| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 36 .. 69 70 71 72 73 .. 139 .. 205
20.09.11 19:35
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Hey Ihr Stiefelproblemkolleginne

Also eis Paar gaht tip top. Aber die andere zwei wo genau gliech sind eifach eine schwarz und eine Taube sind definitiv z chli i de mitti vo de Wade. Glaub au wenn ich na me abnimme- bin unsicher ob das gaht, a de Bei nimm ich am wenigste ab...,
glaub mues die zrug schicke- mega scheisse- die sind meeeega schön. Ich hoffe s Tiffany Girl wo mir die Firma ageh het (isch ja eigentlich top Qualität) hilft mir mit em englisch - wett frage ob ei Grössi grösser echt langet oder obs zwei müestet si, Fuess passt perfekt und sie sind soooo schön

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 20:13
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@franziska, jö danke dir! nein nein, eigentlich nichts schlimmes, nur momentan noch etwas verwirrend und unklar, aber das kommt schon....

@livipivi, oh nei mega fies! und voll komisch, dass dänn die andere zwei stiefel nöd gönd?! würd au nöd druf gah, dass a de wädli no abnimmsch, ich nimm selbst nach 10kg a de wädli nur öppe 2-3 cm ab, eimal pföste, immer pföste mit dem müemer eus glaubs abfinde.... wänn hilf bruuchsch mit em englisch, cahsch dich susch bi dir mälde, falls tiff kei zyt hät.... keis problem! aber hey, wenigstens häsch eis paar stiefel isch doch au was.... mensch bringsch die andere nöd irgendwo da unter? wil zruggschicke isch sicher au ndö ganz günstig....

@bergeri, ja genau, die gruusige bikini-oberteile gibts immer bis grosse grössen und die schönen haben keine bügel, voll mühsam

20.09.11 20:23
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Hani scho gstudiert , aber glaube chum das ich 250.- für die Stiefel bechume Ussert kennsch öper wo Schuhegrössi 37 het und Wädligrössi 40cm (ich ha nämlich 42 und die gönd ja ned) Sind ebe echt Leder, vooooll schöni eleganti Stiefel mit 8cm Absatz

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 20:28
nimbini 

Re: Ärger-Thread

ja also für leder-stiefel zahlsch ja au da soviel! ich han leider chli grösseri füess, suscht wärs allefalls no was für mich gsi.... tuens doch da mal ine? hät ja es paar fraue da, wo au nöd grad schlanki bei händ?!

ich sueche defür scho ewigs gummistiefel für mini wädli, isch au nöd grad eifach *seufz*

20.09.11 20:33
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ja ich tue mal luege ob ich s ine tue oder was es kostet sie zrug z schicke- ha ebe nur 10 Täg ziit zum zrug schicke.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 20:43
nimbini 

Re: Ärger-Thread

oh ja, das isch natürlich dümmer! ou isch aber au müehsam... dass es die coole sache immer nur im usland git

20.09.11 21:55
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ja mega doof

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.09.11 09:18
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Schad, ich han Grössi 38. Sust heti viellicht es Paar gno...schöni Stiefel findet me leider nöd sooo schnell

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

21.09.11 09:24
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Hey Prinzessin, ich has i de Grössi 38 bstellt- sie gönd mir aber super. Bi mir isch ebe da ide schwiiz mengisch 37 und mengsich 38..., weiss hatl ned obs mal wettisch probiere? Müest eifach so bald wie möglich si, well nach 10 Täg chanis nüme retour schicke, falls es ned würdsch welle oder sie ned würded gah...
lg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.09.11 09:52
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Hey Prinzessin, ich tue hüt Abig es Foti mache und schicks dir denn per eMail die hani ja glaub wege de Fotos vom Treffe gell Also ich bin begeistert, oder wart ich chans dir de Link ageh, wo ichs kauft han, det hets au es Video wos öper ahet und demit umelauft...

http://www.duoboots.com/products/boots/d...de/variation/2/

Wegem Pries- wenn mers Bstellt chunt amel für d CH na Porto druf. Drum die 250.-/Stiefelpaar. Die da in Taube hani bstellt und die genau glieche in schwarzem Leder. In Taube sinds us Wildleder- ahhh so schön

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Zuletzt bearbeitet am 21.09.2011

 1 .. 36 .. 69 70 71 72 73 .. 139 .. 205
Schwester   hochzeit   heiraten   eingeladen   Ziviltrauung   September   trotzdem   einfach   wirklich   Ärger-Thread   vielleicht   Problem   anderen   verlobt   Zeremonie   eigentlich   gemacht   Familie   natürlich   irgendwie