| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 39 .. 76 77 78 79 80 .. 143 .. 205
22.09.11 10:35
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@all: Danke für euri liebe Wort. Was würi nur ohni eu mache

@nimbini: E Garantie het me leider nie. De Garagist het gmeint, es chan guet si, dass mir nochher no paar Johr ohni öppis witer fahre chönd. Aber normalerwies segs so, dass wenn me Mol mit Reparature agfange het, denn höris nöd uf.

S Auto isch halt scho über 10 Johr und het scho 170'000 km uf em Buckel. Kei Ahnig, ob sich die Reparatur würklich no lohnt. Optisch gsieht s Auto super us!

@cosa87: Mir wüsset nöd, was für es Auto in Frog chämti. Hend üs no gar nie Gedanke do drüber gmacht

@Proeschu: Jo ich weiss, dass es so chönti si. Aber die Sache, wo nöd guet sind, das tönt scho eher noch gröbere Gschichte. Er het gmeint, dass er mir arotet, kei Kilometer meh mit dem Auto z mache. Ich chöni froh si, dass no nüt passiert seg und ich kein Motorschade han. Bin kein Experte, aber das Ganze het scho grad heftig tönt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

22.09.11 10:39
Vikunija 

Re: Ärger-Thread

Ou nei, das isch den aber würkli en Saich!

Ich denke au ihr sötted eu überlegge zum s mache la. ber ebe wichtig, er söll eu au säge was denn nögschtens au mal na chent cho. Z.B Kupplig oder Bremse oder so. Will wenn de imne Jahr oder so, soöbbis auna chunnt, denn wärs doch wieder zu tüür.

Mir isch das im Fall au passiert! Mir händ 3 Autos, mis, am GG sis und am GG sis Gschäftsauto. Händ denn entschiede 1 z verchaufe. I han denn stur uf mis bestande, schliessli fahr ich das ja au täglich und kennes guet und wenn ich am Wucheend ohni Ihn unterwegs bi, muss er ja sowiso wieder sis Gschäftsauto ne.
Sin Golf isch ebe tüferglait und hinde abdunkled und het suscht na so schischi. Saft het er scho isch scho lässig aber ich liebe min Lancia!
Guet, ich hanen denn aber au für 2500 fr repariere la und Vorgfüert. Han dänkt ich han jetzt Rueh. De Garagist het mir au gsait suscht sött nix cho ide nögschte 2,3 Jahr.
1 Tag vorem Hochziit isch s Getriebe kaputt gange.......!!!!!!! SCH.......!!!!!!!
Das chunt jetzt namal uf 2000 Fr. Alles zämezehlt het de Göpel garnüm soviel Wert! Aber so verchaufe chaschen aunöd...

Zum Glück hämer de Golf nanig verchauft ka! De GG het mi killt


Sicherheit häsch halt nie. Aber wenn mer vorher möglichscht alles abklärt, häsch jedefalls sehr gueti Chance!


Ich hoffe ihr findet di richtigi Lösig und natürlich, dases dim Schatz bald wieder besser gaht!

Zuletzt bearbeitet am 22.09.2011

22.09.11 10:46
Leanda 

Re: Ärger-Thread

Oh nei Prinzessin, sone seich so Sache passiere wirklich immer im falsche Momänt... hoff ihr findet e gueti Lösig und das dr glich no neume MiniMoons könnet mache...

*** 30.06.2012 ***

22.09.11 10:46
Proeschu 

Re: Ärger-Thread

@Vikunija
Das esch guet, dass du das schriebsch, mer setti denn es bitzeli vorus luege... Occasione chönnd scho Risike biete.... ich ha min Golf vor 4 Johr kauft ond do hed er scho 150'000KM gha, ich hane emmerno ond er hed jetzt meh als 220'000KM... ond ich mache eigentli nome de Service, letscht Johr hani müesse Kupplig mache (esch normal bi sovell KM...), aber soscht lauft de wienes "Örgeli"
Aber ich ha au scho Lüüt gha, wo en Occasion kauft händ ond nome "Schissereie" gha händ metem Auto.... en Garantie hesch definitiv ned....

