| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 131 .. 205
17.08.11 14:32
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@bride81: Danke. uiii nein, jetzt ist deine Nachfolgerin auch schon wieder weg. Das ist kein gutes Zeichen. Ich hab auch schon Mal während der Probezeit die Kündigung eingereicht. Es war einfach überhaupt nichts für mich...hatte auch nichts zu tun...voll langweilig. Und nachher hätte ich 3 Monate Kündigungsfrist gehabt...das war mir zu viel...deshalb bin ich in der Probezeit gegangen...da hat man nur 7 Tage Kündigungsfrist

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 17.08.2011

17.08.11 14:34
bride81

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@PrinzessinN: ja, wollte bei meinem vorletzten job eben auch in der probzeit gehen wegen der kündigungsfrist (hatte auch 3 monate), aber hab mich wie gesagt überreden lassen.. nacher hat mich mein chef aber innerhalb von 3 wochen gehen lassen.. hatte echt glück das der mich so mochte!

17.08.11 14:39
Arwalds_Braut 

Re: Ärger-Thread

@alle, die mit ihrem Job nicht ganz glücklich sind: Ich drück euch auch die Daumen, dass ihr was besseres findet oder dass sich die Situation sonst irgendwie verbessert!

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...

17.08.11 14:40
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Danke Arwalds Braut

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 14:41
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@bride, ui danke für din bricht! de beruhigt mich jetzt grad e chli! wil bi mir isch es ja au nöd de erschti job, wo so verschisse isch! und ich hans cho dänkt, dass es irgendwie a mir chönnti liege....

@all danke fürs daumendrücken!

17.08.11 14:41
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Danke

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 14:50
bride81

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@nimbini: jo gäll, also noch am zweita reinfall hani au denkt as lieggt an miar! aber so dörfsch gar nit denka.. isch eifach extrem schwierig, so noch 2-3 gspröch ds entscheida, do gohni jetz hära und denn kanns halt mol schief goh!

han bi minem jetziga job au nit so ganz gwüsst, aber im nochhinein isch alles guat worda und i han jetz da best job vur welt; kuma echt gärn go schaffa..

muasch luaga, bald goht's diar au so.. irgendwenn hät jeda glück! oder wia heisst's so schön "auch ein blinds huhn findet mal ein korn" (nit bös gmeint gäll)

17.08.11 14:53
trobadora 
Re: Ärger-Thread

Zitieren:
und ich hans cho dänkt, dass es irgendwie a mir chönnti liege....

Also noch minere Erfahrig liegts nie nur a eim selber!

Ich ha zwei besch... eideni Stelle gha und vorallem bi dä letschte hani mir echt Gedanke gmacht, was mit mir falsch lauft... ABER: Mini Chefin isch jetzt grad die Einzig wo vom ehemolige Team übrig isch, die andere 5 sind weg. Und zweitens hani jetzt ä Stell, wos echt super klappet... Also mit mir schients nüt falsch zsi, meh chas halt nid mit allne Lüt glich guet.

17.08.11 15:01
Lerch 
Re: Ärger-Thread

Itz bini gad froh, bin`i nid di einzig wo Problem het mit irem Job... Also dr Job würd mr scho gfalle, aber dr "Vorarbeiter" het es Problem mit mir.
Är het zweni Sälbstbewusstsin und het es Kommunikationsverhalte wie ne Frou (sorry - red z`vil und wet immer purluterie Harmonie, Kritik muess me im durch die Blueme säge und ja kener Problem us em Busch chlopfe, lieber ignoriere)
Un`i bi halt me dr Draufgänger u bringe d`Sache ufe Punkt u Problem lieben`i!!! I hasse we me öppis vrsuecht z`vertusche.
Aber wen`är sich vo mir "bedroht" füehlt, blibt mr öppe nüt anders übrig als mis Bünteli z`packe, wüll so gitz ewigs Problem...

P.S. Das mit Kommunikation wie e Frou nid z`ärnst näh, är het dadüre eifach extrem wiblechi Site

@alli wo ne neui Stell sueche: Eifach nid dr Muet verliere, es git immer irgendwo e Türe - d`Ouge offe bhalte. Tönt eifacher als es isch, i weiss. Mi GG het o über es Jahr gsuecht...
Lg Lerch

17.08.11 15:08
Vermentina

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Oje, es scheint ja hier wirklich einige Bräute zu geben, die unzufrieden sind mit ihrem Job ...

Der Standort meines Arbeitsplatzes wurde letztes Jahr aufgehoben - ich hatte zwar die Möglichkeit, in der Firma zu bleiben, aber nichts hat mich wirklich gereizt. Habe mich dann für x Stellen beworben und Gespräche geführt (welche immer gelobt wurden) und immer war es die Erfahrung, die fehlte (ähnlich wie bei Dir, Livipivi, wollte auch Richtung Büro gehen, war aber vorher im Verkauf). Ich suchte monatelang und war ziemlich am Ende, aber dann tat sich ein Törlein auf - es wurde eine (coole) Stelle überraschend frei, ich habe schnell reagiert und hatte so den Fuss in der Tür. Mittlerweile arbeite ich schon 9 Monate dort und konnte intern sehr schnell "aufsteigen", so dass ich jetzt sehr nahe an meinen Traumjob bin.

Lange Rede kurzer Sinn: Ich wünsche Euch allen auch so ein Törlein und hoffe, dass Eure Füsse schnell genug drin sind - toi toi toi!!!

 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 131 .. 205
irgendwie   eingeladen   Familie   verlobt   heiraten   trotzdem   vielleicht   Ziviltrauung   gemacht   Zeremonie   September   Schwester   einfach   natürlich   eigentlich   wirklich   Problem   anderen   hochzeit   Ärger-Thread