| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 145 .. 205
23.09.11 16:40
bergeri 

Ärger-Thread

@Cherita: Ja, das überlege ich mir eben auch, woanders ist es vielleicht nicht besser im Team, dafür stimmt auch der Lohn nicht mehr, die Ferien nicht mehr etc. und das stimmt hier alles.

@Apfel-Zimt: Nein, davor hab ich überhaupt keine Angst und sie hat mir auch versichert dass ich trotz Kinder hier bleiben kann etc. Darüber hab ich mir überhaupt keine Gedanken gemacht. Aber ich denke auch, dass wenn ihr jetzt gesagt hätte, wir heiraten in drei Monaten und dann will ich Kinder ist es etwas anderes als wenn sie weiss, dass ich noch 2 Jahre hier bleibe, weisst du wie ich meine?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

26.09.11 09:00
Kate82 
Re: Ärger-Thread

Jetzt musste ich schon so lange auf die Fotos warten und jetzt ist zu allem Übel unser Laptop etwas überfordert... wir kamen nicht vom Fleck beim Anschauen und einmal stürzte er sogar ab... Letzten Endes mussten wir bei den Apéro-Föteli aufgeben.... Jetzt hab ich die Paarfotos noch immernicht gesehen Und eventuell reicht es gar nicht mehr vor unseren Ferien .
Die Fotografin hat die Fotos extra hochauflösend gebrannt, damit wir diese auch noch gut vergrössern können, hat sogar extra eine DVD gekauft, dass sie nicht 5 CD's braucht... Wahrscheinlich werden wir nach unseren Flittis einen neuen PC kaufen... im Fernseher die Fotos anzuschauen haben wir auch nicht geschafft...
Aber es war schon mal schön, die Fotos des Apéros und der Trauung anzuschauen und in Erinnerung zu schwelgen...
Die Fotos vom Vater gingen einwandfrei, aber man sieht auch die schlechtere Qualität...

26.09.11 10:11
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

oh mann Kate, das ist fies. Wir haben aber - da kann ich dich mal beruhigen- unsere Fotos auch erst nach den Flittis bekommen. Auch das ist lässig. Da freust du dich nochmals mega wenn du dann mit ein wenig Abstand nochmals schwelgen kannst.
Wann geht ihr denn weg? glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.09.11 10:40
layonie 

Re: Ärger-Thread

Hallo zusammen

Ich bin traurig Thread würd zwar besser passe, aber ich schriebe min Frust jetzt glich mal da ine.
Sunneblueme hät i ihrem Gedich ja gschriebe, im Forum wird mer wieder ufgmunteret...

Nachdem ich da ine gläsä han, dass eusi Location chli Problem macht, han ich mich nach eusne Ferie det gmolde und mal nahgfraged.
Mir händ ä müntlichi Abmachig gha, dass mir Cherzeständer, Lounge und Bar chönt nutze und dass das zum Saal ghört. Für mich eine vo dä Gründ gsi, dass ich so begeisteret gsi bin vo dete.
Jetzt hät aber öper neus d`Leitig, dä hät mir ä neui Offerte mit dä 2012 Menu Priise gmacht und det ine sind plötzlich mega höchi Mietkoschte für die Sache drin. Vorher isch das nienets gstande bi dä Offerte.
Ja ich han natürlich hüt aglüte und gseit dass das gar nöd göchi und eus das anderst versproche worde isch etc. Sie hät den alles abklärt bim oberste Chef und hät mir den fründlich mitteilt, dass jetzt das andersch isch und die aktuelli Offerte zelli! Also mir müesstet extremi Näbächoschte in Chauf näh!

Es macht mich eifach so trurig, ich han mich so druf gfreut wills würklich mega schön isch und jetzt hani so es schlechts Buchgfühl, dass ich glaub nüm wett det go fiire! Min GG hät scho gseit wo mir d`Offerte übercho händ, unter dänä Umständ well er nöd det fiire und ich han eigentlich no ghofft dass eus chli entgägächömed.
Ich meine s`Geld ischs eine, aber "s`Vertraue" i die ischs andere... was folget wohl suscht no für Sache??

