| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 205
23.05.13 15:51
Snow_Floks 

Re: Ärger-Thread

Ja das isch würkli e mischt situation! Chani voll nahvollziä. Würdi au nöd antworte und ev. grad uslade, sölls la bliibe wäners nöd schetzt!
Händ chli ähnlichs gha!
Am einte sini Fründin hät sich bi ois bechlagt, dassi nöd ihglade isch (Sorry ich chansi eifach nöd ussta, er isch en liebe, aber si...) usserdem hät er xeit mir müäsed si ned ihlade! und en andere hät sich X mal über dritpersone bechlagt, daser kei ihladig becho hät, debi ischer i de Musig vo mim GG und chunt ja eh...
Es gits halt immer oder vill das sich irgendwo öper bechlagt

24.05.13 05:21
jasi86 

Re: Ärger-Thread

Danke Mädels für eui liebi Wort.... gest obe het sich dä netzi Herr gmeldet und sich entschuldigt. Er segi chli nervòs umd bla bla bla.... er chunnt uf all fäll ned... bis nögst wuche....

24.05.13 08:56
toluwu

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Wieso ist der denn nerövs? Hat ja keinen Grund oder?

27.05.13 14:44
Larinya 
Re: Ärger-Thread

hallo ihrs

ich hätte nicht gedacht, dass ich hier auch mal dampf ablassen muss, aber es ist tatsächlich soweit. mann bin ich angepisst.
meine tz ist meine beste freundin. wir sehen uns wirklich selten, obwohl wir nicht weit voneinander entfernt wohnen. wir kennen uns seit der schulzeit, seither sind wir eigentlich beste freundinnen. wenn wir uns sehen, haben wir immer richtig spass, wir verstehen uns einfach blindlings. darum will ich sie unbedingt als tz.
dann ist da noch ein kumpel, den ich seit 15 jahren kenne. ein richtiger goldschatz, der immer hilft, immer da ist. ein kumpel, den man als besten freund kennt. vor ca. 1 1/2 jahren hat dieser kumpel versucht, etwas mit meiner tz anzufengen (davon wusste ich aber nichts). anscheinend gingen sie essen und was weiss ich nicht noch alles. jedenfalls, als er dann die karten auf den tisch legte, hatte sie ihn abgelehnt. tja, so ist das leben, wer hat denn nicht schon mal eine abfuhr gekriegt???
jetzt könnt ihr euch ja wohl das problem vorstellen: der herr ist immer noch soooo gekränkt, dass er lieber nicht zur hochzeit kommen möchte, zitat: wegen der Hochzeit würde ich wahnsinig gerne kommen aber schon nur der gedanke einen tag mit deiner trauzeugin zu verbringen ist für mich ein horrorszenario; zitat ende.
was soll das denn jetzt???? grrrrrr

27.05.13 14:53
Canoa 

Re: Ärger-Thread

Larinya ich glaube an deiner Stelle würde ich ihm sage, dass du es sehr, sehr schade findest wenn er nicht an die HZ kommt. Du verstehst zwar den Grund, aber es sei euer Tag und er solle doch seine Bedürfnisse für einen Tag nicht an oberer Stelle stellen. Ich meine auch 1 1/2 Jahren, das ist ja echt lange Zeit!!! Und der gute Herr wird ja keine 15 mehr sein. Vielleicht kannst du ihm auch sagen, er soll es doch einfach dir zu liebe versuchen durchzustehen. Aber das ist schon eine sehr egoistische Antwort und verstehe dich total, dass es dich nervt...und kränkt

27.05.13 15:00
Larinya 
Re: Ärger-Thread

nein, der herr ist keine 15 mehr, benimmt sich aber so. und das ist genau das, was mich nervt. hab schon versucht, mit ihm zu reden, hab ihm gesagt, er könne ihr doch aus dem weg gehen. er meint aber, es wären zu wenig gäste da, um ihr aus dem weg zu gehen. wir sind etwa 35... also ich glaub, wer so stur ist und nicht über seinen schatten springen kann und wohl nur bemitleidet werden will, der kann von mir aus gerne zu hause bleiben... pfff...

