| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 94 .. 185 186 187 188 189 .. 197 .. 205
04.01.13 12:21
Mery88 
Re: Ärger-Thread

Liebi Saerli
I drücke di fescht - findes soooo schad dases so dummi lüt git u du wäge dene nid mau schöni Wiehnachte hesch gha. I findes uuuu schön, dass du dir so mühei mit dene schreckleche lüt gisch u immer no so lieb zu ihne bisch. I verstah di guet mi GG het o so ä schlimmi familie wo jede nur für sich luegt, houptsach jede vo ihne steit guet da egau was mit de angere isch... i cha das o nid verstah wie dasme so cha si ihre familie. Zum Glück hei mir das Jahr nid mit ihne müesse fyre!! I wünsche Dir, dass du ä Wäg fingsch, mit dene Lüt chönne umzga ohni dasses dir immer so unwohl isch. I gloube aber du wirsches mit dire possitive Art schaffe!!

04.01.13 13:36
saerli 

Re: Ärger-Thread

Jö danke Mery
Du weisch demfall guet vo was ich rede. Es esch doch wörklich schad.

I glaube umso meh Zit vergoht, umso besser werdi chönne demet omgo. Im Moment esch es ned so eifach ond es belastet mi zemlich fest. Aber i dänke es chömed besseri Zite ond i werde ned ufgeh dene zeige, dass ich en guete Mensch be, egal wie sii met mer omgönd, vellecht gsehnd sie ergendwenn i, dass sie met Nächsteliebi au öpis guets chöned due.
Ond wenis mol ned ushalte benutzi zuekünftig es Codewort, wo GG weiss, dasi innerhalb vo de nächste paar Minute will go oder i be eifach "chrank" ond cha ned debi sii. Denn muessi mi ned ärgere. Wirde mer zuekünftig nöm alles biete loh ond luege ez eifach wies sech entwicklet.


DANKE EUCH

21.01.13 15:51
Farbmaus 
Re: Ärger-Thread

Ich bin gerade an einem Punkt, da würde ich das ganze Zeugs am liebsten hinschmeissen..
Nicht die Hochzeit.. aber das ganze drumherum.. es hat uns bis jetzt nur so viel Ärger und Tränen eingebracht, dass ich am liebsten das Fest absagen würde, Kirche + Apero okay.. danach ab und weg und den Abend zu zweit geniessen.

21.01.13 15:52
elea 

Re: Ärger-Thread

wiso farbmaus? ist etwas spezielles vorgefallen oder ist es dir momentan einfach ein bischen zuviel?

21.01.13 15:57
Lus

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ach Farbmaus,
ich hatte auch schon momente wo ich den totalen anschiss hatte und sämtliche Notizen und Unterlagen verbrannt hätte Hatt glaube ich jeder mal?
Lege die Sachen doch mal einige Tage weg und konzentriere dich auf ganz andere Sachen... Plötzlich pakts dich wieder und die Probleme lösen sich dann bestimmt Kommt schon gut!

21.01.13 16:30
jusi 

Re: Ärger-Thread

farbmaus: ha ou mol so ä phasä kha, woni null luscht uf hz kha ha, vor allem denn, wenn wieder s eint oder s ander schiäf gloffä isch... wiä d lus säit. am beschtä, wenns zitlich goht, ä pausä ileggä... äifach mol ä wuchä nüt vo hochzit redä oder aluägä... das het mir am beschtä gholfä...

21.01.13 19:50
Farbmaus 
Re: Ärger-Thread

Naja die Geschichte ist ziemlich kompliziert.
Grundsätzlich geht es im Moment darum, das meine Mum gesundheitlich nicht so fit ist.
zuerst hatten wir ein riesen Gestürm als wir bekannt gaben wo die hochzeit und essen wäre.. je eine Fahrstunde für beide Familien..
Wochenlander Terror bis wir nachgegeben haben und eine neue kirche gesucht haben so das sie nur eine halbe stunde weg hat.. das fest haben wir aber so belassen wie geplant..
das war zuerst noch okay..
unterdessen geht der terror wieder los.. das selbe wegen dem fest..
lange konnte ich die ganzen vorwürfe wegstecken.. aber im moment bin ich eifach an einem punkt da kann ich nicht mehr..

21.01.13 21:05
toluwu

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Du musst ihnen das sagen! Im Grunde genommen geht's sie ja nichts an... Macht es so wie es für euch stimmt! Sage ihnen ganz bestimmt, dass sie kein Mitspracherecht haben. Und erzähle am besten gar nichts mehr.

Kopf hoch, dass wird wieder!

21.01.13 21:53
Schlumpf79 

Re: Ärger-Thread

So schad, dass sich üchi Liebe sich ständig iimischet. Find das scho fast echli frech. Schliessli gahts um üche Tag!! Hoffe ier gfindet e Möglichkeit, dass ier ÜCHES Fest chönd fiiere und es Fest wo für üchi Liebe stimmt!!!

Liebi Grüess

21.01.13 22:12
saerli 

Re: Ärger-Thread

Liebi Farbmaus

Mach der keis schlächts Gwüsse... i wär so, i be so, ständig luegi dass is allne andere Rächt mache ond wenn nor eine seit, es wär doch so oder desewäg besser/anders, denn fühli mi scho schlächt. I muess das no lehre, aber be uf bestem Wäg

Es esch euchi Hochzit wo NOR för euch muess stemme, er hüroted nor eimol, gnüssed das ond lönd euch do ned dri rede. A dinere Stell wördi dene säge, dass euch das verletzt ond dass er euch so gar nöm rechtig chöned freue. Nachher duets vellecht guet, eifach mol es Hochzitsfreis-Wocheend mache

Ide Regel, wenn es Fest wiit weg esch, denn cha mer jo es Hotel oder Bed & Breakfast bueche, wenn mer nöm so wiit möcht hei fahre. Es get doch emmer en Lösig. Klar chostet sie das Geld, aber es hüroted jo ned so oft öper wo mer als Gast iglade esch.

Lönd euch dFreud ned neh. Es esch eues Fest, egal was anderi säged. I hoffe, dass es dim Mami bald besser goht :)

Liebe Gruess

 1 .. 94 .. 185 186 187 188 189 .. 197 .. 205
Familie   Zeremonie   September   wirklich   Ziviltrauung   einfach   natürlich   trotzdem   anderen   irgendwie   vielleicht   heiraten   eigentlich   hochzeit   Problem   gemacht   Schwester   verlobt   Ärger-Thread   eingeladen