| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 97 .. 191 192 193 194 195 .. 205
04.03.13 11:36
saerli 

Re: Ärger-Thread

Ich sehe es wie Larinya...

Die Schwiegermamma scheint noch ganz andere Probleme zu haben, die gar nichts mit dir zu tun haben. Schade, dass sie sich so benimmt und sich nicht für ihren Sohn freuen kann. Wenns nicht bessert, würde ich auch ein richtiges Gespräch mit ihr suchen, auch von deinem GG aus. Eine andere Lösung scheint es nicht zu geben. Zumindest an seinem Wohl sollte ihr doch etwas liegen oder nicht?

Meine Schwiegermama war am Anfang sehr ähnlich. GG ist Einzelkind und irgendwie hatte ich das Gefühl, dass sie mir zeigen will: Du nimmst mir meinen Sohn nicht weg.
Jetz nachdem ich sie seit 3 Jahren kenne, kommen wir gut miteinander aus, ich weiss auch, dass sie mich mittlerweile sehr gerne hat. Nur komme ich mit ihrer Art nicht so zurecht, aber das sind Gründe ihrer Einstellung, sie ist z.B. nicht so sozial und das macht mir Mühe.
Dafür ist die Tante von GG ganz schlimm. Sie macht mich regelrecht fertig.. An Weihnachten habe ich sogar geweihnt, weil diese Frau ganz genau weiss, wie sich mich "durch die Blume" verletzen kann. Sie lacht mir ins Gesicht, jedoch sehe ich ihr genau an, wie sehr sie mich nicht mag. Deshalb mag ich sie auch nicht, sie tut mir nicht gut. Ansonsten habe ich nie Probleme mit Mitmenschen. Aber diese Frau weiss ganz genau was sie tut und sie stichelt mich immer wieder. Zum Glück sehe ich sie nicht so oft und ich habe mit GG vereinbart, dass wenn es mir beim nächsten mal zu blöd wird, ich ihr entweder meine Meihnung sage oder wir einfach gehen.
Bisher habe ich immer die Klappe gehalten, weil ich keinen Unmut in die Familienverhältnisse bringen wollte. Aber ich lasse mir nicht mehr alles gefallen und auf sie kann ich gerne verzichten.

Ich habe lange nicht gewusst, ob und wie ich mit der Familie von GG klar kommen werde. Aber es geht immer besser, womit ich nicht gerechnet hätte. Vielleicht macht dir das auch etwas Mut.

Klar "kannst" du sie nicht ausladen. Aber vielleicht ist es wirklich eine Option, ganz klein zu heiraten und später für alle ein Fest zu machen. Ein Freund von mir macht es auch so, sie heiraten und feiern im kleinen Kreis und später mit der Familie und vielen Freunden. Ich finde das nicht schlimm und es ist EURE Hochzeit.
Für die Hochzeit gibt es keine Generalprobe und keine Wiederholung. Deshalb macht es so, wie es für euch beide stimmt

04.03.13 15:45
toluwu

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Hmmm. Aber man könnte ihr "androhen" sie auszuladen wenn sie sich weiterhin so verhält?

Ich bin ja, was solche Sachen angeht, immer etwas rabiat. Nicht von Anfang an, ich lasse mir auch extrem viel gefallen und sehe über viele Dinge hinweg. Einfach des lieben Friedens Willen. Aber manchmal geht das eben nicht!

Ich kann Dir nur raten nochmals mit Deinem Freund zu sprechen. Und daraufhin mit seiner Mutter zu reden und ihr klar und deutlich, aber nett zu verstehen geben das ihr ihr Verhalten nicht länger akzeptiert. Rechtfertigungen ihrer Seite her lasst ihr am besten erst gar nicht zu.

Ihr 2 liebt Euch und wollt Eure eigene Familie gründen. Schaut nicht auf andere! Ihr 2 wollt zusammen leben und nicht andere. Es ist EURE Hochzeit, IHR zahlt viel Geld dafür. Dann macht es auch so wie IHR das möchtet!

