| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 97 .. 192 193 194 195 196 .. 205
05.04.13 12:59
elea 

Re: Ärger-Thread

er esch en reese egoischt sin brüeder!!! denke er het es reese problem demet dass jez im moment halt sin brüeder ond du em mittelponkt stönd!!!
weisch was, i wörd met dem koleg zeme hocke wo das gern wörd organisiere (aber jo ned de TZ esch) ond de wördis zeme met em organisiere. du chasch jo d fäde chli em hindergrond zieh ond d hauptorganisation cha jo denn de koleg mache. wel ebe wer schad wenns so usechiem wie bim GG vode saerli...

ond de seget er sim TZ das er nüt muess mache er öbernemmet das!

05.04.13 13:00
Rebella 
Re: Ärger-Thread

@Valey: Chan din Ärger nach vollzieh.

Mim GG sin TZ het wengistens vo Afang a gseit, er wölli nüt organisiere, will er das nöd chöngi.
Er chäm nume 2mal go unterschriebe.
De hani dänn halt mal min best Kolleg gfroget, öb er es Polterobe würd organisiere.
De het natürlich grad zue gseit.

05.04.13 13:15
saerli 

Re: Ärger-Thread

Mer esch es glich gange wie der. I ha au gahnt wies usechonnt... GG het mer so leid to a sim Polterobe, er esch wörkli so entüscht gsi, well er het gar nüt speziells welle, nor en schöne Obe met Fründe verbringe ond schlussendlich esch alles de Bach ab.
I verstoh, dass wetsch verhindere, dass es dim GG au so goht.

Klar wärs lässiger wenn GGs TZ de Polterobe organisiert. Aber wenn de ned fähig esch ond ned uf dWünsch igoht, denn esch er ned de Richtig.
I ha min Polterobe toll gfonde, aber ehrlichgseit, hätts mer au besser gfalle, wenn i ned hät müesse go Züg verchaufe (zumindest ned de ganz Obe!). i mache so Sache halt ned gern...

En Polterobe muess jo ned zwingend DIE Männersause sii wie im Film. I fend en Polterobe sell so sii, wie sechs de Brütigam wünscht, vellecht cha mer no öpis witzigs iboue oder mol es Spile mache. Aber grad ganz gäge dVorstellige plane brengt GG jo au nüt, denn het er kei Spass.

05.04.13 13:17
saerli 

Re: Ärger-Thread

elea:
weisch was, i wörd met dem koleg zeme hocke wo das gern wörd organisiere (aber jo ned de TZ esch) ond de wördis zeme met em organisiere. du chasch jo d fäde chli em hindergrond zieh ond d hauptorganisation cha jo denn de koleg mache. wel ebe wer schad wenns so usechiem wie bim GG vode saerli...

ond de seget er sim TZ das er nüt muess mache er öbernemmet das!

Fendi en gueti Idee

05.04.13 13:35
Larinya 
Re: Ärger-Thread

hmmm... also ich hab da eine ganz andere meinung zu trauzeugen. für mich muss der trauzeuge nur unterschreiben, dafür sind sie da und für nix anderes. darum find ich es auch ok, wenn keiner was organisiert. schliesslich kostet das auch geld und das kann man vom trauzeugen einfach nicht verlangen. der trauzeuge von meinem gg ist in deutschland und kommt nur zum unterschreiben. aufbürden darf man keinem was. und wenn er eh schon als "faul" angesehen wird, warum vertraut man ihm, dass er was machen würde? warum müssen die trauzeugen immer solche sachen organisieren?
ich weiss, dass meine schwester für mich was machen wird, die trauzeugin wird dabei sein, ja. aber organisieren tut sie nix... für meinen gg hab ich auch was durchsickern hören, dass jemand was macht. aber der trauzeuge ist und bleibt in deutschland.

fazit: wer einen polterabend haben will, soll sich mit jemandem absprechen, dem man vertrauen kann, dass er was macht und gerne macht. und wer keinen polterabend haben will, lässt sich überraschen ;-)

05.04.13 14:31
valey 

Re: Ärger-Thread

hey ehr liebe danke für d wort..

Larinya
mer hend ehn ned zwunge od so... zwenge ja niemert
und i sege au ned es isch d ufgab vom tz
er isch ja zu ehm gange und gseit: ah ja ich muen ja no din polterobe organisiere
und wo mer er hed emmer gseit ja ich machs au letsch mal

und jez tueter eifach mega dumm

wenn er vo afang ah gseit hedddi losed ich organisier ned gern chas ned lieber öpper anderst mache?
de gsehni do kes problem..


jetz hani denkt machis so
ich luege ume was die jungs chöntet mache
de lüt ich ehm ah und froge ebe ober scho was hed
wener de nei seit (was so werd si) segi log ich ha das und das gfunde er heddi sicher freud, was meinsch? chanis bueche?


findet der das so guet?? oder isches doof?

