| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 132 .. 205
17.08.11 15:43
Schnubel

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ich nerv mich heute ab der Werbung hier *g*

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~»

17.08.11 16:32
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@Vermentina: Du machst mir mega Hoffnung! Bin ja jetzt auch im Verkauf/Büro. Aber will lieber nur noch Büro. Es ist manchmal schwierig Geduld zu bewahren und durchzuhalten. LG

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 16:38
Vermentina

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@Livipivi: Ja das ist so, es ist wirklich schwierig - und manchmal braucht es eben doch ein wenig Glück ... Aber ich wünsche Dir haufenweise von diesem Glück!!!

17.08.11 16:41
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Danke Vermentina

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 16:42
Vermentina

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Für Dich immer gerne, liebe Livipivi! Und jetz pack' Deine Sachen und mach' Dich auf zu den Mädels - heute Abend wirst Du Deine Sorgen bestimmt ein wenig vergessen können bzw hast viele liebe Frauen um Dich herum, mit denen Du sie teilen kannst!

17.08.11 16:50
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Jaaaa muss noch 10min Schad bist du nicht dabei dir auch einen tollen Abend, versuch das schöne Wetter zu geniessen- wenns schon mal hat

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 16:53
Vermentina

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ja ich weiss, finde es auch mega schade, bin aber immer noch teilweise krankgeschrieben und habe mir darum immer verkniffen, an heute Abend bzw an Eure Zusammenkunft zu denken

Aber wer weiss, vielleicht ergibt es sich ein anderes Mal!

17.08.11 17:05
Michi79

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Han hüt bim schaffe immer wieder mitglese...zum schriebe isches am IPhone chli müehsam!

Aber mir gahts gliiiiiccccchhhh!!!
Bi mir bim schaffe chotzt es mich echt a. Im Früehlig isches sogar mal usgartet und ich han welle künde. Jetzt isches eifach so, dass ich hoffe gli schwanger z werde, denn müends mir wenigstens no de Schwangerschaftsurlaub zahle

Min Chef und sini Fründin (wo dank mir das Jahr Chef de Service worde isch) sind so müehsam und hend leider kei ahnig vo Personalfüehrig. Regelmässig mached sie d lüt hässig.
Bin (bis uf e Kollegin) die einzig wo d arbeit recht macht und zwar meh als 100% ich maches meist dopplet, will ich d arbeit vo dene vo de Obeschicht grad au no dörf mache und ich bin aber die Bösi im Gschäft. Bin sit ich dert schaffe nid einisch chrank gsi, han no nie verpennt, han de morge (Isch es Restaurant) ufbaut (vorher hend sie ersch ab em 4i uf gha), luege immer das die nächsti Schicht eifach chan afa schaffe ohni dass sie zersch no alles müend uffülle etc. Halt s normale (oder was für mich normal heisst). Mir wird aber vorgworfe das ich die einti mobbe würdi (ich schaffe GAR NIE mit dere, wie bitte söll das go???) und ich sig Betriebsklima-Schädigend (will ich halt nid uf de Schnorre hocke sondern Problem aspreche!!). Das aber Gäst weg ihre nüm chömed, zumindest wenn SIE schaffed, dass die andere unzfriede sind (wo ich ihm öppe 3 mal ha versuecht z säge und es ihm eifach glich isch), dass anderi Agstellte vo ihne suuffed wärend em schaffe (obwohl mir es alkverbot hend), nur ummestönd und frech zu Gäst sind, dass isch denn scheiss egal. Aber mich mögeds nid! Was mir ja an und für sich glich isch. Aber ich werde nid mal meh für d mittagspause abglöst. Sött denn aber die ganzi ufschriebe. Plus wird mir Geld abzoge fürs esse wo ich amigs chalt und halb ufgesse wegschmeisse.!! Hallo ich bin dert s Arschloch vom Dienst. Bin die einzig wo am Putzplan öppis macht, die einzig wo d Fenster dert putzt und komischerwis hani viel Stammgäst wo mich sehr möged und nur no chömed wenn ich dert bin. Sie säged mir sogar dass weni mal nüm dert bin, das sie nüm werdet det here goh.
Endi Monat gönd grad 3!! Serviertöchtere! All die wo ihri arbeit korrekt mached!! Aber ums i de Wort vo mim Chef z säge: "Ich stelle lieber e billigi Studentin i!" Wo ich ihm gseit han, dass er mir söll chünde weni so scheisse bin, hätt er gmeint: es git ja kein Grund dir z chünde (also arbeitstechnisch!)

Sorry Mädels isch jetzt e chli es chaos worde, aber no nid mal d hälfti vo dem woni chönt schriebe aber han mir au grad müesse Luft mache!!

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

17.08.11 18:03
Lerch 
Re: Ärger-Thread

@Michi79: Oje, das tönt ächt schlimm. Steit bi dir i dämfall d`Familieplanig a, dass de nid furt geisch?!
Cha di guet verstah, i bi vom Chef o nid grad gliebt - will i gwüssi Sache säge/frage wo anderi nume dänke...

17.08.11 19:00
Michi79

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ja für üs isch klar gsi, dass mir nach de Hochzyt Chind wend, au will mir beidi jetzt 30i gsi sind. Und au wenn ich weiss das es nid immer grad sofort klappet, wott ich nid chünde und denn bini i deProbezyt schwanger. Denn hani gar nüd nachher. Wenn das nid wär, wäri scho lang weg. Zudem chund, dass ich nüm wott in Service. Han die Stell eigentlich au nur als Notnagel agnoh und denkt ich bin ja denn schnell wieder weg. Tja nüd gsi.
Mis "Problem" isch halt, dass ich bim vorherige Job Vizepräsidentin gsi bin bim GAV. Dementsprechend luegi halt de GAV vom Service sehr gnau a und wiese druf hi, wenn öppis nid recht isch. Bin halt au vo mim Dad so erzoge worde, dass mer sött säge wenn öppis nid guet isch aber au sini arbeit korrekt macht. Min Chef hät aber e chli es ego Problem und nimmt alles grad sehr persönlich egal wie nett und aständig mer öppis seit. Ich han im Früehlig mal müese e halb Stund is Büro, will er sich vo mir ignoriert und agfindet gfühlt hät. Und das nur, will ich ihm nüd privats meh verzelle. Will er ebe min Chef und nid min Kolleg isch. Alli andere verzelled ihm halt immer sofort was sie am obe oder am Wuchenend gmacht hend. Ich bin halt nid so. Und mit dem hät er es Problem.

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 132 .. 205
Familie   eigentlich   Problem   hochzeit   Zeremonie   Ärger-Thread   heiraten   einfach   eingeladen   verlobt   September   Ziviltrauung   trotzdem   vielleicht   natürlich   anderen   irgendwie   gemacht   wirklich   Schwester