13.03.13 18:03
Braut2013 
Re: Ärger-Thread

Heute muss ich mal etwas loswerden..hatte gerade Kontakt mit unserem Caterer und habe mich schrecklich aufgeregt..wir haben den zeitlichen Ablauf besprochen und er hat unser Apéro von ursprünglich geplanten 2h auf 1.15h gekürzt!! Das Problem ist, dass wir den Apéro im gleichen Raum wie die Trauung machen und er sehr viel Zeit zur Vorbereitung usw braucht..das nervt mich nun total..wir haben viele Gäste die von weiter weg kommen und die meisten Gäste kommen nur zum Apéro (anschliessendes Essen im engsten Familienkreis). Da wollen wir doch nach der Trauung nicht 45Minuten (!) draussen warten bis wir in den Saal können und den Saal auch wieder 45 Minuten vor Ende der Reservationszeit verlassen! Am Liebsten würde ich gleich alles abblasen und einen neuen Caterer suchen..aber wir haben nur noch 4 Wochen..Habt ihr Ideen, wie ich das Problem lösen könnte? Hab dem Caterer nun mal gesagt, dass wir sonst Leute organisieren, die ihm dann bei der Vorbereitung helfen, damit es schneller geht mit Tischen aufstellen usw..nur etwa 1h Apéro geht für mich einfach gar nicht!!
Bin ratlos

13.03.13 18:54
Lula 

Re: Ärger-Thread

Hoi Braut2013,

Wenn Dir 2h abgmacht heit, u das ou vertraglech heit festghalte, isch es sis "Problem" wie er das löst, u sicher nit öiches! u eifach zApero kürze geit ja wou gar nit!

Cha de dr Caterer nit so wit aues zwäg mache, dass Dir nach dr Trouuig eifach chöit Gratulatione dusse entgägenäh, u närne umi inne gah u es isch aues zwäg?

13.03.13 19:18
Braut2013 
Re: Ärger-Thread

In unserer Bestätigung des Caterer steht leider nur "Betreuen des Anlasses während 2-3h inkl Auf- und Abbau" . War uns bis heute nicht bewusst, dass er so lange Zeit zum auf- und abbauen benötigt. Er bereitet schon vor der Trauung alles im Nebenraum vor, er hat einfach noch viel Zeit eingerechnet wo die Gäste den Raum verlassen (nach der Trauung und nachher auch nach dem Apéro) und er erst danach mit Auf- und Abbau beginnt, dabei finde ich, dass dies ja auch etwas parallel laufen kann. Ich habe ihm nun jedoch meinen zeitlichen Ablauf geschickt und angeboten, dass noch Gäste helfen beim Stühle beiseite räumen und Tische hinstellen. Ich hoffe, dass es nun so klappt, dass der Apéro doch knapp 2h dauert.

13.03.13 20:24
Lula 

Re: Ärger-Thread

Wenn Dir gad nach dr Trouuig mit de TZ useloufet, u ou einigi Gäst informieret, dass es wichtig wäre, dass si nach dr Trouuig "zügig" us am Ruum usegöh klappet das sicher.
U Abboue chaner ja guet scho afa, wenn dr no dinne sit, haut eifach dezent.

I wünsche Dr ämu viu Glück, dass dr Caterer sis isehe het!!

Bhautisch üs us am loufende?!

