| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 98 .. 194 195 196 197 198 .. 205
18.04.13 08:54
Lus

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@Lerch
Danke dass äxtra nachegfragt hesch!!
Mi dünkt das ganze eifach verantwortigslos wemer bis zu 10 Tag am Stück mues schaffe.
Bi mim GG wärde äbe mängisch d Ruhezyte nid ighalte u i frage mi immer, was isch wenn mau öppis passiert!? Lieber gar nid drüber nachedänke...

18.04.13 08:55
Lus

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@drusilla
Hui da ist wer aufgeregt
Ich wünsche dir einen gaaaaaanz schönen Tag, geniesse es

18.04.13 13:17
Feeldgood84 

Re: Ärger-Thread

Ohhh ganz en tolle Tag, Drusilla!!!
Du hesch jo top Wätter hüt! gniess es!

18.04.13 15:42
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

Wünsche dir aues liebe Drusilla!! Dr Tag hesch würkli perfekt usegläse

@all
Mi Maa het mer hüt si Schichtpan bis ändi Jahr bracht

Its woni aui Mönet, Wuche u Tage uf eim Blatt ha gseh, hani o e Rhytmus vo de Freitge gseh.
I luege its mit mim Chef ob i chönn vo 100% uf 90% u eifach au 4Wuche dr MO u dr DI frei cha nä.

I hoffe fescht das das geit. Ha de am MO gspräch!!

@Lerch
das isch ja ou sehr blöd we si nidmau Ruhezyte ihaute!
Es isch eifach nümm was frühecher!

Zuletzt bearbeitet am 18.04.13 15:45

20.04.13 12:45
drusilla 
Re: Ärger-Thread

Danke vielmals! Passt jetzt nicht wirklich in den Ärger-Thread - sorry nochmals, muss wahnsinnig aufgeregt gewesen sein - aber der Tag war superschön! Alle waren gut drauf, schön angezogen, herzlich, es war warm und sonnig, das Trauzimmer in Winti ist wirklich wunderschön und speziell, die Standesbeamtin hat es sehr liebevoll gemacht, und das Essen im Al Giardino draussen im Innenhof unter Bäumen war einfach fantastisch

14.05.13 15:12
Solera 
Re: Ärger-Thread

Anulation der Location,
Hallo,
Wir haben den etwas unfassbares erlebt mit dem Schloss Münchwiler. Die haben uns nach einigem Mailverkehr in der Planungsphase für ihre Dienstleistung und Dekoration und Ablauf einfach eine Anulation geschickt. Die hatten wohl die Nase voll von meinen Fragen und hatten bestimmt eine andere Anfrage für unser Datum. Unglaublich. Wir wussten gar nicht das so etwas geht. Dabei haben die immer wieder falsche Infos an mich weitergegeben und Mails Wochenlang nicht beantwortet! Wir müssen jetzt schauen, was wir mit all den Dienstleistern machen, da wir alles beriets geplant haben bis auf die Dekoration. Puh zum guten Glück waren wir so früh drann und haben jetzt noch fast ein Jahr Zeit bis zur Hochzeit, aber ob unsere Wunschdatum dann auch noch mit den Wunschort machbar ist wer weis. Und wir haben unsere Hochzeit exra ein Jahr später geplatn für weniger Stress und unser Traumlocation. Aber sicher ist nichts! Ich hoffe euch passiert sowas nicht auch, ich finde die Location ist das wichtigste! Musste ich einfach mal loswerden Grüssli Solera

14.05.13 15:57
Eve777 

Re: Ärger-Thread

Hei Solera

Ou nei was das esch jo e mega Frächheit ! Das tuet mir mega leid für euch , händ sie denn e Begründig gschriebe werom dass sie das eifach annuliert händ?? Aso das chönti glaub ned uf mir sitze loh und wörd alüte und nochefroge. So öpis hani ächt nonie ghört, esch jo mega komisch.

Händ ehr denn no Uswichmöglichkeite Locationmässig wo euch au würde gfalle?

14.05.13 16:16
sarasina031 

Re: Ärger-Thread

@solera
Ig cha dir schüsch z hotel murte empfähle,
die si mega fründlich.

14.05.13 19:12
jasi86 

Re: Ärger-Thread

@solera i empfiehl der au s hotel murte... professionel und fründli... i 2 wuche cha i der dänn no meh schriebe...

14.05.13 22:54
sarasina031 

Re: Ärger-Thread

@jasi
Ha am 25. may mis probeässe im hotel murten
Ig wünsche dir scho itz ä wunderschöne u unfergässliche tag.

 1 .. 98 .. 194 195 196 197 198 .. 205
September   hochzeit   trotzdem   anderen   heiraten   Familie   eingeladen   einfach   verlobt   Zeremonie   vielleicht   wirklich   Problem   Ziviltrauung   Ärger-Thread   Schwester   gemacht   irgendwie   eigentlich   natürlich