Deutsch-Schweizer-Bündnis |
|
1 2 3 4 5 .. 9
|
|
|
30.03.11 12:59
MaiBraut2011nicht registriert
|
Re: Deutsch-Schweizer-Bündnis
Von meiner Seite aus werden leider nur wenig Leute kommen aus D (meine Eltern, mein Göttibueb mit Geschwistern und Eltern). Für meine Eltern ist es kein Problem, sie verstehen alles. Wir haben uns drauf geeinigt mit dem Pfarrer und den Trauzeugen, dass wir NICHT möchten, dass Hochdeutsch gesprochen wird. Also sie können sich natürlich auf Hochdeutsch unterhalten, aber bitte nicht im Gottesdienst oder bei irgendwelchen Ansagen, Spielen, etc. Meine Eltern kann es dann den 6 Leuten, die es teilweise nicht verstehen werden dann erklären
Mich wird wundernehmen, wer ist Deutsch und wer Schweizer? Mein GG ist Schweizer und ich bin Deutsche Wie sieht es bei Euch aus?
~ ~ Ziviltrauung: 27. Mai 2011 ~ Kirchliche Trauung: 28. Mai 2011 ~ ~
|
|
|
|
30.03.11 13:23
chiccalina
|
bi üs isches gad umgekehrt ich bin schwizerin und min fründ dütsche, er isch abr scho sit er 3 isch ide schwiz und redet perfekt schwizerdütsch ;-) mer merkt aso gar nöd dass er dütsche isch!
waiss aigetlich öppert wia das mite päss isch? wenn kann er de schwizer pass "ha" und könnt ich au dä dütsch pass beaträge odr nu wemmer in dütschland wohnet?
***03.06.2011***
|
|
|
|
30.03.11 13:26
chiccalina
|
miar hend üs ime chat kenneglernt, ich bin aigetlich süs nöd dä typ wo mit fremde aifach so abmacht, abr ehn hani am erste tag scho troffe weilmer 10minute vonenand gwohnt hend! bi denn zu ehm hai, ufem weg hani mi no gfroget obi eigetlich spinn aifach mit eim abmache woni gar nöd kenn......, abr hüt bini froh, dassi gange bin und äs het demfall au so müässe si und ko ;-)
***03.06.2011***
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 9
|