| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 142 .. 205
21.09.11 17:12
Seechind84 

Re: Ärger-Thread

Wichtig ist halt einfach, dass ihr nicht zulange zuschaut und denkt "das wird schon". Tendenziell sind sowieso immer alle zu spät dran, also lieber etwas mehr Dampf machen, dann klappts sicher..
Aber wenn ihr wenigstens sicher einziehen könnt ist das schon mal was. Dann sind die Möbel und die ganzen Kartons verstaut. Ob ihr dann sofort dort übernachten wollt ist dann euch überlassen, aber immerhin müsst ihr nicht die ganzen Möbel zweimal in die Hand nehmen.

21.09.11 17:34
Stella83

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@Seechind: Mir kommts so vor, als interessiere die echt nur dass sie Mieter haben und ihr Geld kriegen. Werde auch jeden Fall Druck machen.

Danke dir

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

22.09.11 10:20
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Oh nein Prinzessin , ach so Scheissdreck kommt immer im ungünstigsten Moment. Bei uns ist das auch immer so. Tut mir sehr leid für euch- fühl dich ganz doll gedrückt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 10:24
nimbini 

Re: Ärger-Thread

oh nei prinzessin, isch das gschisse! also ich würd s'auto für 3000 franke flicke lah, sofern ihr meh oder weniger garantie händ, dass es dänn bis zum nächste vorfüehrtermin (ca 2-3 jahr) no hebed... dänn lohnt sich's scho und isch immer no billiger als es neus auto! ich han das au gmacht mit mim alte und er isch dänn no wunderbar 3 jahr witergfahre bis zum nächste vorfüehre und das chan meh dänn au nomal 1-2 mönät useschiebe.... und dänn würdi luege, obs villicht nöd doch langt, nach de hochzyt wengistens es wücheli irgendwo uf d'kanare oder so lastminute z'flüge?! oder wenigstens 5 täg in es schöns wellness-hotel?!

lg nimbini

22.09.11 10:24
cosa87 

Re: Ärger-Thread

Hallo Prinzessin

Tuet mir leid für dich/eu und dim Schatz ganz gueti besserig

ev. chönt ich eu helfe wens um e ''neus'' occasion auto goht? will min schatz mech isch.

wa würed ihr den für e auto wele, wenn ihr eu jetzt möstet für eu anders entscheide??

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****

22.09.11 10:25
Stella83

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Uii das klingt echt nicht gut PrinzessiN. Solche Sachen kommen echt immer dann wenns gar nicht passt.

Denk fest an dich.

Und deinem Schatz gute Besserung

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

22.09.11 10:26
cosa87 

Re: Ärger-Thread

ah und weg de Ferie.. :) chönt dir eifach e Nr. geh vonere Ferie wohnig uf Elba
kostet 650.- pro Wuche... (find jetzt das da no goht) weiss allerdings nid wie es wetter denn isch

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****

22.09.11 10:26
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Finde de Input vo de Nimbini super- ich würds glaub au so mache- soviel Geld müestet ihr au für en Occassion id Händ neh und de isch ja denn ned sicher das de länger hebed- bin immer echli kritisch bi Occassionä.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 10:28
dia

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ohhhh nein! Und so "Scheiss" noch vor der HZ!!!!
Das ist wirklich ärgerlich!!!
Ich hoffe ihr kommt auf einen grünen Zweig und macht evt noch ein Schnäppchen und könnt trotzdem noch in eure Minimoons!
Ganz fest "daumedrück"!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

22.09.11 10:28
Proeschu 

Re: Ärger-Thread

@PrinzessinN
Ou, das esch jetzt natürli cheibe Sche....., hesch denn de Garagist gfrogt, öb mer wörkli alles muess mache? Weisch, mängisch gseht de Garagist Sache, wo mer zwor setti mache, aber ned soooo dringend send... ev. chasch jo "eifach" mol s'nötigste mache ond denn mol go zeige, wenn denn SVA doch no öppis bemänglet, denn chasch das emmer no mache.... ha das au scho erläbt, dass mer en riise KV macht ond am Schluss denn doch ned sooo vell muess mache (be jo i dem Metier "deheime" )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

 1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 142 .. 205
Problem   anderen   eigentlich   wirklich   Ärger-Thread   gemacht   Zeremonie   verlobt   Ziviltrauung   natürlich   einfach   September   irgendwie   vielleicht   hochzeit   eingeladen   heiraten   Familie   trotzdem   Schwester