| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Problem mit Pfarrer
 1
27.02.13 09:59
Aramis 
Problem mit Pfarrer

Hallo Zusammen

Wir hatten nun ein erstes Gespräch mit dem Pfarrer in unserem Wohnort.
Er hat eine sehr schwierige und engstirnige Art.
Kleines Beispiel: Wir haben eine Sängerin die eine qualitative gute Begleitmusik als MP3 abspielen wird.
Passt ihm nicht....
Damit man das Auszugslied noch ein wenig hört, war meine Idee, noch 1 Minute mit dem Auszug zu warten.
Passt ihm nicht...
Ich wollte eigentlich keine Lieder von den Gästen singen lassen.
Er besteht darauf...

Fotografen mag er nicht...

Es sind viele kleine Details, aber da geht die Vorfreude bach ab....

Habt Ihr auch solche Erfahrungen gemacht?

27.02.13 10:14
elea 

Re: Problem mit Pfarrer

aramis, nei zom glöck hani serig erfahrige ned gmacht. euse eschs puure gegetiel. aber d toluwu het au echli problem gha met erem pfarrer und hetti sogar glaub gern gwechslet (het aber ned wegem GG wenis recht in erennerig ha).
log i kenne euche pfarrer ned ond au ned was ehr för en bezog zo ehm hend. aber i fende de pfarrer öpis sehr wechtigs. er gstalltet die ganz trauuig. er definitert schlossentli met sinere art au d art vode trauuig (loschtig, romantisch, langwilig etc.....)
es esch secher wechtig dass me do glichi vorstellige het. aso i a dinere stell wörd mer öberlegge en andere pfarrer zsueche. oder vorher met ehm zrede ond säge dass der die sache wechtig send ond du si i dinere trauig so wetsc integriert ha. eventuell fendet er jo en schöne kompromess. falls er kei schrett of euch zuechont wördi mol met dim frönd zeme hocke ond wörkli öberlegge ob echt en andere pfarrer ned besser zo euch wörd passe...

27.02.13 10:17
Larinya 
Re: Problem mit Pfarrer

katholischer pfarrer? die sind nämlich allgemein bisschen schwieriger. dass die gäste lieder singen sollen, ist bei den katholiken so. er will ja auch seine messe abhalten.

hingegen das mit der sängerin und fotograf, kann er euch nicht verbieten. da würd ich auch nach nem anderen pfarrer ausschau halten.

jedenfalls ist das für mich erst recht ein zeichen, dass wir es gut machen, nie kirchlich zu heiraten, danke :-P

27.02.13 11:39
toluwu

nicht registriert

Re: Problem mit Pfarrer

Ja, wir hatten auch "etwas Mühe" mit unserem Pfarrer. Wir sind reformiert (bzw mein GG) und unser Pfarrer gehört wirklich zu den strengen. Er meinte halt, dass eine Hochzeit ein Gottesdienst ist, egal ob in der Kirche oder woanders. Er besteht auch auf 2 Gemeindelieder weil er möchte, dass die Gäste mitsingen... Na ja. Ich hatte anfangs etwas Mühe damit aber jetzt ist's für mich ok. Wir haben nächste Woche Do. unser erstes persönliches Gespräch. Man darf gespannt sein...

Wenn's für Dich so nicht stimmt kann ich Dir nur empfehlen nach einem anderen Pfarrer zu schauen!

27.02.13 13:47
Eve777 

Re: Problem mit Pfarrer

Also mir händ jo s Gspröch mit eusem Pfarrer au scho gha und er esch e rächt e offene Typ findi. Aber er het eus au die einte oder andere Areige gä und au erklärt. Grad was Gmeindlieder abelange het er eus z.B. gseit, e Gottesdienst sigi jo öpis wo d Gmeinschaft zäme macht, und so es Lied oder so zäme singe schweissi die Gmeinschaft eifach chli meh zäme als wenn alli quasi als Zueschauer i de Chile hocke. Das chani so au nochevollzieh und us dem Grund hämmer denn gseit oke eis Lied wärde mir am Afang allwäg au wähle für alli zum singe.

Er het eus denn z.B. au gseit e Hochzyyt sigi jo ned e Show sondern ebe es fiirlichs Ereignis wo me mit de gladene Lüüt zäme fiiret. Ha mir das vorhär gar nie so überleid gha, aber s het scho öpis. Dänke me vergisst velecht mängisch au chli, was de Job vom Pfarrer esch. Er will jo ned e Showact anestelle und dänke ebe vil Lüüt wo i de Chile hürote wänd das ned wäge emene religiöse Hintergrund, sondern will s Ambiente halt schön esch. Cha mir vorstelle dass das au no frustrierend cha si so als Pfarrer....

Trotzdem findi, mues er euch jo au chli entgäge cho, meine grad au was Föteli abelangt etc. findis mega schräg wenn er das wörd verbiete, esch doch logo das Föteli gmacht wärde anere Hochzyyt? Zumindest vom Fotograf.

27.02.13 21:34
thomel

nicht registriert

Re: Problem mit Pfarrer

Liebe Amaris

In was für einer Kirche heiratest du? (Glaubensrichtung) Ich frage das wegen dem Fotographieren in meinem Prospektli von der Kirche (Habe ich an einer Hochzeitsmesse bekommen) steht zB. dass in der Ref. Kirche das Fotographieren verboten ist, hat also evtl. nichts mit dem Pfarrer zu tun.

27.02.13 22:31
Angita 
Re: Problem mit Pfarrer

Hoi hoi
Also mir händ de pfarrer sehr guet usgsuecht... ade letzte zwei hochzite woi gsi bi hät de pfarrer durch 1 churze satz diganz stimmig verdorbe... 1 mol ( en kath. Pfarrer) hät er gmeint mir dörfet nö klatsche au wenn sängerin guet singt... bim zweite (ref.) Hät er de fotograf vor allne bloss gstellt... er söli doch anesitze es gebi ezt nünd zum fotografiere....
Mir händ anere taufi en super pfarree chöne kennelerne (kath) und ide hälfti vode taufi hani min fründ aglueget und es isch für üs klar gsi dass mir ihn nehmet! Suechet eu de pfarrer guet us! Üsen wohnt viel km weg und chunt zu üs.. mir sind au inere andere chile..also nö döt wo mir wohnet und es hät bis jetzt alles super klappet.. evtl. Chönder jo jo mit ihm rede aber i denke wenn er das bim erste gspröch scho seit...

 1
Gmeinschaft   frustrierend   Erfahrungen   persönliches   schwieriger   Glaubensrichtung   Gemeindelieder   schlossentli   nochevollzieh   Hochzeitsmesse   Fotographieren   Begleitmusik   qualitative   Auszugslied   Gottesdienst   Pfarrer   fotografiere   Gmeindlieder   Problem   katholischer