| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 131 .. 205
17.08.11 13:52
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

ohhh nimbini...denn bisch du scho witer wie ich...mues sust au mol umeluege...ich erträgs au chum no

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 13:56
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@livipivi, danke dir vielmal, aber ich han au e gueti bewerbig, muess sie nur update! isch au immer d'vorlag für mini kollege, hehe!

@tiffany-girl, danke vielmal! ja han am mittag mit minere arbeitskollegin gredt, sie hät zwar gmeint, es wär schad und ich söll mer das nomal durch de chopf gah lah, aber ich mag echt nüme! ich dänke zwar, dass ich bis ändi sept. wird warte und dänn luege, dass ich per ändi jahr gange... han dänn no drü wuche ferie und so wärs irgendwo mitti dezember, das wär no easy....

17.08.11 13:57
nimbini 

Re: Ärger-Thread

oh prinzessin, ja ich bin ja au nonig weg, aber ich muess würklich was ändere, es gaht nüme so! ich hoffe eifach, es hät chli gschieds ume und dänn suechi mir was i de umgäbig wo ich chönnt mit em velo gah, das wär cool!

17.08.11 14:00
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

ich weiss...ich söt au scho sit langem öppis ändere...aber han mich no nie chöne würklich dezue ufraffe...

@livipivi: chöntsch sust mir dis set schicke? mini unterlage sind glaub nüme so up to date

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 14:07
Kate82 
Re: Ärger-Thread

@proeschu: ich mach Sachbearbeiter Treuahnd. Ich ha jo sit em Sept. au e neue Job (ou, isch jo scho es Johr ) D'Arbet isch mega spannend und super abwächsligsriich. Aber ich chum au nid so richtig dri, bi z'langsam (bechumi vom Chef z'ghöre), und mit de Kollege isch es solala. Jo klar, sött natürlich au nid do im Forum umetummle, aber mir hänkts mängisch au chli us . Hm, muess mi eifach chli chlemme...

17.08.11 14:09
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@prinzessin, chum da gömer zäme dure! das schaffed mer!!!

17.08.11 14:14
Kate82 
Re: Ärger-Thread

@PrinzessiN und nimbini: *Daumendrück*

17.08.11 14:19
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@nimbini: Jo s zweite gohts sicher ringer

@Kate82: Danke

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 14:20
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@Prinzessin, schick mir doch dini email per pn- tue dir sie schicke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 14:29
bride81

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@PrinzessinN und Nimbini: drücke euch auch ganz fest die daumen dass entweder ein job (oder zwei) für euch vom himmel fällt oder sonst was passiert, damit ihr euch wieder wohler fühlt..

kann gut nachfühlen wie es euch geht, mein letzter und mein vorletzter job waren auch echt besch.. bei dem vorletzten wollte ich nach 2 monaten kündigen, aber der chef hat mich überredet zu bleiben und versprochen das alles besser wird.. ist natürlich nicht passiert und dann bin ich nach 7 monaten gegangen..

bei meinem letzten job habe ich für eine frau gearbeitet die echt der horror war, aber ich musste durchhalten, weil wir ja nacher 3 monate verreist sind. aber es war mein schönster tag, als ich meinem chef (leider nicht der anderen tussi) die kündigung auf den tisch knallen konnte!

und grad letzte woche lauf ich wieder mal da vorbei da ruft mich jemand. ein ehemaliger kollege von dort; und fragt ob es mir gut geht und ich happy sei mit meinem job? und ich so ja total. und er nur "ja weisst du, wir bräuchten wieder jemanden".. meine nachfolgerin, die letzten nov angefangen hat ist also schon wieder am gehen.. also mich wunderts nicht!

toi toi toi euch beiden

 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 131 .. 205
einfach   Ärger-Thread   hochzeit   gemacht   September   verlobt   anderen   eigentlich   irgendwie   eingeladen   natürlich   Schwester   Zeremonie   Familie   trotzdem   vielleicht   heiraten   Problem   wirklich   Ziviltrauung