27.05.13 15:07
elea 

Re: Ärger-Thread

larinya, i cha nohvollzieh dass di das mag dass er ned adinere HZ cha deses mol ofd site stelle. i denke s glcihe wid canoa, seg ehm dass es mega schad findsch unds der wökli wechtig wer dass er debi esch! aber falls es för en wörkli so en qual sett si, denn bliibt der leider nix anders öbrig als sini entscheidig z`akzeptiere..
wörd aber definitiv mol elei metem rede... velecht het dini TZ jo die zwöschezit en Partner ond din Koleg esch single ond de hetter wege dem velecht dopplet müeh demet? wer weiss...

27.05.13 15:09
Canoa 

Re: Ärger-Thread

Einfach nur mühsam und eigentlich total unnötig...aber ich denke es ist vielleicht besser wenn er zu Hause bleibt, hatte mal hier im Forum gelesen, dass sich ein Gast (zwar weiblich) an einer HZ am Boden gewälzt hat weil sie sich kurz vorher vom Freund getrennt hatte und das nicht verkraften konnte. Ich denke auf solche Szenen kann man/frau ganz gut verzichten nicht?

31.05.13 13:17
Kamala 

Re: Ärger-Thread

Ich muess jetzt au mal Dampf ablah, hätti nie dänkt, dasi de Tread nomal bruuche muess.

Es gaht um mini Schwöster und glichziitig TZ. Das isch ebe chli en komischi Gschicht, sie isch es ziitli met mim zuekünftige Schwager zäme gsi und das hed denne ned klappet, aber es isch guet gsi so wie sowohl Schwager wie auch Schwegermuetter sind ächt fiis.

Jetzt faht sie aber ah, alles schlächt mache was ich han, Ich segi z jung zum hürote (25) Sie wür das nie mache, sie wür nie i die Familie hürote, sie wür s hochzig nie so plane wie mer, mer heged so müesse pressiere mit hürote (11 Mönet zwüsche Verlobig und Hochzit) etc. und macht au am usgseh vo mim GG emmer weder so blödi bemerkige z.B. well sin Vater nümme so vel Hoor hed heisst das, dass er au bald keini meh hed etc.etc. ich han bis jetzt emmer gmeint sie unterstützi mich, well sie au so fliessig fürs Hochzit plant etc. aber jetzt chömed emmer meh so spröch vo ehre und das fendi total ned fair und brengt mich total is grüble, obwohli eigentlich weiss, dass mich das ned so sötti träffe. Ich weiss eifach ned wora ich ben so.

Scho mim GG sini Familie seit ständig mer segid z jung und alles seg so schnell gange debi hendses vo de erste sekunde a gwüsst wells ja bi de Verlobig debi gsi send.
Ach mann es schisst mi ächt ah!!

Duet mer leid für de langi Text und das gejammer

31.05.13 13:28
Canoa 

Re: Ärger-Thread

Kamala, es esch werklech ned schön wemer settegi Kommentär öberchond. Aber ehr hüroted för euch, das Fäscht esch euches Fäscht. Ech meine mer darf au dene Lüt offe ond ehrlech säge, danke för euchi Hewis, aber för eus stemmt das so, wie mer das jetzt palned. Es empfeht ned jedi Person s glich aus guet oder schlächt. Ond solang ehr euch secher send, wörd ech mech ned vom Kors loh abbringe. Es brucht zwar ächt vöu Engergie ond Muet voränestoh ond säge so ned.

 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 205
eigentlich   irgendwie   hochzeit   Familie   eingeladen   natürlich   gemacht   heiraten   einfach   Ziviltrauung   verlobt   trotzdem   Zeremonie   anderen   September   vielleicht   wirklich   Problem   Ärger-Thread   Schwester