05.04.13 14:44
sonne13 

Re: Ärger-Thread

also einersiits gsehnis wie d'larinya: grundsätzlich "muess" en tz nüüd organisiere. aber: met underschriibe ischs denn au ned gmacht. en tz hed jo scho sini bedüütig, bzw sini ufgab und sett hinder de ehe vo de beide stoh, die beide understütze usw... das heisst, me suecht sich im normalfall jo ned irgend en glönggi us als trauzüüg, sondern ebe öpper, wo eim nöch stoht und wo me die vertrauensvolli ufgab wett übergäh. und wenn ich öppertem nöch stoh, denn wett ich doch unbedingt öppis für die person tue, wenns mir irgendwie möglich isch. denn ischs mir doch es bedürfnis und e'freud, für de ander öppis z'organisiere, ihm e'freud z'mache, zäme das grossartige ereignis chönne fiire usw... und vor allem findi: wennis ned wott mache, denn säg ichs grad vo aafang aa und säg ned duurend ich machis denn, und mache gliich nüd. ich glaube das isch es, wo de valey so z'schaffe macht, und das verstohni allso sehr guet! dine vorschlag findi gar ned schlecht valey...

05.04.13 14:48
valey 

Re: Ärger-Thread

sonne genau so gsehnis ebe au
i meine er hedd eig. nix müesse mache wener ned welle
min schatz hed ehn as tz welle wel er sin brüeder isch und er ehm wichtig isch
das verstohni au...

und wenn er vo afang ah chunt ja i mue das no organisiere
de seiter mer no: ja morn hocki zeme med em andere
de nehmi ah er wetts au mache..

und jez en monet vorher heissts vom andere: jo de tz well nie zemehocke zum plane ich cha ehm ned ewigs nocherenne er mues scho au was mache :((

de weisi au ned

und ebe saerli heds au erlebt bi ehrem GG am schluss isch de alles id hose
und min schatz verdient das ned...

jez machis glaub eso.. suech paar agebot zeme und zeigts den ehm
od hock mal med em zeme.. bzw. ich versuechs hihihi

16.04.13 14:35
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

ig muess hie mau chly Dampf ablah...

Ig u mi Schatz hei voremne haube Jahr ghüürate. I üsere Ehe isch auses sehr Harmonisch u da gitz o überhoubt nüt zklage

Leider macht üs di liebi Firma auses zur Sou!!!!!!!

Mit em nöii Ygfüehrte Schichtmodäu, wo mi Maa ab 1.Mai muess schaffe, hei mir überhoupt keni freie Wucheändi meh!!! Es schisst mi eifach gotts jämmerlech aah. U das erfahrt er ersch letscht Donnschtig! Vori ischer schnäu verbi cho, mir schaffe am gliche Ort, u het mer dr Plan bis ände Juni zeigt. Zerschte gmeinsame Wucheändi hei mer ersch wider ändi Juni. Toll oder?!!!

Eigentläch hei mer ja üsi Feriä zwüsche Uffahrt u Pfingste planet. De hättimer fasch zwöi Wuuche u müesste nur 5 Täg dra gä...eigenläch!!! ... we mi Maa glich wi ig frei wot, muess är 12!!!! Feriätag näh. Auso d'heufti was mer für z'ganze Jahr hei!! Setig huere scheiss!! Its hockeni de eifach ar Uffahrt eizig dahei u warte bis mi Maa vom schaffe chunnt. Das macht fröide..

Es regt mi nume no uf so öppis!

sorry heit eifach gad use müesse, mit dene Bürolütllis vo da, chame das ja nid bespräche, die hei keni offene Ohre für das.

Danke das mi ha chönne uschotzte

16.04.13 14:40
valey 

Re: Ärger-Thread

Uii neii Chatzezüngliii
sooo doooof... tuet mer sooo leid
chamer do gar nüt mache? irgendwie wächsle med öpperem oder suscht öppis???
isch scho mega dooof...

wens gar ned goht zum was ändere und wenn med enere guete fründin denn was unternimmsch de tag dur? und am obe amigs es Candle Light dinner für eu zwei machsch??

es isch scho voll doof soo.. aber wens gar ned goht zum änderi würdi öppis guets drus mache
ebe amigs am obe öppis plane

es Bad med Kerzli und musik zeme?? es Candle Light Dinner?

:D

hoffe chunnt alles gueeett

 1 .. 97 .. 192 193 194 195 196 .. 205
natürlich   September   Problem   einfach   wirklich   Ziviltrauung   irgendwie   trotzdem   Zeremonie   eigentlich   eingeladen   Familie   verlobt   hochzeit   Schwester   heiraten   Ärger-Thread   vielleicht   gemacht   anderen