| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 95 .. 187 188 189 190 191 .. 198 .. 205
25.01.13 14:07
lolo 

Re: Ärger-Thread

liebe valey

das problem hast du erkannt, ich rate dir darum an einer konkreten lösung zu arbeiten!

denn jammern bringt leider nichts, frauen im zickmodus bringt man nur mit sehr konkreten ansagen zur vernunft. ich zum beispiel musste beide kleider alleine organisieren und ich habs gut überlebt

manchmal muss man gewisse leute stehen lassen um inneren frieden zu finden. und somit auch wieder freude an der hochzeitsplanung...ich hatte übrigens einen total besch* polterabend und würde im nachhinein das ganze geld dafür nehmen und mit meinem schnugg ein ganzes wochenende poltern gehen....man muss nicht immer den konventionen folgen, vorallem dann nicht, wenn die dazu eingeladenen menschen sich daneben benehmen.

denn seien wir doch ehrlich, der polterabend ist doch jetzt schon negativ behaftet und das wird sich an dem abend auch nicht auflösen...

25.01.13 14:13
valey 

Re: Ärger-Thread

ja ich mues med allne nomol drübert rede
zerst mues ssich mini schwöster beruhige
weis ned was sie für es problem hed... sie hed scho gseit "chasch din polterobe selber organisiere"

jaa sie werd sich scho beruhige, sie isch erst 16ni.. isch no i de pubertät... aber glich nervts mich dass sie so domm mues tue..

vorallem sege sie well dass ich glücklech be und de mer so sache go sege..

und i ha nie öpperem gseit sie seleds organisiere, das hend alles sie gseit sie macheds
und ha mega freud gha

weis au ned..

am beschte isch würkli kei bridesmaids meh ha, de hed sich das erledigt
maches lieber selber

25.01.13 14:37
snet 
Re: Ärger-Thread

@Valey, wozu brauchst du denn eigentlich 4 Bridesmaids? Ich denke eine Trauzeugin reicht vollkommen und den Rest kannst du ja selber organisieren (wie du es ja schon machst). Meinen Polterabend organisieren 3 sehr gute Freundinnen von mir, die so super happy sind, dass sie diese Aufgabe bekommen haben und da läuft alles rund. Also, hopp mit den 4 Bridesmaids, rein mit 1 Trauzeugin und dann kostet das Ganze nicht nur weniger Nerven, sondern auch weniger Geld.

25.01.13 14:55
Emma13 

Re: Ärger-Thread

Valey, ich glaube so öpis bruchsch du jetzt echt nöd... ä Hochzit organisiere isch scho gnueg stressig, chostet Nerve, Ziit und Geld und wenn denn di andere meinet sie söllet die Glegeheit nutze zum selber eine chöne drufschlah, denn isches definitiv z'viel.

Ich weiss dass du das würsch liebe mit dine Bridemaids, aber wenn sie sich underenand nöd chönd beherrsche, denn chostet das nur dir Nerve. Du bisch die wo sich logischerwis de Chopf drüber zerbricht und nöd di andere. Sitz doch am beschte nomal mit allne zäme, redet offe und ehrlich drüber und säg halt au ehrlich dass du dir das andersch vorgstellt hetsch. Wenn sie dini Freud nöd chönd teile, denn söletses lieber si lah.

Du machsch ja sowieso scho vieles allei, du machsches gern und machsches so wie's du wetsch. Wenn sie dir de Polterabig wend organisiere, denn sölet sies mache ohni dich defür müesse "z'bestrafe" entweder es lauft ohni Zickereie oder du ziesch dini Konsequenze drus.... s tuet mär echt Leid :(

25.01.13 15:30
toluwu

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Das tut mir echt leid Valey!!

Oh je... Mit 16 ist man halt auch noch in einer völlig anderen Welt. Vermutlich ist sie einfach auch überfordert.

Ich würde ehrlich gesagt auch auf alle 4 Bridemaids verzichten und 1 TZ auswählen. Vielleicht nicht unbedingt Deine 16jährige Schwester. Setzte Dich mit allen an den Tisch und sage ihnen klip und klar was los ist.

Halte Dich an Lolo's Worte! Auch wenn sie vielleicht hart rüber kommen, sie hat sooo Recht damit! Es ist DEINE Hochzeit und da haben sich verdammt noch mal (sorry) andere zurück zu halten! Es geht nur um Dich und Deinen GG und sonst niemanden!!

Ich musste auch meiner ehemals beste Freundin den Laufpass geben. Es tat unendlich weh, aber heute geht's mir soooo viel besser damit!

25.01.13 15:56
Farbmaus 
Re: Ärger-Thread

@jasi86, tuet mer leid empfindisch au grad so.. magsch chli verzelle was bi dir los isch? das tuet guet ich sägs der.. :-)

@lolo, da hast du total recht.. ich denke das muss man sich als brautpaar schon bewusst machen.. heiraten läuft nun nicht so ab wie im in den hollywood romantik filmen.. es ist kein märchen wo alles wunderbar von alleine läuft.. sondern es ist wirklich arbeit.. und selten läuft es wohl so wie man es gerne hätte..

