| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 94 .. 186 187 188 189 190 .. 198 .. 205
21.01.13 23:01
Lula 

Re: Ärger-Thread

Hoi Farbmaus

Tuet mir leid, dass Dir so nes Gstürm heit, mit öichne Liebe, u Dir nit öiches Fest nach öichne Wünsch chöit fiire!

Wieso heit de Dir so nes mega Gstürm gha? Verstöh si de nit, dass es ÖICHES Fest isch?
Oder isch es mit e Grund, dass Dis Mami nit so zwäg isch? Wüu es isch ja pro Familie usgliche.

Cha dr Toluwu nume rächt gäh, gib ne kes Mitspracherächt, u schliess se nit mit i Planig ii. Viellech merke si so, dass ihres Verhalte nit isch ok gsi.

Nimm Dir e Uszyt, gönn dr es schöns Wucheändi oder e Obe mit Dim GG, lah sHochzyt mau lah Hochzyt si, u dFamliliene lah stürme...

Was seit Din GG drzue?


Lah Dir dVorbereitige nit lah trüebe, machs so wies für öich stimmt, es isch öiches Fest...!!

21.01.13 23:22
Schlumpf79 

Re: Ärger-Thread

So schad, dass sich üchi Liebe sich ständig iimischet. Find das scho fast echli frech. Schliessli gahts um üche Tag!! Hoffe ier gfindet e Möglichkeit, dass ier ÜCHES Fest chönd fiiere und nid es Fest wo für üchi Liebe stimmt!!!

Gueti Besserig dim Mami!!!

Liebi Grüess


Zuletzt bearbeitet am 21.01.13 23:23

22.01.13 07:34
elea 

Re: Ärger-Thread

i be absolut der gliche meinig wie d toluwu! farbmaus, seg dinere familie das sie euchi entscheidige MÖND akzeptiere! egal ob si nächetene hässig send oder ned! fendes vell schlemmer dass si der d freud ade vorbereitig neme eso!!!! ond am beschte verzellsch ene gar nüt meh vode hochzit!
i verstoh das, das mes de familie wet recht mache. aber si neme jo au absolut kei röcksecht of dech ond dini gfüehl!
es esch sehr trurig dass es dim mami gsondheitlech ned guet goht. aber genau das set jo de familie zeige, dass es wechtig esch dass me zonenand stoht ond enand muet macht!
wie scho gseit, i wörds ene sege dass sech das sehr verletzt ond der d freud am ganze nemmt! ond ebe, i wörd nüt me verzelle vode vorbereitige!
verzell so züg nomeno lüt wo sech au wörklich freue met der zeme, zb e fröndin oder so!!!

22.01.13 10:52
Farbmaus 
Re: Ärger-Thread

Danke für all die lieben Worte.. :-)
Habe gestern lange noch mit meinem GG gesproche... 5 Stunden schlaf.. *gähn* ;-)

ja das ein mischen war immer wegen der gesundheit meiner mum.. sie wird halt älter.. und es wird nicht besser.. das ist mir klar.. herzprobleme und einen dauertinnitus.. (also durchgehendes ohrenklingeln) sind das mühsamste.. das verstehe ich auch..
wir haben extra die kirche verlegt, trotzdem kommt man seit monaten nur vorgeworfen, dass wir keien rücksicht nehmen..
gesprochen haben wir oft mit ihr.. auch mit der familie, also meine geschwister waren auch dabei.. aber keine lösung war gut genug..
die situation ist halt schwirig.. trotzallem ist sie meine mutter.. und sie ist das was ich noch habe..(neben meinen geschwistern natürlich) mein vater ist vor 2 jahren verstorben. grosseltern leben auch schon länger nicht mehr.

ich kann froh sein das mein GG sagt das wichtigste sei das wir heiraten, so eine situation kann seeehr schnell in riesem streit enden als päärchen.. das würde ich niemandem wünschen.. wir sagen wenn wir das geschaft haben, schaffen wir alles

