| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 132 .. 205
17.08.11 19:12
Lerch 
Re: Ärger-Thread

Ja okey de isch natürlech klar...
I darf de im September o ids Büro - mal luege was usechungt.
Grundsätzlech schetzt är mini Arbeit o (wil i under anderem o hufe mitdänke etc.), aber ir letschte Zyt füehlt är sich irgendwie bedrängt. Miner Arbeitskollege möge mi ou sehr u dummerwys het eini vor ihm gseit, dass i die einzig bi, wo se versteit. (Chan`i ja definitiv nüt drfür dass si so öppis uselat!)
Tja, es wär mängisch eifacher, me würd eifach uf d`Büetz ga u z`Minimum gä u sech ja nid engagiere für öppis...

17.08.11 19:23
Michi79

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Viel spass im Büro Ich han nachere halbe Stund de Chef gfragt ob er au öppis wegem schaffe uszsetze hätt, ob ich d Arbeit nümm guet machi oder unfründlich zu de Gäst sigi. Da hätt er gseit, nei alles in Ornig!!

naja, ich versueche ja scho gar nüd me z säge. Aber wenn er chunt und en Termin für s Fensterputze abmache wott (was ich sit 2 Jahr eimal im Monet eh mache, während de arbeitszyt!!) denn chani mi eifach nid zrugg hebe und lah halt usse: ich bin nid bös wenn einisch mal e anderi vo de 12 Mitarbeiter s macht!
Vo ihm chunt denn nume, ja drum woti ja en Termin mache, damit du s nid allei muesch mache, ich helfe dir denk! Halloooooo zugehört? NEIN! usw usw usw Starki Fraue hends nid eifach bi Manne wo zwenig Selbstbewusstsi hend! das isch mis Fazit

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

17.08.11 19:36
Lerch 
Re: Ärger-Thread

Da gitz leider kes Smilie wo apploudiert
Genau das isch mis bez. sis Problem... Und är isch nun mal dr Chef. Ja nu, vlich vrsuech i mal chly aztöne, dass mir üs halt für 1-2 Jahr arangiere u när sowieso Familieplanig (de schaffi nümm 100%) od Witerbildig uf em Plan steit. (Falls das mit Familie nüt wird, wett i sowieso no irgend öppis anders mache)
Aber da wird är när o nid glücklech si - het nämlech bir einte Arbeitskollegin scho klagt, dass i öppe nüme lang da schaffe, weni hürate. Är het anschienend z`Gfüehl, dass i gad Chind wett, obschon i no rächt jung bi...
Aber das isch sis Problem
Guets Fazit

26.08.11 10:35
Lerch 
Re: Ärger-Thread

I muess mi wider mal ergere (isch zwar bis itz no gange) resp. i bi ächt ratlos. Drum hani tänkt i wöu da inne mal die verschidnige Meinige lose.
Es isch eso, i ha Verwandti vo mir a ds ganze Fest iglade. Wie das so isch mit de Amäldige....dr Amäldeschluss hei vili verpasst - obschon mer ne äxtra spät hei agsetzt.
E paarne hani mit SMS u Mail "Bei gmacht", die hei sech sofort gmäldet u sech entschuldiget für d`Verspätig etc.
Vo disne han`i aber no gar nüt kört, trotz Mail a Sie u SMS a Ihn! I meine wenns Aperogäst wäre, wärs ja no eis... Bi rächt enttüscht u weiss nid wien`i söu witers vorgah.
Söu i se kommentarlos striche? Söu i no zuewarte - wenn ja, wie lang? Söui ne mäude si sige gstriche worde?

Merci für Eui Antworte Lg

26.08.11 10:38
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Wenns dir wichtig sind- Lüt a und ich finde denn dörfsch au düreblicke lah, das sie sich ned verpflichtet fühle müend, aber es ned me als aständig segi wenn mer sich denn abmäldet.

Evtl. isch ihne ned klar (chans au ned verstoh dass das chönt si- aber ebe) das es für euch doch u wichtig isch.

übrigens mengisch isch en kürzeri Ameldefrischt besser als e langi, denn denked d lüt: ja ich ha ja na u viel Ziit zum mich amelde und nacher vergesseds es. Meistens macht mer besseri Erfahrige, wenn mer kurzi Ameldefrist het.
(Mir hend au z langi gha)

Viel Glück Lerch, ich weiss wie doof das isch mit dene choge Gäst

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.08.11 10:39
ValeriaD 
Re: Ärger-Thread

Hallo Lerch

ja das isch recht müehsamm...
ich wott gar nöd wüsse wien ich reagiere... ach mensch


also ich würd ehrlich gseit alüüte und halt sege du musches dringend wegem Resti wüsse ect.
gseshc ja denn d'Reaktion

alles gueti
Valeria

26.08.11 10:39
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@lerch, ich würd es letschts mail oder sms mache mit em hiwiis, wänn bis dänn und dänn nüt ghörsch, gälted sie automatisch als abgmäldet! das han ich mit 3 aperogäscht so gmacht und die händ sich alli no am gliche tag gmäldet!

oder suscht halt alüte und en spruch gheie lah vo wäge, wänn sie kei interesse heiged, dänn chönged sie sich wenigstens amälde! da würdi nüt känne... finde so züügs mega fräch!

26.08.11 10:52
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

wie d nimbini seit...das hend mir bi minere cousine gmacht. die het sich bis hüt nöd gmeldet...mir hend ihre aglüte...es mail gschriebe und denn es sms, dass sie als abgmeldet geltet..sorry...finde das echt au mega frech. sie het nöd mol de mumm zum sich abmelde...das goht gar nöd find ich! bin echt enttüscht vo minere cousine.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

26.08.11 11:00
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

ui min erste satz isch ja unlogisch gsi- ha gmeint alüte wenns dir wichtig sind
Also gliecher Meinig wie Nimbini und Prinzessin

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.08.11 11:18
bride81

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

hey lerch.. das isch echt blöd.. aber d'idee vu mina vorrednerinna findi guat. wenn sie sich nit meldend, as sms oder e-mail schrieba dass sie als abgmeldet geltend. isch jo würkli a frechheit so öppis!

bin gspannt wia das bi üs lauft

händ übrigens extra a "kurzi" ameldefrist geh (3 wucha) genau us dem grund wo d'livipivi gsait hät; sus vergässends d'lüt. bin glich mega gspannt wer sich so meldet und uf wellem wäg..

 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 132 .. 205
Zeremonie   anderen   Schwester   Ziviltrauung   eingeladen   Problem   wirklich   September   verlobt   vielleicht   eigentlich   heiraten   irgendwie   natürlich   Familie   gemacht   hochzeit   Ärger-Thread   trotzdem   einfach