| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 205
03.06.13 13:56
Rebella 
Re: Ärger-Thread

Has numme schnell kopiert:

Hey .....

Vielen Dank für deine Anmeldung.
Kannst du mir noch sagen wer der ....... ist?
Nimmst du den an unsere Hochzeit mit?

Lg


Mal luege wenn er zrugg schribt. Gaht sicher es Ziitli.
Er muesses dänk zerst mit minere Schwöster no bespreche.

Wenn öper mich frogt, esch es au kais Problem. Aber eifach öber zusätzlich amelde. Gaht gar nöd....
Bi immer no uf 300 obe.
Bi gspannt was min GG am Obe dezue meint.....
De wird au freud ha.....

03.06.13 14:00
Rebella 
Re: Ärger-Thread

@anyany: Für de Mister: "ich bi sowieso öpis Bessers" De wird das nie i gseh.
Für ihn esch das sicher selbstverständlich, dass ER öper dörff mit neh.
Das wird no riese Lämpe gäh. Ich gsehs cho.
Will mini Muetter, wott sicher dassi de ander dänn au i lade. Nume das Kirche im Dorf blibt. Und mini Schwöschter nüt s zwäffele het.
Aber langsam hani d`Schnauze gstriche volle. Esch schliesslich mis Hochziit.

03.06.13 14:06
Eve777 

Re: Ärger-Thread

Hei Rebella

Jo so Lüüt wo eifach no e zuesätzlichi Person uf d Iladig schriebe hämmer au gha, hani au mega komisch gfunde und bi im erste Momänt au chli sauer worde. Aber denn hani dänkt jo guet, irgendwie findis au klar dass me ned ellei ane HZ wot wenn me e Partner het, wörd mich au aschisse. Aber gfrogt hät ich trotzdem, finds au mega komisch wenn me ned zerst afrogt, für mich esch das eifach mega unaständig. Aber jano, so ticke d Lüüt offebar unterschiedlich. Guet bi dir esch natürlich nomol andersch will du jo no Chritz hesch mit dinere Schwöster, do macht eim so öpis natürlich grad dopplet und drüfach hässig das chani voll verstoh. Hoffe de schriebt dir bald zrugg.

03.06.13 14:24
Rebella 
Re: Ärger-Thread

Mir gaht` s halt vor allem au darum, dass mir gseit hend, am Obe wemer höchstens 50 Lüüt si.
Vor allem halt au us Budget Gründ.
Mir hend scho bi de Kollege hin und her gstudiert, wer das mer am Obe tüänd i lade.
Und ich han eifach null Bock, jetzt schlussendlich öper am Hochziit debi z ha woni nöd emol kenn!
Und ich x-Kollege nume am Apero debi han, woni gern am Obe au gha hätti.

06.06.13 18:31
valey 

Re: Ärger-Thread

Mädelsssssssssssssssssssss

chöntttt schreieee!!!

be vori be eusere chile verbigfahreee

und was gsehniii??

ES RIESIIGSS!!! GRUSSISG!!! BAU-GRÜST UM DIE GANZ CHILE!!!

haaa sooo de schockkk!!!!! ich hoffe das blibt ned!!! mues morn grad dett alüteeee

WEHEEEEEEEEEEE

06.06.13 19:57
FringillaVigo 

Re: Ärger-Thread

He das wär jo mega mies vo dene, wenn si dir das eifach nid gseit hätte! Ig drücke dr emu fescht d Düme, as sis bis zum Hochzit wägruume!

06.06.13 20:26
Kamala 

Re: Ärger-Thread

Oh nei valey das wär ja mega schaad!! Ich würd au mal nohfrage wie lang das gaht. Schlussendli chamer leider nüt mache wenns ned weg wär aber es isch ächt ärgerlich. V.a wärs ned fair wennses scho gwüsst hätted wo ihr eu agmeldet hend.
Hoffe für eu dases guet chunnt

06.06.13 20:35
samu 

Re: Ärger-Thread

Ach nei isch ja de doof
Am beschte luegsch ufem Grüscht weli Firma wos ufgstellt hät, die händ immer so ne Werbebanner dranne. När lütisch däne diräkt a und frögsch bi dene noche, die wüssed sicher de Termin wenn das sis wider müänd go rume. Isch wohrschindlech di sicherschti Quelle....

Hoffe für euch dases wider wäg isch!

07.06.13 08:15
Eve777 

Re: Ärger-Thread

Hei nei valey so scheisse , do wäri au voll überegheit ! Wielang gohts no zu euchere Hochzyyt? Ou man hei ich hoffe ächt s esch e churzi Sach und dass das Grüscht bis zu euchem grosse Tag wieder ewäg esch!

07.06.13 09:30
saerli 

Re: Ärger-Thread

Oh Valey

Davon kann ich dir ein Liedchen singen...
Wir hatten das selbe bei unserer Abendlocation. Als wir zufällig mal dran vorbei gefahren sind, haben wir dieses hässliche Gerüst rund um die Location gesehen, sogar die Fenster waren mit Gerüsten verdeckt. Ich war mega geschockt und verwirrt
Als ich nachgefragt habe, haben sie mir gesagt, es sei noch nicht sicher, ob das Gerüst bis zur Feier schon weg ist. Es seien auch noch andere Feste betroffen.
Sie haben uns dadurch die Miete halbiert..
Und siehe da, am Hochzeitstag war das Gerüst zumindest beim Eingang und unseren Fenstern weg. Das übrige Gebäude war noch eingedeckt.
Ich drücke dir die Daumen, dass es bis zu eurem Fest weg ist.
Die haben ja nicht gerade viel überlegt, während der Hochzeitssaison die Kirche einzurüsten...

 1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 205
eingeladen   Familie   Ziviltrauung   Schwester   einfach   verlobt   heiraten   anderen   hochzeit   vielleicht   eigentlich   irgendwie   September   Ärger-Thread   trotzdem   gemacht   Problem   natürlich   Zeremonie   wirklich