25.01.13 16:03
saerli 

Re: Ärger-Thread

Emma13:
Ich weiss dass du das würsch liebe mit dine Bridemaids, aber wenn sie sich underenand nöd chönd beherrsche, denn chostet das nur dir Nerve. Du bisch die wo sich logischerwis de Chopf drüber zerbricht und nöd di andere. Sitz doch am beschte nomal mit allne zäme, redet offe und ehrlich drüber und säg halt au ehrlich dass du dir das andersch vorgstellt hetsch. Wenn sie dini Freud nöd chönd teile, denn söletses lieber si lah.

Du machsch ja sowieso scho vieles allei, du machsches gern und machsches so wie's du wetsch. Wenn sie dir de Polterabig wend organisiere, denn sölet sies mache ohni dich defür müesse "z'bestrafe" entweder es lauft ohni Zickereie oder du ziesch dini Konsequenze drus.... s tuet mär echt Leid :(

I be glicher Meinig...
Red nomol met dene Mädels. Wenn sis ned schaffed, sech gmeinsam för dech freue ond der hälfe, dass das ganze schön werd ond KEI Stress, denn striich doch die Idee met de Bridemaids. I weiss, es esch din Wunsch... Aber lieber öpis rächts als es ewigs Gstürm. Drunder liide duesch du ond din zuekünftig. Due der das ned a ond lass der dFreud ned neh.

I ha de lolo eri Gschecht metbecho damals ond das esch extrem onschön gsi.. Rückblickend muessi säge, wenn öper gäg de Strom schwimmt, denn sell ers loh. Mer händ au so en Kandidat gha, aber er het sech gäge Schluss denn doch no för eus igsetzt.

Wägem Polterobe.............. Bevor alles usartet machs lieber sälber. Min GG hätti au en Polterobe gha. Aber die wos händ welle organisiere händs eifach ned rächt zstand brocht / es händ ebe au ned alli welle metmache wells ztüür seg (debi händs för alles anderi emmer Geld). Schlussendlich esch de ganz Obe es reinsts Desaster gsi. GG het mer so leid to ond ihm wärs am liebste gsi, wenn er eifach en gmüetliche Obe met paar Jungs gha hät, bim grilliere oder so...
Bitte mach DAS wo DU der wönschisch...

Min Polterobe esch okay gsi, dTrauzügin het sech is Züg gleit ond sech mega Müeh geh. Aber mer hättis au glängt, wenn mer eifach zäme wäre go ässe ond en schöne Obe gha hätte, ohni grosses TamTam... Rückblickend würdis lieber selber mache.

25.01.13 16:03
lolo 

Re: Ärger-Thread

@toluwu

ich habe das bei dir nicht mitbekommen, darf ich dich fragen wie euer verhältnis heute ist? oder existiert es nicht mehr? meine erste trauzeugin war ja zusätzlich krank und das hat das ganze für mich noch viel schwieriger gemacht...

ich hatte bis heute null kontakt mit ihr und weiss nicht einmal, ob sie noch lebt . DAS beschäftigt mich schon immer wieder....

@farbmaus

wir waren ja zum glück für zwei wochen in griechenland, wo wir zu zweit am strand symbolisch geheiratet haben. und dort lief echt alles so wie wir uns das vorgestellt haben, obwohl ich frisur&kosmetik spontan vor ort gebucht habe...da wusste ich auch, dass ich den richtigen mann geheiratet habe

leider sind die unruheherde meist in der familie und im nahen freundeskreis....würde ich es heute nochmals tun, dann würde ich das fest in der schweiz auslassen....

25.01.13 19:40
jasi86 

Re: Ärger-Thread

@farbmaus... danke... Aber wenn ich alles reinschreibe bin ich morgen noch nicht fertig

Und ausserdem hat GG mir ganz doll geholfen

Nur ein Tipp von mir sucht euch die richtige Trauzeugin aus....

29.01.13 13:12
toluwu

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Hallo lolo

habe gerade erst an Deinen Eintrag gedacht.

Ich erinnere mich glaub ich noch an Deine Geschichte. Hast Du keine gemeinsamen Bekannte die Du evtl nach ihr fragen könntest?

Ich habe heute keinen Kontakt mehr mit meiner ehemals besten Freundin. Vermutlich ist es besser so... Auch wenn ich in der letzten Zeit viel an sie gedacht habe. Heute ist ihr Geburtstag... Ich habe ihr trotz allem ein SMS geschrieben. Bis jetzt kam nichts zurück und so wie ich sie kenne, wird sie auch nicht antworten...

 1 .. 95 .. 187 188 189 190 191 .. 198 .. 205
eigentlich   Ziviltrauung   September   trotzdem   verlobt   natürlich   Familie   eingeladen   heiraten   gemacht   irgendwie   wirklich   Ärger-Thread   Schwester   Zeremonie   hochzeit   einfach   Problem   anderen   vielleicht