Ich hoffe ihr verstönd was ich meine, bin grad chli ufgwüehlt und han eifach müesse druflos schriebe!

Liebe Gruess

26.09.11 10:53
nimbini 

Re: Ärger-Thread

oh nei, layonie, es tuet mir so mega leid! ich finds au total schad, was die us dere location mached, finds eifach nur fräch! ich verstah dich, dass ihr unter dene umstände nöd det wänd fiire... ich han echt lang überleit, ob ich eu das mit dene problem söll mitteile, aber euse dj hät gmeint, ich sölls da kommuniziere und eigentlich isch es besser so, dass ihrs jetzt wüssed und eu chönd umeluege als wänn ihr dänn det fiired und's nöd stimmt für eu..... ich chan echt nöd verstah, dass die jetzt eso blöd tüend, wieso müends für alles mieti verlange? so züügs regt mich mega uf... ich hans zum glück schriftlich gha damals, dass es gratis offeriert isch und wo sie dänn händ welle geld verlange, hani eifach mal e rundi usgrüeft....

ich hoffe ganz fescht, dass ihr bald e neui location findet, wo eu gfallt und eu überzügt und ihr es wunderschöns, unvergässlichs hochzytsfescht dörfed fiire....

lg nimbini

26.09.11 11:05
Kate82 
Re: Ärger-Thread

@livipivi: am Donnstig morge goht's id Ferie

oje layonie, ich druck dir fescht dr Duume, dass ihr gli öpis passends finde. Ich würd au nid dört fiire, wenn's Buuchgfühl nid stimmt. Chasch jo nid miteme schlächte Gfühl dört fiire und s'Buuchgfühl isch amigs no sehr zueverlässig....

26.09.11 11:09
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Oh Mann Layonie, das isch ja oberfrech und ich finde es no go- sie chönd doch ned Offerte wo bereits so zuegsproche worde sind ändere- also da würd ich au öpis ander sueche.
Ihr findet sicher na s Richtige und am Endi werded ihr wüsse wieso- wells neue viel besser wird si.

Verstah din Frust - aber Kopf hoch, es het doch immer Gründ wieso so öpis passiert

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.09.11 11:14
Stella83

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Oje layonie, da tönt nöd guet. Frechheit echt. E Offerte isch doch für bedi site verbindlich. I wür au was anders sueche. Ihr finded sicher was bessers.
Wünsch eu ganz viel Glück und Erfolg bi de Suechi

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

26.09.11 11:47
Schnubel

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Uiiii, das ist ja wirklich schei....
Ich würde auch schnellstmöglich etwas anderes suchen. Lieber ein Ende mit Schrecken als ein Schrecken ohne Ende
Aber passt auf, dass ihr nicht noch etwas zahlen müsst für eine Absage...ich würde nicht zu lange warten und genau die Verträge lesen. Oder habt ihr noch keinen Vertrag ?

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»

26.09.11 12:33
layonie 

Re: Ärger-Thread

Danke eu vielmal für die ufmunternde Wort! Min erste Schreck hät sich gleit und ich bin erneut aktiv worde was Location-Suechi agaht!
Gange hüt Namittag no neumets go luege, dänn hani vonere Schür ä postivs Feedback becho und morn lüti den na neumets a wo`s eus wür gfalle!
Mal luege... leider isch min GG die ganz Wuche weg, aber falls es mir gfallt chömer immer no nächst Wuche zämä go luege!

Usem Vertrag chömed mir ohni Problem use, mir händ ja no nüt fix unterschriebe und Reservation chan mer bis 10 Tag vorher annuliere.

Nimbini ich bin froh häsch du öpis gseit, ich het mich suscht ersch nächst Jahr wäg dä Menuwahl gmolde. Wenni den das alles erfahre het, wärs definitiv zspat gsi zum öpis sueche!

Ich bin wieder optimistisch

 1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 145 .. 205
Ärger-Thread   eigentlich   Zeremonie   Schwester   irgendwie   vielleicht   gemacht   natürlich   anderen   heiraten   wirklich   September   Ziviltrauung   Problem   eingeladen   Familie   trotzdem   verlobt   einfach   hochzeit