05.04.13 11:52
valey 

Re: Ärger-Thread

Ufffffffffffffffff Mädelsss

nervi mi graaaaddd mues da chli loswerde..


mer hend ja vor mehreri wochene s gpröch gha med eusne TZ
(zum erste mal med beidne zeme) ha ja mal verzellt euse TZ interessieri sich eig. ned und alles...
uf jede fall.. de hemmer dett ehm d liste geh vo de lüt wo min GG möcht a sim polterobe ha med allne handynummere und so... und ehm de au s datum duregeh..

er hed ja scho dett komisch toh so quasi: ja nei es mues ned a dem tag si....
und mer so: mol mer wünscheds denn... das wär die woche vor eusem zivile hz im Mai...
und er emmer.. ja nei me chas au a anderi täg mache usw..

uf jede fall eheder denn so dett gseit ja mer mached öppis ich träff mich grad morn med em kolleg zum plane.. und ich so denkt: boah mega cool er interessiert sich doch...


SOOOOOO und jez s beste!!!

hend gester med dem andere kolleg gredt wo er heddi selle plane.. de ich so gfrogt und chömeder vorwärts? und er seit mer so: neii... de ander hed gar kei ziit.. mer hend no gar nüt.. ich seg ehm emmer weder mer müend was plane.. und er emmer ja mer hend no zit...
de ich so: ja er hed aber gseit ehr hocket zeme.... und er: nei er hed nümm welle... er seit hed no zit und immer weni froge seiter emmer ja hed no zit


das wär imene monet...


uffffffffffffffffffff

de hani de kolleg gfrogt ob er das id hand chönti neh demet min GG was schöns hed..
und er so: nei eigendli isch de TZ zueständig aber er helft ehm gern


super !!! ufff

ich finds sooo doof...vorallem mini TZ und so hend für mich öppis mega cools organisiert

und für min GG hends no nüt
und anschinend wett euse TZ öppis mache wo min GG sich mues blamiere
und ich ha ehm scho letschmal gseit das wemmer ned und er so: mol mol das mues eso si de brütigam mues sich richtig blamiere


ich weis echt ned
weni ehm alüte und sege seiter: ja er machts de schono


aber ebe wen mer de tag scho vorgebed de mueses ja no allne andere au go!!

sorry has müesse useloh be so gnervt

isch au doof wenn ich mues do was go organisiere
das isch doch s mindeste wo er mues mache
er mues ja suscht nix mache!!!!!

05.04.13 12:10
saerli 

Re: Ärger-Thread

Liebi Valey

Bi eus esch es jo ähnlich gsi. Mini Trauzügin het sech voll is Züg gleit ond sech Müeh geh zum was organisiere. Für min Gschmack esch eher zviel gloffe, i ha so viel müesse mache, dass i gar ned vell Zit gha ha, zum met mine Mädels schwätze. Das het mi chli greut...

GG het sin Polterobe ned in gueter Erinnerig. Es esch schlecht organisiert gsi, es paar händ ned welle metmache ond am schloss esch es 2 Stond vorher abgseit worde, bzw. sie händ GG gseit er müessi jetz halt sälber säge was er möchti mache. Jooo, also er esch mega entüscht gsi, well die wos organisiert händ, händ emmer gschwärmt er selli sech ufen super Obe freue ond so... Öbrigens, bi eus hättis au de TZ selle mache, er het sech aber au ned wörkli bemüeht, am Schluss händs anderi Kollege gmacht.

Fazit: Wenn i nomol dUhr chönnt zrug dreie, würd ich alles organisiere för GGs Polterobe. Er het au nüt peinlichs welle, kei Stripplokal, kei Verkleidige etc.
I hät so en Art "Schnitzeljagt oder Orientierigslauf" planet wo dJungs eifach zäme müend ablaufe nach Plan. z.B. de Treffpunkt ergendwo, denn zäme zum Schuelareal laufe, det paar Körb werfe oder Goal schüsse (nat. met Spieli verbunde - wo aber alli metmache ond ned nor GG). Denn wäris witergange zum Kartfahre oder ine Bar zum Apéro, vo det witer ines cools Restaurant zum Esse ond nachher hättes ime Club no en Lounge gha zum Party mache. Im Nachhinein werd mer emmer schlauer. Zumindest min GG hätti meh Freud gha a mim Programm wie a sim Polterobe wo meh als id Hose esch.