@PrinzessinN
Wennd wetsch, chasch mer jo per PN mol schriebe, was alles muess gmacht werde?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

22.09.11 10:50
nimbini 

Re: Ärger-Thread

nei garantie häsch nie, aber en guete garasischt sött ja au gseh, wie s'auto zwäg isch! proeschu hät eigentlich au rächt, wieso nöd eifach eso go vorfühere und die säged dänn, was meuss gmacht werde und villicht isch es gar nöd nöd soviel, wo würklich notwenig isch und dänn chönd ihr de reschte immer no spöter mache lah....

22.09.11 11:00
Cherita 
Re: Ärger-Thread

Liebi Prinzessin

Oje uns ist etwas ähnlichs passiert.

Ein halbes Jahr vor unserer Hochzeit und Hochzeitsreise ist unser Auto ausgestiegen resp. wir mussten es prüfen lassen. Unser Kollege Werkstattchef der in einem grossen Unternehmen arbeitet und alle Fahrzeuge unter sich hat, schaut unsere Autos immer an und geht mit diesen zum Prüftermin. Jedenfalls meinte er, was wir alles machen müssten und das hätte CHF 2'500.-- gekostet. Wir haben uns dann entschieden, dass Auto in den Export zu geben und haben noch CHF 1'000.-- bekommen. So haben wir bis jetzt (1 Jahr) kein Privatauto. Wir haben einfach das Geschäftsauto vom Schätzu wo wir brauchen können. Am Anfang hat es mich SOOO angeschissen, aber wir wussten, dass wenn etwas mit dem Auto ist, dass wir vorläufig darauf verzichten.

Jetzt haben wir aber bald wieder ein Auto, wo wir ganz günstig zu einem Kaderfahrzeug kommen, yupi!

Ich würde darauf verzichtetn und halt mal 4-5 Monate ohne Auto auskommen. Vielleicht könnt ihr ja ab und zu mal das Auto der Eltern oder so brauchen!

****** ***** **** ** 28. Mai 2011 ** **** ***** ******

22.09.11 11:06
tumi8 

Re: Ärger-Thread

mein GG ist hobby mech und schraubt vorallem an alten autos, wovon wir selber eine garage voll haben. an unserem alltags mondeo kombi macht er auch fast alles selber. das auto haben wir für 100.-CHF gekauft (kein schreibfehler!!) mit einem schaden, den er aber selber und günstig beheben konnte.
ich würde dir echt anraten Prinzessin, dass ihr, wenn ihr genug zeit habt, noch 2-3 weitere Offerten einholt von kleineren Garagen. Woher seid ihr denn??
3000 auf einen schlag einfach so??? das gibt ja gar nicht, wenn ihr die services regelmässig gemacht habt?!KRASS!!

Zuletzt bearbeitet am 22.09.2011

22.09.11 11:30
Leanda 

Re: Ärger-Thread

Och ne, so gemein.... ich habe ja letzten Samstag mein Kleid bezahlt und bestellt. Nun habe ich von einem Deutschen Brautladen eine Mail bekommen das Sie mein Kleid vorrätig hätten und es zu einem Schnäppchenpreis bis Ende Oktober anbieten das es von der alten Kollektion ist.... Wenn man solche Sachen nur manchmal schon früher wüsste....

*** 30.06.2012 ***

22.09.11 11:35
tumi8 

Re: Ärger-Thread

ja, das finde ich komisch, dass die beim service den keilriemen nie gemacht haben. ich würde wirklich trotzdem mindestens eine zweitmeinung einholen im fall. kann ja nicht schaden. ist ja ein riesen mist!!!

22.09.11 11:35
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Oh Leanda, gemein! Aber du, nicht mehr studieren, jetzt ist es so- hauptsache du hast dein Traumkleid. Schlussendlich zählt nur das

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 39 .. 76 77 78 79 80 .. 143 .. 205
Schwester   Problem   gemacht   irgendwie   Zeremonie   trotzdem   Familie   eigentlich   wirklich   eingeladen   einfach   heiraten   Ziviltrauung   verlobt   Ärger-Thread   September   natürlich   anderen   hochzeit   vielleicht