| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Paarshooting vor oder nach Trauung?
 1 2 3
14.05.12 09:10
jusi 

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

hi dentista

da kommt es wirklich darauf an, was für euch wichtig ist und stimmt. habe schon von vielen gehört, dass es auch ein toller moment ist, wenn man sich vorher alleine zum shooten trifft. man kann sich "festhalten", küssen und ein paar worte wechseln, dieser moment für sich alleine geniessen... anscheinend bleibt der spezielle moment für die kirche trotzdem noch...

wir sind in der gleichen situation wie ihr, resp. ich würde die fotos lieber vorher machen, gg erst nach dem apéro... aber ich finde es eben auch schade, die gäste dann alleine zu lassen...

14.05.12 10:03
Tinebine 

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

hallo dentista

Ich han au immer dänkt, ich well GG s erscht Mal i dä Chilä gseh. Jetzt bin ich überglücklich, das mir üs anderst entschiedä händ. Mir händ s Shooting vor dä Chilä gha. S isch uu schön gsi, ihn bim fötelä s erscht mol z gseh, händ richtig Zyt gha zum üs bestuunä und i d Armä neh. Mir händs gnossä so.
I dä Chilä bim inälaufä bin ich so nervös und grüehrt gsi, das ich froh gsi bin das mir di erschti Begägnig scho gha händ.
Aber au do gilt: jedä möchts anderscht und wichtig isch, das mer so entscheidet wies für ein stimmt.

Grüessli tinebine

02.06.12 20:40
Mely

nicht registriert

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

liebi dentista

mir isch das u wichtig, das min zuekünftige mich i de chile serscht mal gseht und s fötele nachane isch... mir hend das problem so glöst:
d chile nachher apero nach em apero gönd min schatz und ich go d bruutpaarfotene mache und nachane di location womer znacht essed... damit d ziit sich für di gladene gäscht ned ewig zieht hemmer namal en apero plant i de location (uffangapero) det a dem apero chents is geschtebuech afange schriibe etc.
wichtig findi dass es für oi stimmt und ned nur für d gäscht die chend sich au selber underhalte findi. aber de moment vom innelaufe wetti ned misse...

liebe gruess
mely

03.06.12 08:39
dentista 
Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

Bin irgendwie immernoch total hin und her. Klar wäre es mir am Liebsten diesen ganz speziellen Moment in der Kirche zu haben, aber dann ist einfach alles nach Kirche und Apéro so gedrängt. Ach, weiss irgendwie garnicht mehr was ich will. Sollten vielleicht mal noch mit dem Fotografen sprechen.
Liebs Grüässli a all

03.06.12 10:52
Purzel2012 
Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

Mir hend eus am letzte SUnntig mit de Fotografe troffe. Mir hend den au gemerkt es isch würklich sehr gedrängt. Sie hend eus halt au gseit je me zit sie für Paarshooting hend desto meh chönds drus mache. Mir hend aber jetzt doch meh als eh stund chöne freischuffle nachem Apero und drum lömmers debi. Will mim GG so wichtig isch mich erst ide Chile zgseh.
Ich würd mir eifach überlege wie wichtig dir das isch ihn erst ide Chile zgseh, und uf Gäst hani gmerkt wenig rücksicht neh. SChliesslich isches eue Tag und er muess für eu stimme. De Gäst chasches eh nöd allne recht mache.


7.7.2012

03.06.12 14:32
saerli 

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

Huhuu

Mer wärde vor de Trauig go fötele. I häts au schöner gfonde, wenn mer eus erst bi de Trauig serst mol gsehnd. Aber i möcht nach de Trauig eusi Gäst chönne gnüsse.
Was min GG ned weiss, ich wirde zur Trauig en grosse, lange Schleier träge Somit het er glich no en Überraschig wo er ned demit rächnet. Er findets nämlich ned so schön (er het mol es Bild im Internet gseh vo einere met eme lange Schleier.)
Aber das macht nüt, ich weiss, dass es ihm sehr wird gfalle, wenn ers denn gseht. Er chans sich eifach no ned vorstelle Aber alli andere wos a mer gseh händ, send hin und weg gsi
Und de schöni Moment, wo mer sich serst mol gseht, de het mer sowieso, ob ide Kirche oder sust ergendwo. I eusem Fall wohl unromantisch uf eusem Parkplatz

°°°22. September 2012°°°

04.06.12 10:19
Chatzezuengli 

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

Mir wärde zPaarshooting o vor dr Trouuig ha. Ganz wichtig isch für mi dä Momänt wo mir üs zersch mau gse! Dä muess unbeding feschtghaute wärde. Ha dadrzue scho ne Idee. Das mi GG hinger dr Chiuche im Egge uf mi wartet u ig vor angere Site här im Egge bi. De cha dr Fotograf üs übere Egge beidi Fötelä u när chöi mer nume ä Schritt füre mache u de gseh mir üs

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

04.06.12 11:30
Waschbaerli 

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

wir machten das shooting vor der trauung, hatten etwa 1 stunde - ich würde es immer wieder so machen wäre gestorben wenn mich mein GG erst in der kirche gesehen hätte!

04.06.12 12:19
bergeri 

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

wir haben uns auch entschieden die Fotos vor der Trauung zu machen. Ist für uns zeitlich weniger Stressig da wir nur 1.5h Apero machen und sonst da müssten die Paarfotos + Gruppenfotos und alles machen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

05.06.12 08:13
lululuana 

Re: Paarshooting vor oder nach Trauung?

ich überlege mir immer wie mehr ob wir das Shooting nicht doch vor der Trauung machen sollen, jedoch möchte er das nicht. Da wir nach der Trauung nicht wirklich ein Apero haben, sondern die Familie nur zu einem kleinen Zvieri Plättli ins Restaurant nebenan schicken und danach direkt ans Fest fahren, ist es auch nicht so daramtisch. So haben wir noch sicher eine Stunde um unsere Bilder zu machen und dann fahren wir los....

 1 2 3
Paarshooting   wahrscheinlich   einfach   Einladungskarten   obermeganervös   first-look-photos   dementsprechend   Paarfotoshooting   durchschnittlich   greenweddingshoes   Fotografieren   SChliesslich   zwischenzeitlich   Dentista   herunterfahren   wichtig   Familienmitgliedern   Fotoshooting   Trauung   bruutpaarfotene