| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 205
16.04.13 14:41
Proeschu 

Re: Ärger-Thread

@Chatzezuengli

NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, god jo gaaaaaaar ned! Ich dröcke dich mol fescht vo wiit eweg (weiss zwor ned wot schaffsch... )
Das esch jo wörkli kacke... chamer ned andersch säge... aber öppis anders: esch das ned en Änderig vom Vertrag? Ich meine, ehr händ das jo bes jetzt ned gha, oder? Aso chönnds das doch ned "eifach" so ändere?
Ond of nüt Rücksicht neh? Ach man, DAS esch doooof

16.04.13 14:46
saerli 

Re: Ärger-Thread

Hmm also mer händ au mol grösseri Änderige im Betrieb gha. Denn hets en Änderungskündigung geh.

Ojeh Chatzezüngli, das duet mer leid! Esch extrem blöd ond i wörd mi au sehr ärgere... Abgseh vo dem wäg de Ferie, chas es jo ned si, dass es Ehepaar erst im Juni weder es gmeinsams Wuchänd het. Het die Person wo de Plan macht nüt öberleit??

Cha mer ned met dene rede, dass sis wenigstens für das eine mol so irechted, dass er ned grad dopplet so viel Ferie muess dra geh?
Wenn nüt hilft, würdi glaub i dinere Situation dFerie absäge ond ame Datum plane wo er beidi chöned frei ha. Oh ärgerlich sowas! I verstoh di
Aber Kopf hoch, erfinded en Lösig

16.04.13 14:48
Lus

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@chatzezüngli
ou nei das isch de e seich.
mi GG schaffet ou ire bude wosi d arbeitszyte u d schichte (er schaffet ou 3-schichtig) nid im griff hei. de erfahrt er mängisch am abe spät daser am nöchste Tag früehschicht het oder mues a die schicht woner grad fertig gschaffet het no grad eini ahänke (suva lässt grüssen) etc. scho das regt mi aube tödlech uf!
aber das wo sini bude bietet isch unter aller sau - exgüse für mi usdruck! das chöisi doch nid mache? isch de das nume übergangswis oder söu das itze de immer so si? wie steit di gg derzue?

gäu, du bisch doch ou usem ämmitau oder nid?

16.04.13 15:06
toluwu

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Chatzezuengli:
Eigentläch hei mer ja üsi Feriä zwüsche Uffahrt u Pfingste planet. De hättimer fasch zwöi Wuuche u müesste nur 5 Täg dra gä...eigenläch!!! ... we mi Maa glich wi ig frei wot, muess är 12!!!! Feriätag näh. Auso d'heufti was mer für z'ganze Jahr hei!! Setig huere scheiss!! Its hockeni de eifach ar Uffahrt eizig dahei u warte bis mi Maa vom schaffe chunnt. Das macht fröide..

Du meinst wegen dem Wochenend-Dienst müsste er 12 Tage Ferien nehmen? Ich würde mit dem Chef nochmals reden und sagen, dass es nicht i.O. ist. Es kann ja nicht sein, dass man die Feiertage für Brücken nehmen will und dann ändert sich plötzlich alles...

Arbeitest Du auch im Schichtdienst? Oder wieso habt ihr erst Ende Juni wieder ein freies gemeinsames WE?

Ich würde auch mit der verantwortlichen Person nochmals sprechen. Normalerweise wird doch auf Ehepaare Rücksicht genommen oder?

16.04.13 16:01
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

@all

danke für öie ufmunternde Wort.

Es isch äbe chly kompliziert. Mir hei vor guet em ne Jahr e nöiie CEO becho. U sit dä da isch.... *%ç&*!! fluch.

Ig ha zGlück, das i im Büro schaffe, d.h. ig ha gleitendi Arbeitsziit. (z.B 7 bis 16.00 oder so)

Im Vertrag vo mim Maa gits ke änderig. Dert steit zwar dinne 2 bis 3 Schichtarbeit, aber egau.
Bis itze het är immer ei Wuche früeh (Fr bis am 14 uhr), ei Wuche nacht (Sa bis am 06 Uhr) u ei Wuche spät ( Fr bis am 22 Uhr) gha. Afangs Jahr hei si ne Pouse vore haub Stung gstriche so das si jede 3 Samstig, ause denn wemer äs verlängerets Wocheändi hätte chönne mache, het am Samstig müesse ga die Pouseziit nachehole. U wüu är ja a de angere Wucheändi am Fr bis am 22 Uhr no gschaffet oder bi Nachtschicht no bis am Sa am Morge am 6 Uhr büglet u dür di nöii Regelig ir Früheschicht am Sa ono bis am 14 Uhr het müesse, hei mer scho itze müeh gha.