22.01.13 11:31
elea 

Re: Ärger-Thread

ou farbmaus das dud mer leid dass dini mueter so chrank esch.

aber i muss jetzt ganz ehrlech sege, i fende ehr (du ond din frönd) send sehr sehr röcksichtsvoll wenn er scho extra d chele verschobe hend! das wörd ned mänge mache!!! huet ab!!!

aber i fende, es esch euchi hochzit! euche tag! ond de tag werdet ehr nor einisch em läbe ha! ond de fendi müsste eigentli alli andere echli röcksecht näh!!!
i erstoh das, dass me igschrenkt esch weg enre chrankheit macht s ned eifacher. aber du chonsch dim mami so fest entgege! aber wo chont si der entgege? weisch wini meine? es esch d hochzit vo erere tochter! das esch doch s gröschte ond s schönschte för en mueter!
ond so wis tönd liit der sehr vell a dim mami ond du luegsch secher sehr guet zo ere ond das warschinlech jede tag!
hesch denn du jetztt zor abwechslig ned en tag verdient wos mol elei nome om dech goht? i fendes scho!!!

23.01.13 17:34
jasi86 

Re: Ärger-Thread

I verstoh di Farbmuus, i wür sogar am liäbste alles absäge (ussert s zivile) und eifach nur abhaue....

25.01.13 13:30
lolo 

Re: Ärger-Thread

Liebe gestresste Bräute
Ich bin seit August letzten Jahres verheiratet und habe betreffend Hochzeit mit Familie und Freunden einige echt hässliche Erfahrungen gemacht.

Mit etwas Abstand kann ich folgendes schlussfolgern:

Eine Hochzeit ist nicht zwingend ein Märchen, sie ist harte Arbeit und zerrt an den Nerven. Der Tag selber geht sehr sehr schnell vorbei und je mehr man selber organisiert hat und nicht abgeben (konnte), umso schwieriger ist es, an dem Tag komplett loszulassen.

Gut und sorgfältig ausgewählte Trauzeugen sind folglich ENORM wichtig und manchmal muss man "fadegrad" mit diesen kommunizieren, damit man die Sachen wirklich abgeben kann.
Sollte es Knatsch in der Familie geben, muss man auch da "fadegrad" kommunizieren und sich abgrenzen von all den Wünschen und Bobo`s... denn es ist gut möglich, dass man sich danach gerichtet hat und nach der Hochzeit gibts neue Vorwürfe zu einem anderen Thema.

Wir haben etwa das Hochzeitsfest in der Schweiz vorallem für unser Eltern gemacht, welche sich beschwert hatten, dass wir alleine am Strand heiraten wollen. Und nachdem das Fest vorbei war und wir komplett k.o. waren und etwa CHF 13`000 ärmer, meinte meine Mutter dann, das man für sie kein Fest hätte machen müssen und dass das Foto von unserer Strandhochzeit, das wir ihnen geschenkt haben, viel zu gross sei für ihre Wohnung und sie es nicht aufhängen werden (hat locker CHF 200.- gekostet).

ABER was all das überstrahlt ist was mit uns passiert ist in dieser Zeit. Wir haben zwei Hochzeiten zusammen organisiert, haben gelernt unsere unterschiedlichen Bedürfnisse zu diskutieren und wir haben gemeinsam entschieden, welche Werte wir leben wollen und was wir von anderen erwarten. Unsere Hochzeit am Strand war unvergesslich schön und das Hochzeitsfest danach eine wichtige Lektion. Wir haben beide eine Menge Schuldgefühle unseren Familien gegenüber verloren und fühlen uns von vielem befreit.

