| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 133 .. 205
26.08.11 11:22
Lerch 
Re: Ärger-Thread

@livipivi: has vrstande wis meinsch - went nüt hätsch gschribe, hät i nid mal gmerkt das öppis nid ganz stimmt

@all: Danke für eui Feedbacks, bi gad mega froh drum. I wirde i dämfall uf irgend e Art es Ultimatum stelle und när Punkt. I weiss no nid öb i cha alüte, will i ds Gfüehl ha, i raschte de gad us am Telefon
Es isch nämlech so, dass die das scho immer chly so mache u o bi ganz nache Verwandte z.B. eigeti Schwöster!! Janu, we si de mal ohni Kollege etc. dastöh isch das nid mis Problem.

26.08.11 11:33
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@bride81: Han gester no denkt, ihr hend e sportlichi Ameldefrist. Aber hesch recht...3 Wuche söt lange, zum wüsse, ob me denn Zit het

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

26.08.11 11:37
bride81

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@PrinzessinN: jo eba gäll.. ma isch sich eifach gwöhnt, dass mer immer so viel zit hät; aber warum eigentlich??

dia letschti iladig wo mer kriagt händ hät nur knapp 2 wucha zit geh, und i han zu mim fründ au grad gsait "das isch jetz schu kli knapp". do hät er nur so gsait "wieso? eimol in d'agenda luaga und wenns passt, denn passt's, oder?"

und i han müassa säga: er hät recht!

26.08.11 11:37
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Genau Prinzessin, entweder wett mer debi si und reserviert sich de Tag oder mer seit ab

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.08.11 11:52
Arwalds_Braut 

Re: Ärger-Thread

Es git so Lüt, die si eifach so müehsam, wenns ums Amälde zu öpisem geit, egal was es etzt isch: Ha vor 2 Wuche e Doodle Umfrog für ne Iladig zum Znacht vore Kollegin becho und se nach 2 Täg usgfüllt. Aber ig bi immer no die einzigi wo mitgmacht het bzw wo sich überhaupt mau uf das Mail gmäldet het und langsam schissts mega a, wenn me die Datene, wo me agäh het, as me Zit heig, immerno so halb sett freibhalte. Odr au hie im Büro: immer wes e Alass git, wo me sich sett amälde, bruchts mindischtens eis Erinnerigsmail plus ei Frischt-Verlängerig. Ebe, döu vergässes mega schnäll, we sis nid sofort mache und langi Amälde-Frischte düe das äue no "verschlimmere". Abr grad bim ne Hochzit fingis mies, wil die Iladige chöme paar Monate vorhär und die meischte Lüt si nid so wit vorus usbuecht! Aso do brüchts (meischtens) nid mau so vil Ufwand zum id Agenda zluege! Aha, mou doch: zum sich dr Tag rot azstriche scho

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...

26.08.11 11:55
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

genau...find au, wenn me wot debi si, denn reserviert me sich s datum und fertig. denn chame au innerhalb kurzer frist en antwort geh. klar, wenn öppert das vom job us nöd chan...denn isch es öppis anders. aber ebe...es git immer so spezialiste.

uiii nei arwalds braut...das find ich amigs au so nervig. denn blockiersch dir die täg und machsch nüt anders ab und die andere trödlet witer...voll müehsam

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

26.08.11 11:58
nimbini 

Re: Ärger-Thread

ich haaaasse lüüt, wo sich nöd chönd entscheide und amälde oder abmälde, allgemein! han au so e kollegin, da chunnsch der immer so vor, als würd sie warte, ob no was bessers chunnt, wo sie ja dänn chönnti verpasse, mega müehsam! nur bi eusere hochzyt isch sie die erschti gsi, wo sich agmäldet hät, da hani natürlich dänn scho müesse en spruch bringe....

ich bin au so, chume e iladig über, überlege mir, hani luscht, ja/nei und wänn ja, luegi i minere agenda, wänni zyt han, sägi zue, wänn nöd, isch päch gsi! das machi aber immer eso, egal um was es gaht...... isch doch kei sach?! verstahn das nöd..... das nervt!

26.08.11 12:05
Arwalds_Braut 

Re: Ärger-Thread

Jep, aber ig nime jetzt halt nüm Rücksicht uf die Datene

Stimmt natürlich, es gibt immer Lüt wo e Job hei, wos verhinderet as si so schnäll choi zusäge oder sich überhaupt choi Zit näh. Aber das isch glich kei Grund eifach gar nid zreagiere, eher im Gägeteil.

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...

Zuletzt bearbeitet am 26.08.2011

29.08.11 11:17
laluna1712 
Re: Ärger-Thread

Ich glaube da will jemand unser Organisationstalent testen: eben hat mir der Organist auf die Mailbox gesprochen, er habe gesehen, dass er an unserem Datum eine Reise geplant habe, bei der er versprochen habe mitzugehen und darum tue es ihm leid, aber er könne nicht spielen an unserem HZ!!! Und das wo wir nun soooo lange an der Musik gefeilt haben.
:wow

Irgendwie erstaunt mich das gar nicht mehr, es geht soooo viel schief und klappt nicht, habe wirklich das Gefühl dass uns jemand testen will. Finde es momentan eher lustig
Es soll wahrscheinlich so sein, mal schauen, was am Ende daraus wird. Es bleiben ja noch ca. 3.5 Wochen Zeit

Zuletzt bearbeitet am 29.08.2011

29.08.11 11:33
bride81

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

oh nai laluna.. das isch jo müahsam.. aber schön, dass du's so glassa neh kasch und als herusforderig gsehsch! i druck der duuma, das iar bald öpper andersch findend!

 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 133 .. 205
Ziviltrauung   wirklich   trotzdem   Schwester   eingeladen   Ärger-Thread   vielleicht   gemacht   Problem   natürlich   September   Familie   anderen   einfach   heiraten   eigentlich   irgendwie   hochzeit   verlobt   Zeremonie