Ärger-Thread |
|
1 .. 93 .. 184 185 186 187 188 .. 197 .. 205
|
|
|
|
|
04.01.13 10:47
saerli
|
Re: Ärger-Thread
@ Venus I ha jo de Vorschlag gmacht gha zum öpis biträge und hälfe. Sie het das strikte abglehnt, well sie sech jo sust "verpflichtet" mer au emol müesse zhälfe. Aber i weiss scho was meinsch ond i werde provokativ emmer weder froge obi was chan hälfe und versueche zeige, dass mer förenand do esch. Vellecht schaffis jo wörklich eines Tages, dass sogar DIE no öpis dezuelehred Das met em Codewort merki mer, das esch en gueti Idee :) Mer händ sAlbum debi gha ond während dem sie das aglueget händ esch de friedlichsti Moment för mech gsi vom ganze Obe.
@ Lerch Danke vellmol... Du weisch jo was ich för en Glaube ha, nämli de glich wie du :) Det lehrt me was Nächsteliebi ond Gmeinschaft esch. Sie kenned das leider ned (GG hets au erst dor mech so rechtig kenneglehrt). I fühle mi amig i sonere verdreite Welt wenn ich det ben. Sie händ offesichtlich nie glehrt was Nächsteliebi esch, jede luegt nor för sech. Sie händ mer sogar mol grote, dass ich meh för mech sell luege ond ned emmer för die andere, dasi sigi doch vell zasträngend, wenn mer sech um anderi kümmeret. Mini Schwigermam esch ned emol GG go bsueche wo er nachere OP 3 Wuche Daheim gsi esch, "ich düeg mech jo guet um ihn kümmere.......". So egoistisch ond eifach esch dene eri Welt.
Da glaubi, dass dWiehanchte met em Chline so chli stressiger gsi esch. Aber alli händ en jo welle gseh ond met euch als Famliie fiire, wasi verstohne. Aber ebe, sälber goht mer debi under ond es esch rechtig, wenn er allei wänd fiire ond wer wet cho, sell cho. I glaube bi eus werds au uf das uselaufe, en besseri Lösig fallt mer ned i, damit au GGs Familie "zfriede" esch.
GG het eigentlich nor sini Eltere, sini Tante, de Cousin ond sGrosi. Es send alli speziell gstrickt, aber dTante esch die schlimmst. Die het a Wiehnachte emmer no eine druf gsetzt, emmer no einisch sGummihämmerli uf mis Chöpfli ghaue. I ha eifach sGfühl sie macht gueti Miene zum böse Spiel. Warum i das so empfinde weissi ned... GG het vorgschlage, dasi met ere sGspräch sueche. Aber i möcht ned met ere rede. Sie esch eine vo de wenige Mensche wos schaffed, dasi baff be ond en Chlotz im Hals ha. Normalerwies beni gnueg stark, aber die het ganz en komische Ifluss uf mech.
Du schribsch, dass du ned weisch ob so lang chönntsch fründlech sii... Glaub mer, i kämpfe
@ elea Jo i fende ebe au, dass es so set sii. Be weisch wie baff gsi Ha dWelt nöm verstande wo die mer seit sie hälfi mer ned ond sie verlangi den das ond das Gschänk als Dankeschön, dass mer bi ere "dörfed" sii a Wiehnachte. Pfff.... Das met em uswerts go ässe esch gar ned so blöd. Aber das wänds glaub ned. Sie wänd jo, dass eine allei dArbeit het ond alli andere chöned zruglehne. Ond wenn jedes Johr en andere dra esch, chan ja jede mol zruglehne. So laufts bi ene ond obs mer gfallt oder ned.
Danke euch förs do sii :)))
|
|
|
|
|
|
04.01.13 11:20
saerli
|
Re: Ärger-Thread
Jo das hani au dänkt. Sie händ alli gseh, dasi met de Tränke kämpfe. So vell Lüt send mer jo ned gsi, jede esch jedem gägöber ghocket. Mini Schwiegermam het den gseit, i seli ned trurig sii wäge dem, dTante heig jo nor eri Meinig gseit. Ond wenn ich mol es Problem heigi, chöni ich jederzit zu de Tante, sie sigi emmer för mech do. Hallo schliefts?! Ich go grad zletscht zu dere go rede, wenn mech öpis bedrückt. I chome ned drus warum die so send. GG esch öberhaupt ned so, sust hätti me jo nie i en verliebt. I hät i dem Moment gärn mini Meinig gseit, aber weni das gmacht hät, denn hätti mi vor Träne nöm chönne erhole ond de Obe wär för alli met eme unguete Gfühl gloffe gsi.
|
|
|
|
|
|
1 .. 93 .. 184 185 186 187 188 .. 197 .. 205
|