| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe
 1 2 3 4
29.10.12 09:52
LadyWolverine 

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

"Ich lueg"... Hani au scho vo mehrere Kolleginne ghört. Abr ich ha nit welle, dass mini Kolleginne euse Fiir drmit müenn vrbringe noch ihre z luege (ussrem fühlt sie sich denn jo gliich wiedr mega wichtig).
Und dass sie sich mit andere zämme rottet cha au dis schwiegermami nit vrhindere.

Wenns dich so grusig aschiesst (wie gseit ich kenn das numä zuuu guet), denn ladet sie nit ii.
Chli Gstürm in dr Familie loht sich lo ushalte und wiedr usbügle. Abr dir din/eure Tag z versaue das chasch nie meh guet mache.

29.10.12 10:04
valey 

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

ja mini überleggig isch eifach gsi das ich be do mega lang am plane und es chostet ja au was das ganze
und freumi druf, und de muen ich sie a dem tag die ganz zit gseh..

guet ebe saerli hed au gmeint me isch de voll i de gfühl und so
de beachtet me so lüt au ned...

ha eifach kei lust das denn au mim schwiegermami hässig wird oder eso...
oder ebe wenns en kifferei geht oder dass sie ebe all die kollege uf ehri site nemmt und die mached do ehri eigeni party -.- und geg mich redet...

min schatz meint zwar er wett sie au ned gseh aber mer müend sie glaub scho ilade wel den send mer die blöde..

29.10.12 11:23
LadyWolverine 

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

Hmm, jo das isch e schwierigi Sach...
Schluss am End müesset dir das entscheide, ob ihr's euch odr allne andere weit recht mache...

Ich bi do duure inzwüsche 'A*loch' worde, wils mi eifach agschisse het, wil jedr dr Meinig gsi isch mer müessti dies und das und jeder muess sin Senf drzue gebe.
MIR hürote und die Lüt wo eus gern hend die stönn au hinter eus und eusere Entscheidige (so ebe sogar euse Tätschi, wo mir s 'Anhängsel' nit wett ha).
S goht gopferdelli um eine einzige Obe. Wenn gwüssi Lüt anderi umbeding müenn gsehn, denn chönne sie das au sunnsch wenn mache ;)
A dim Geburri lassisch du dir doch au nit sagä, wen du settsch ilade und wen nit, odr? ;) Und e Hochzyt isch d dure no vil spezieller.

Das isch ebe mini Iistellig, abr wie dir das weit mache, isch wie gseit euch überloh.

 1 2 3 4
spontanentscheidig   Abend-Gesellschaft   verwandschaftsgrad   Schulmeisterhaft   ifersucht-tuerei   schwiegereltere   sälbstverständlich   moralpredigerlike   trotzdem   erwünschter   schwiegermami   selbstverständlich   erstundlicherwiis   einladen   familie   verallgemeineret   hochzit   grundsätzlich   vorprogrammiert   sälbstverständich