Ärger-Thread |
|
1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 205
|
03.06.13 13:56
Rebella
|
Re: Ärger-Thread
Has numme schnell kopiert:
Hey .....
Vielen Dank für deine Anmeldung. Kannst du mir noch sagen wer der ....... ist? Nimmst du den an unsere Hochzeit mit?
Lg
Mal luege wenn er zrugg schribt. Gaht sicher es Ziitli. Er muesses dänk zerst mit minere Schwöster no bespreche.
Wenn öper mich frogt, esch es au kais Problem. Aber eifach öber zusätzlich amelde. Gaht gar nöd.... Bi immer no uf 300 obe. Bi gspannt was min GG am Obe dezue meint..... De wird au freud ha.....
|
|
|
|
03.06.13 14:00
Rebella
|
@anyany: Für de Mister: "ich bi sowieso öpis Bessers" De wird das nie i gseh. Für ihn esch das sicher selbstverständlich, dass ER öper dörff mit neh. Das wird no riese Lämpe gäh. Ich gsehs cho. Will mini Muetter, wott sicher dassi de ander dänn au i lade. Nume das Kirche im Dorf blibt. Und mini Schwöschter nüt s zwäffele het. Aber langsam hani d`Schnauze gstriche volle. Esch schliesslich mis Hochziit.
|
|
|
|
03.06.13 14:24
Rebella
|
Mir gaht` s halt vor allem au darum, dass mir gseit hend, am Obe wemer höchstens 50 Lüüt si. Vor allem halt au us Budget Gründ. Mir hend scho bi de Kollege hin und her gstudiert, wer das mer am Obe tüänd i lade. Und ich han eifach null Bock, jetzt schlussendlich öper am Hochziit debi z ha woni nöd emol kenn! Und ich x-Kollege nume am Apero debi han, woni gern am Obe au gha hätti.
|
|
|
|
|
06.06.13 20:26
Kamala
|
Oh nei valey das wär ja mega schaad!! Ich würd au mal nohfrage wie lang das gaht. Schlussendli chamer leider nüt mache wenns ned weg wär aber es isch ächt ärgerlich. V.a wärs ned fair wennses scho gwüsst hätted wo ihr eu agmeldet hend. Hoffe für eu dases guet chunnt
|
|
|
06.06.13 20:35
samu
|
Ach nei isch ja de doof Am beschte luegsch ufem Grüscht weli Firma wos ufgstellt hät, die händ immer so ne Werbebanner dranne. När lütisch däne diräkt a und frögsch bi dene noche, die wüssed sicher de Termin wenn das sis wider müänd go rume. Isch wohrschindlech di sicherschti Quelle....
Hoffe für euch dases wider wäg isch!
|
|
|
|
|
|
1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 205
|