Macht also euer Fest daraus und seid ruhig egoistisch

25.01.13 13:42
valey 

Re: Ärger-Thread

Hallo Lolo

danke für din fedback..

merke grad dass bi mer uere de stress isch..



momentan hani grad krisee...

ich ha ja 4 brutjungfere bestehend us mini TZ mini schwö und zwei kollegine

mini tz und schwöster send am polterobe organisiere
und die eint brutjungfer meint sie hegi kei geld und chunt ned med

und jez zickt no mini sister ume, dass sie en anderi wo am polterobe debi sett sie ned wett debi ha und ich sell die ned medneh und so

und ich ha gseit mer isches egal ob die chunt od ned...

und all voll am zicke

und jez hed sie kei lust meh mini schwöster zum was organisiere und wett au nümm am polterobe debi si und es schisst sie ah

sie wett au nümm go kleider ussueche wie die ander brutjungfer au ned

und voll mich am kritisiere und bla bla...
und de heissts sie wett das ich glücklich be aber defür weni sege isch so de isch ned guet


und mini tz isch au gnervt ab ehre

und voll die zickereiii!!!!


es nervt mi total

am liebste würdi jez grad allne bridesmaids säge sie seleds loh si
well gar keini meh
und ich mach am liebste alles sälber de mueni nömm das gezicke ahlose!!!!


uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

BE SOO GNERVT!!!!

nie isch öppis guet!!!!

ha gar kei lust meh uf das ganze

es sett doch freud bereite und ned sooo stresseee

grrrrrrrrrrr


sorry zeme has müesse useloh

echt ich machs glaubs würkli, ich seg mine bridesmaids sie seleds loh si
mini sis isch eh uere am zicke und die ander hed eh kei lust

was bringts

25.01.13 13:56
lolo 

Re: Ärger-Thread

liebe valey

ich finde es weiterhin unglaublich, wie gewisse menschen eine hochzeit als bühne für ihren persönlichen scheiss missbrauchen. du hast mein ehrliches mitleid!

ich habe meine erste trauzeugin ja ausgeladen und ihre nachfolgerin (gg`s schwester) hat ihr persönliches beziehungsdrama an unserer hochzeit voll ausgelebt, inklusive kiffen und sich heulend am boden wälzen. unser gesamtes abendprogramm hat sie dabei vergessen...

ich bin wegen meiner erfahrung mit dem thema vielleicht etwas extrem drauf, aber ich würde ganz klar den tarif durchgeben und die ladies ohne zu zögern ausladen wenns dich nur noch stresst. es geht um dich und nicht um sie und wenn sie nicht bereit sind, für dich liebevolle momente zu gestalten, dann sind sie nicht die richtige wahl!

manoman, ich rege mich grad auf wenn ich sowas höre

25.01.13 14:00
valey 

Re: Ärger-Thread

es macht mich eifach trurig das jez mini schwöster au no afoht ome zicke...

vorallem scho die ander brutjungfer heddi selle med eus morn s kleid go ussueche und zerst sie sie chan, denn plötzli doch nümm
und sie hed anschinend kei geld zum am polterobe cho aber zum so sache mache wie Kosmetikerin und jedes weekend usgang denn scho

und jetzt no mini schwöster wel sie die ander ned well medneh am polterobe wel sie seit sie hed nüt med mer ztue..

ufffffffffffff

riese chaos!!! ich meine es sett schliesslich um mich und min schatz goh !!

und weni säge die chan medcho
de flippt sie us und mir säge ich be im Chindergarte und weis ich ned was...
sie chömi ned med, me chönd mache was mer wend
sie hed kei lust meh sie chunt kopfweh über


jaa ich chum kopfweh über weni gsehne wie sie tüend!!!!

 1 .. 94 .. 186 187 188 189 190 .. 198 .. 205
hochzeit   trotzdem   anderen   verlobt   heiraten   vielleicht   Ärger-Thread   gemacht   September   Schwester   eigentlich   eingeladen   irgendwie   wirklich   Ziviltrauung   Familie   Zeremonie   Problem   einfach   natürlich