Itse schaffet er 7 tag am Stück u i dene 7 Tag het er früeh,spät u nachschicht. Er wächslet auso 3x Schicht. När het är 2 oder 3 Tag frei (meischtens nume 2) u när wider 7 tag.

Ig ha scho mit mim Chef gluegt ob ig nid uf 80% cha reduziere, aber das bringt o gad putz nüt. I cha ja nid dr Freitag tuusche wi ni gad wot. Auso i müesst mi uf eine entscheide z.B dr Mäntig aber de hani eifach ä Tag meh, wo ni o mehrheitläch alleini daheime bi. Setige schmarre!

Auso di nöii Regelig chunnt vo ganz obe u es betrifft di ganz Produktion. Da isch nüt mit Abtuusche oder em Chef ga rede.

Er luegt itze für ne angere Job das mer wenigstens ume meh Ziit fürnenang hei. Isch zwar schaad, wüu er scho sit 15 Jahr i der firma isch, aber si weis ja nid angersch.

17.04.13 07:41
Lus

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@chatzezüngli
I weiss vo mim GG wie müehsam und ermüedend dases isch, immer die Schichtwächsle z ha! Mi dünkts unverantwortlech, öpper 7 Täg am Stück la z schaffe (geit das überhoupt?) und de i dene Täg no d Schicht ga z wächsle. So het dr Körper ke Rhytmus u nüt!
Verruckt, dass sone nöii Regelig überhoupt cha igfüehrt wärde, findi ganz doof!
I findes schön vo dim GG, daser haut öich z lieb d Konsequänze treit und sech öppis nöis suecht! So wies itze isch, isches weder für sini Gsundheit no für öich aus Paar gsund!
I drücke fescht d Düüme, dasdr entweder e Regelig mit em Chef findet (was ja ender unwahrschindlech isch) oder är gli e nöie, guete Job findt!

17.04.13 19:35
Lerch 
Re: Ärger-Thread

@Chatzezüngli: so ä Seich!! Das muess ja e Bude si wo o ke Wärt uf ds Mitarbeiterwohl leit - aber so öppis zahlt sech immer früecher oder später us. Das nützt euch aber o nid viel... De hoffi für euch, dass di GG so schäu wie müglech e nöie Job find.
Cha mi sehr guet i füehle - i schaffe im Gsundheitswäse u mi GG het bis vor 1,5 Jahr bir Bahn gschaffet. Mir hei zitewiis o chum e Tag mitenand frei gä u i ha wenigstens no 3 Freiwünsch chönne igäh. GG het gad gar nüt z`mälde gha uf dr Büetz - Fest z.B. Hochzyt vo guete Kollege het er nid frei übercho, 10 Jahr nie Wiehnachte frei u e Kolleg vo ihm het fasch d`Geburt vo sim erste Ching verpasst wöu si ne no weiss drgugger wohäre gschickt hei.
Itz het är gwächslet u isch überglücklech mit em nöie Arbeitgäbr u o üs geitz besser so.

@Lus: Ha äxtra no GG gfragt leider isch es absolut legal 7 Tag am Stück z`schaffe - chönt sogar bis 10 Tag no i.O. si. Es isch o "kes Problem" we me när nume 2 Tag frei het. Bi de Schichte isch es eifach wichtig, dass d`Ruhezyte ighalte wärde u d`Gsamtruhezyt über ne Wuche stimmt.

18.04.13 08:18
drusilla 
Re: Ärger-Thread

Heute ist meine Zivilhochzeit, bitte denkt an mich, Mädels, damit alles glatt geht. Bin ja doch plötzlich saumässig aufgeregt

18.04.13 08:19
valey 

Re: Ärger-Thread

DRUSILLA!!!!! MER DENKED A DICH!!! gnüsseees!!!!!

18.04.13 08:22
drusilla 
Re: Ärger-Thread

hihi, wieso poste ich das eigentlich im Ärger-Thread??! Aufgereeeeeeeeeeegt!!!

Danke Valey!!!

 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 205
natürlich   Familie   eigentlich   trotzdem   vielleicht   Zeremonie   hochzeit   eingeladen   einfach   September   anderen   gemacht   verlobt   heiraten   wirklich   irgendwie   Ärger-Thread   Problem   Ziviltrauung   Schwester