| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Probleme mit Anbietern
 1 2
08.01.13 09:19
Angita 
Probleme mit Anbietern

Hoi zämä

üs isch öppis ergerlichs passiert, noch dem ä alti arbetskollegin leider d Föteli vu üsere HZ nö cha mache (sie isch schwanger) hani än fotograf us dä nöchi gfunde wo mi sehr guet tungt.... mir händ per mail kontakt gha und ha wölä än termin mache sobald i gwüsst ha wie min fründ noch de festtäg mus schaffe... ezt chumi äs mail über vo ihm, dass er mus wüsse ob mir ihn nemed will äs hät än anders päärli wo ihn gad definitiv wot bueche und nö mag warte... i ha ihm gantwortet dass mir die wuchä mittwoch oder friitig gern zu ihm wöhred zum ihn zerst persönlich kennezlerne.. er seit druf: er verstechi das mir ihn zerst wöled pers. kennelerne aber am mittwoch chön er nö und am friitig segi fürs andere päärli z spot.... isch das nö irgendwie ä frechheit? händ ihm gantwortet das mir ezt än andere fotograf suechet...

händ ihr au scho so problem gha?

08.01.13 09:25
elea 

Re: Probleme mit Anbietern

einersits fendis chli dreischt, andererseits verstohni ehn scho au. wenn er jez desem päärli wörd absege und ehr ehn denn au ned wördet bueche het er gar kei uftrag. und ide regel nemmt jo jede dienschtleischter eifach de wone zerscht afrogt.
allgemein esch alles wo met hochzit ztue het emmer sehr verbesse donkts mi. well jedi frau um das wo si wot kämpft.
i wörd mer ned gross gedanke mache wege dem und eifach e neue sueche. es het eifach ned sele si met dem fotograf...

08.01.13 09:40
Bow 

Re: Probleme mit Anbietern

Also i verstand de Fotograf au, goht schliesslich um si Verdienst und es isch sicher e harte Kampf zwüsche de Hochzitsfotografe.
Sit ihr euch denn nid sicher was sini Arbeit agoht? I mein wenn euch dBilder vo ihm gfalle und er a der Mess e guete Idruck gmacht het, hättet ihr ihn doch grad chöne fix bueche?!
Mengisch muess me halt eifach zuelenge und sich nid de Chopf zfest zerbreche. Mir hei au eusi Fotografin fest buecht und hei sGspröch erst im Früehlig Aber si macht sooo tolli Bilder

08.01.13 09:54
Angita 
Re: Probleme mit Anbietern

mir händ ihn ebe no nie persönlich gse... nur als interent uftritt wo zwor nöd schlecht isch, aber i will nö " d chatz usem sack chaufe"... ha vor luter panik scho wölä fest zuesägä, aber irgendwie passt mir das nö so... er wird üs dä ganz tag begleite und wenn er denn so än arrogante oder unsympatische isch oder irgendwie nö zu üs passt wöri mi denn mega ärgere... dezue chunt dassi bim thema fotene sehr heikel bi, willi das selber au mol glernt ha... verstoh ihn scho au, isch scho nö so aber finde bis am friitig hettet die andere au chönä warte... müend jo nö gad nechst wuchä hürote... isch erst im juli..

08.01.13 10:13
elea 

Re: Probleme mit Anbietern

speziell bim fotograf fendis wechtig dass es passt. i het jez nie de fotograf angagiert ohni ehn vorher ztreffe. es cha jo si das sini belder super send, er aber vode art her en ganz e eklige esch!
wasi aber gmacht ha esch zb de musiker buechet ohni ehn je live ghört zha. aso eifach ton ufnahme und videos. aber da donkt mi öpis anders. de muessi ned nett fende, de macht eifach musig. aber ebe metem fotograf musch du au zemeschaffe.

ond wegem andere paar.. ebe vell werde de zo bridezilla ond kämpfe om jede fotograf und reserviere scho 2 johr em vorus s restaurant... wenn das alli chli lockerer gseh wörde, hetti au jede e fairi chance of e gueti location etc. mer hend 11mönet zit gha zom reserviere und womer aglüte hend em restaurant hets gheisse si hend för 2013 no 2 frei täg... goht för mech echli is gliche... bridezillas
desi brut werd halt au angst gha ha dass ere öper de fotograf wegschnappt...

