| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 205
15.05.13 08:13
Larinya 
Re: Ärger-Thread

was wieder mal zeigt, dass der persönliche kontakt (telefonisch oder direkt vor ort) besser ist als schriftlich (mail)

15.05.13 12:33
jasi86 

Re: Ärger-Thread

@sarasina.... merci vellmol vellecht gseht mer sich....

15.05.13 20:09
sarasina031 

Re: Ärger-Thread

Jasi
Wenn ig darf, gügsli gärn schnäu ihne

16.05.13 05:09
jasi86 

Re: Ärger-Thread

ok keis problem i bi diä im brutchleid....

Zuletzt bearbeitet am 16.05.13 05:09

19.05.13 23:12
jasi86 

Re: Ärger-Thread

So jetzt muä i eifach Dampf abloh... min Schatz het am Donnsti vomne sehr guäte Kolleg ä Absag übercho per Telefon. Er chäme ned er hegi öpis anders vor Im Kolleg sin Zwillingsbrüäder lütet am Fritig a um z froge wenn und wo d Hochzit isch... D iladige sind mit Wegbeschriebig endi dez use. Min Schatz erklärts ihm nomol. Am samstig schriebt er im Trauzüg öb er su zum Esse iglade seg oder "nur" zum Apero. Min Gg schriebt im zum Apero... hüt chunnt es sms... Hey mann wa söll da? Mer zahled der s Esse am Jungselleabschied und ä Magnum Vodka und du ladsch üs nur zum Apero i? Hey mann fiere mit dine richtige Fründe dini Hochzit i chum ned.... Säg emol gohts no?
1. Wenn er d Iladig richtig glese hätti, hätti er gwüsst dass er "nur" an Apero iglade isch.
2. Es het ihn niemert zwunge es Esse zahle( vorallem wells sin Brüäder zahlt het)
3. Diä Magnumflasche het er au ned zahlt well er ned gnuäg Geld ka het
4. I find a ä Hochzit iglade zwerde isch schön au wenns nur dä Apero isch
5. Am Jungselleobe sind er und sin Brüäder so stockbsoffe gsi das Sie zobe am zehni heisind

Gg het nid gamtwortet er findet das es kein Wert het uf so öpis z antworte. I ha Vorgschlage er chöni jo au zum Esse cho wenn ers selber zahlt....

Was meined ehr därzuä?

..::: 24. & 25. Mai 2013 :::...

19.05.13 23:23
LucyLu 
Re: Ärger-Thread

Hei jasi86, ich bin sprachlos! Unglaublich was sich gwüssi Lüt erlaubet. ich wür glaub uf so äs SMS nöd antworte, ignoriere und de wär den en Kolleg "gsi"... Neiii echt untersti Schublade, extrem unrief, frech und sowas vo denebet... Ich bin au dinere Meinig, au wenn mer "nur" an Apero Ihglade isch, au das isch nöd selbstverständlich und ä ehr, find ich. Aber es git Lüt die denket kein milimeter wiet und bi dene isch immer alles selbstverständlich. Nur nöd ufrege, das isch de Typ echt nöd Wert...

19.05.13 23:27
jasi86 

Re: Ärger-Thread

Merci LucyLu..... Das het mi Gg au gseit.... Obwohls jo sind Kolleg isch... Sie hend d Lehr zäme gmacht und sind vell zäme in Usgang.... Min Schatz het gseit er isch eifach ned erwachse worde....

19.05.13 23:34
LucyLu 
Re: Ärger-Thread

Wie mer scho oft diskutiert händ, lernt mer d'Lüt erst so richtig kenne wenn's ums Hürate gaht. Es isch leider so und leider macht fast jedes Brutpaar die Erfahrig, beruhgt au es bitzeli aber isch natürlich au extrem schad.

20.05.13 12:04
Lus

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

hallo jasi86
Bi grad ds Forum chli am ufarbeite (ha ferie gha u bi nid derzue cho) und bi so uf di itrag gstosse. mues säge, i bi ou sprachlos!
so öppis dreischts hani aso säute ghört! i hätt ihn äue grad usglade. wär sooo enttüscht und verruckt. geits de no so öppis z säge! es isch doch schön wemer iglade wird - öb as ganze fescht oder nume as apero!! nei ächt. i wett a mim fescht die lüt um mi ha woni gärn ha u schätze. u nid sone sumpfdohle wo no usrüeft! nei danke!!!

20.05.13 17:08
Lula 

Re: Ärger-Thread

Hoi Jasi,

jesses Gott, das gloub i jagar nit! Sowas geit ja gar nit!! Mir geits da gad wie ar Lus, i hätti dä gad usglade, u dr Kontakt mit ihm ersch mau uf Isch gleit!

Finde sVerhalte vo beidne sehr fragwürdig u überhoutps nit erwachse! So schwierigs für öich im Moment sicher isch, reget nech nit zfescht uf. Findes schad, wenn wäg am ne Hochzyt Fründschafte so müend usenand gah.

Es isch doch schliesslech ou scho e Ehr, "nume" a nes Apero iglade zsi

Gniesset öiches Fescht in volle Züüg, di si doch aui säuber tschuld, wenn si sech e sones Fescht lö lah entgah!!!

 1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 205
einfach   Ziviltrauung   anderen   September   eingeladen   eigentlich   wirklich   verlobt   vielleicht   Familie   gemacht   Ärger-Thread   Schwester   heiraten   irgendwie   hochzeit   natürlich   Zeremonie   trotzdem   Problem