige isch, si söll eifach bitte (odr si beidi sölle bitte) ihre Chopf düreschtiere o wenn halt mänggisch dür d Wand geit. Es isch dr Tag vo ihne und da mues es für si schtimme und für niemerds andrs!

29.11.12 07:54
Mona83 

Re: Ärger-Thread

hui reebee dän bisch du üs scho öpis vorus. :-) mir planet au ohni chind und mir isch das mega wichtig. händ jetzt fängt d save the date chärtli verschickt, glaub wäni diä wenigä mal gseh wo chind händ sprichis druf ah. aber sust pressiärts no nöd. bi mir chunts au nöd in frag dass chind däbi sind am abig. und wiä du richtig gseit häsch ame wiänachtsässä vom gschäft wän staht mit partner dän fröget au niemert öb d chind mitcho dörfet!!!! dä spruch wirdi dir chlauä. hihi

also chopf hoch, ziä dis ding durä. ich verstah di absolut¨!

29.11.12 08:37
himbeer 

Re: Ärger-Thread

mir fiired au ohni chind. bis jetz hani no kei afrage gha (erst STD chärtli sind use), aber bi eus händ nonig so viel lüt chind... i de iladige schribi folgendes:

Kinder lieben wir, aber unsere Feier ist auf Erwachsene ausgerichtet. Eine gute Gelegenheit für Mami und Papi, einen schönen Abend zu zweit zu verbringen!

ich find das dütlich usdruckt aber glich nett, mitem fokus druf dass sie doch de abig als paar sölled gnüsse. die wenige wo mer scho druf agsproche händ händ vo selber gmeint sie lönd d chind dihei. guet die sind zum teil am fest au nonig mal 2 jahr alt, denn isches eh namal öpis anders...

29.11.12 08:43
Arashi 

Re: Ärger-Thread

Ich find's wichtig, dass mer sin Abig so gstaltet wie mer's gern hättet. Unter anderne Umständ, hätt ich wohl au gfunde «Bitte kei CHind a de Hochziit» aber ich han en Brüeder wo 8i isch und e Schwöster wo 6i isch und wott natürlich nöd uf mini zwei Schätz verzichte
Ich bin bisher immer a Hochziite gsi wo Chinde dabi gsi sind und isch immer guet gsi und au mega herzig wenn sie am ABig mittanzt hend. Aber ich denke, dass es am Schluss eifach für jedes Bruutpaar passe muess und mer sini Wünsch au duresetze dörf und söll

29.11.12 13:45
Reebee 

Re: Ärger-Thread

naja, wir wollen ja nicht nur am abend keine kinder, sondern generell keine. ab einem gewissen alter stören sie mich nicht, so ab 6, 7 jahren. aber die jüngeren kinder und babies können die zeremonie halt schon stören, und das würde dann wiederum meinen freund und mich stören. wir waren mal an so einer hochzeit, man hat kaum was von der predigt verstanden weil es so laut war. ok, war auch eine traufe, aber dieses erlebnis hat sich in unser gedächtnis eingebrannt.
oftmals sind ja nicht die kleinen das problem, sonder die eltern, die dann nicht raus gehen :(

in diesem speziellen fall habe ich mich halt einfach aufgeregt, weil es ja "nur" eine arbeitskollegin von mir ist (wir haben privat keinen kontakt) und ich ihre reaktion echt unangebracht fand. was ich vielleicht vorhin vergass zu erwähnen: sie hat "nur" eine einladung zur trauung/apéro erhalten, abends haben wir wirklich nur enge freunde und familie eingeladen.

wie dem auch sei, es ist nun raus und ich bin froh, habe ich den stier gleich bei den hörnern gepackt :)

Zuletzt bearbeitet am 29.11.12 13:48

 1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 195 .. 205
verlobt   hochzeit   September   wirklich   Familie   einfach   vielleicht   anderen   eigentlich   Zeremonie   irgendwie   eingeladen   Ärger-Thread   gemacht   Ziviltrauung   natürlich   heiraten   trotzdem   Schwester   Problem