08.01.13 14:24
toluwu

nicht registriert

Re: Probleme mit Anbietern

Also ich kann's sehr gut verstehen, dass man seine Wunschlocation oder Fotograf oder was auch immer so früh wie möglich reserviert. Haben wir auch so gemacht. Das hat auch meiner Meinung nach nichts mit Bridezilla zu tun. Jeder möchte den Tag so schön wie möglich haben und es ist nun mal so "first come, first serve". Ich käme jetzt nie auf den Gedanken "Oh nee, es sind noch 15 Monate. Ich warte noch, vielleicht mag ja jemand anders auch den Termin..." Und gerade solche Locations wie der Engelberg die bekannt dafür sind Hochzeiten auszurichten sind immer ruckzuck reserviert.

Ich kann Euren Fotografen schon auch verstehen. Aber genau so gut kann ich Euch verstehen. Ich hätte unseren Fotografen auch nicht einfach gebucht ohne ihn kennen zu lernen. Aber wie eine oben schon schrieb, im schlimmsten Fall hätte er dann keinen von den 2 potentiellen Aufträgen gehabt...

08.01.13 14:34
elea 

Re: Probleme mit Anbietern

ja das mit dem warten versteh ich auch, aber im gegenzug haben dann solche die nicht so viel zeit haben zum planen einen riisen nachteil, weil halt schon alles weg ist. ich zb hatte keine ahnung von hochzeits vorbereitung etc, und dachte ich bin mit 11monate super früh dra. bis sich dann herausgestellt hat dass alles schon besetz war.. macht das ganze natürlich schwierig...
zurück zum eigentlichen thema. ;)
was natürlich auch sein kann (muss baer nicht), dass euch der fotograf ein wenig under druck setzen wollte damit ihr ihm sofort zusagt. ihr wisst ja nicht ob es das andere paar auch wirklich gibt?

08.01.13 14:46
toluwu

nicht registriert

Re: Probleme mit Anbietern

elea:
ja das mit dem warten versteh ich auch, aber im gegenzug haben dann solche die nicht so viel zeit haben zum planen einen riisen nachteil, weil halt schon alles weg ist. ich zb hatte keine ahnung von hochzeits vorbereitung etc, und dachte ich bin mit 11monate super früh dra. bis sich dann herausgestellt hat dass alles schon besetz war.. macht das ganze natürlich schwierig...
zurück zum eigentlichen thema. ;)
was natürlich auch sein kann (muss baer nicht), dass euch der fotograf ein wenig under druck setzen wollte damit ihr ihm sofort zusagt. ihr wisst ja nicht ob es das andere paar auch wirklich gibt?

Ich habe auch keine Ahnung von Hochzeitsvorbereitungen. Es ist für mich auch das erste Mal. Aber eben... First come, first serve! Das passiert jedem von uns. Und jeder ist sich selbst der Nähste.

Also das mit dem Fotografen und "unter Druck setzen" ging mir auch durch den Kopf! Hat er sich schon gemeldet auf Eure Absage?

08.01.13 15:10
Angita 
Re: Probleme mit Anbietern

Das mit dem "unter Druck setzen" war auch mein zweiter Gedanke! Ich habe noch keine Antwort erhalten auf die Absage nimmt mich wunder ob da noch was kommt....

Es ist wirklich so, dass man eigentlich nicht genug früh anfangen kann... unsere Wunschkirche war auch schon gebucht bei der Anfrage 1 Jahr und 1 Woche vor dem Termin... jenu... es kommt wies kommen muss.. wenn wir keinen Fotografen finden, drücke ich meiner 12-Jährigen Nichte meine Kamera in die Hand, die macht das schon recht gut

08.01.13 15:57
toluwu

nicht registriert

Re: Probleme mit Anbietern

Du wirst ganz sicher noch einen Fotografen finden!

Wir haben unseren nur vor und während der Trauung und beim Apero dabei. Abends macht dann eine Bekannte Fotos und wir verteilen zudem noch Einwegkameras auf den Tischen. So Schnappschüsse sind doch eh meistens die lustigsten.

 1 2
Vertrouenswürdig   natürlich   Fotografen   herausgestellt   Einwegkameras   Hochzitsfotografe   Anbietern   arbetskollegin   fotograf   Probleme   schliesslich   Wunschfotograf   Wunschlocation   Schnappschüsse   währenddessen   vorweggelassen   Hochzeitsvorbereitungen   unsympatische   dienschtleischter   oooooooooonbedengt