Fazit II: I würd en andere TZ wähle. Es hät anderi gha, wos wörkli gern gmacht hätte.

Mached eu ned verruckt. Öberlegged eu zäme was dAlternative send ond entscheided eu för en Lösig. I hät au kei Lust no länger druf zwarte, dass sech de TZ mol en Stups in A*** get ond endlich met freudiger Motivation die Sach agoht.

05.04.13 12:21
elea 

Re: Ärger-Thread

ohh mann valey... es dud mer so leid dass ehr emmer so lämpe met em TZ hend dud mer leid aber so wi du emmer verzellsch muss das en reese dobbel si (sorry...)

i cha eifach ned verstoh wiso er ned freud het för sin brüeder öpis ofd bei zstelle?
es esch halt au emmer schwerig wenn me en TZ wählt us pflechtgfüehl (brüeder zb) ond me ned öper cha ne wo wörkli freud het dra...
i ha ghofft för euch dass er mol no sin arsch ufe bechont.. aber wenner 1monet vor em zivile nonid agfange het...
ond vorallem au wenn me nome scho wet met (weiss jo ned wie vell lüt am polterober vo dim frönd send) 10lüt ines restaurant go esse werds schwerig öpis zfende... ond je länger er wartet je schweriger werds... ond wenn me speli oder so wet organisiere de muess me jo au no material chaufe oder so züg... sorry wet er de eifach e fläsche tequilla chaufe onds dim frönd metem trechter ineläre? nei sorry i wörd mi au mega ufrege muesi ehrlech sege ond i verstoh din fruscht total..
i wörd mer öberlegge no en 2te TZ z ernänne. sin brüeder cha jo eifach go onderschribe ond de ofiziellteil mache ond dasser no eine hend wo die jobsli au ed hand nemmt.... ha scho vo öpe die ghört vo lüt wo mererei TZ hend (onderschift de eifach nor öper).

05.04.13 12:54
valey 

Re: Ärger-Thread

saerli und elea danke für die liebe worte..

ohh jee saerli isch mega doof wies bi dim GG gsi isch
ebe so was wetti nämli würkli verhindere
wel ich weiss dases eso denn werd cho... well sin brüeder isch überhaupt en fuule und organisiert eig. nie öppis... au kei geburi vo sich od so...

und es send öppe 7 lüt am GG sin polterobe und allne mueses ja denn au go..

finds eifach au doof das seisch: jaa sicher ich machs usw. ich setz morn med dem zeme und mer planet
defür heds gar ned gstumme!!!
i meine ich finde wenn öpper kei lust hed selers doch sege!!

und i has au uere blöd vo ehm gfunde wo min GG ehm d liste geh hed med de lüt hed denn er gmeint: lad doch de eint no ihh... und min GG so: nei de weli ned
und er denn: moool.. lad ehn ihh!! und mega s züg de heder no gfunde.. mol de tueni au froge
obwohl min schatz gseit hed nei de weli ned

und er extra au no gseit i wel nix zum blamiere und so sache verkaufe und so
und er emmer: mool sicher!! du hesch nüt zum sege mer organisiereds
das findi so denebed...


ich weiss jez ned obi sell ehm sege das ich das übernehme med em organisiere
weis halt au ned??
isch das ned doof wenn d frau de polterobe mues de organisiere?
min GG hed scho gseit ja isch komisch.. er isch halt en mega herzliche mönsch und hed sin brüeder uuu lieb.l. aber de ander interessiert sich ned würkli..

ich well halt das min schatz au was schöns hed... er verdients..
und ned so en seich


 1 .. 97 .. 191 192 193 194 195 .. 205
hochzeit   Problem   September   eingeladen   anderen   heiraten   verlobt   trotzdem   Ziviltrauung   einfach   Zeremonie   Ärger-Thread   wirklich   eigentlich   natürlich   irgendwie   Schwester   vielleicht   gemacht   Familie