| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin
 1 2 3 4
26.08.12 21:30
jamira

nicht registriert

Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

ich hab mal eine kurze Gschicht und würd gern Oichi Meinig Ghöre!!!!

also mer hürote next joh im Juni!!!ich han mini Beschti Fründin als Trauzügin gno!!!sie isch die bescht fründin wo mer sich vorstelle chan!!luegt für ois hilft mit het Intresse und isch eifach be allem debi und het riesig freud!!wo ich sie gfroget ha öb sie mini trauzügin wett werde het sie sogar ghület!!!!
dene mim zuekünftige maa sin trauzüg isch e guete kolleg vo früener!!sind usgangskollege gsi aber hend au nüme so veel kontakt gah wel er en fründin het wo sehr speziel isch!!!!und so het er halt nie meh ziit zum furt goh oder zum z4irte was mache!!!!werom weiss ich ned!!!!!!!aber dänke es liet a de frau!!!!!
guet er het ihn gfrogt öb der das werde möcht!!!sini Atwort: Jo NEI SàGE CHAN ICH JO NED!!!
wie dönt das für oich??!denen be abmachige chunt er immer!!jo aber mini fründin muess au debi sie!!!jo aber mini fründin muess de neb mer sitze!!!dene jo aber mini fründin!!blablabla dene hemer abgmacht en tanzkurs zbsueche mit de trauzüge!!! er serschte wo er gseit het: jo aber nur mit minere Fründin!!!!!denen am tag vo de Hochziit het er gseit jo er näm fründin mit zum brütigam sine eltere wenn sie sich parat mache!!!!!hallo????? det wott ich genau ei Frau und zwar mami vom zuekünftige!!! velech no schwögerinne aber sicher ned e fröndi!!!!!denen simer hüt slocal goh aluege welles das sie wird!!denen isch die notürli au mitcho!!!!het mini schwiegermuetter vollglaferet das mini schwiegermuetter ned mol mit mir het rede chöne!!!! und denen chunt de gröbscht!!!sind 7 Persone gsi sind abghocket zum öbis trinke!!!den wers jo logisch das die wo involwiert sind a dem tag wo plane das die i de mitti vom tisch sitze das heisst brut trauzüge und eltere!!!nei ich als brut han müesse usesitze wie s5 rat am Wage, nur das desem sini fründin het chöne e de mitti sitze!!!!ich raschte us!dei het nüd zdue a dem obe und het sicher ned srecht det sitze und nüd biträge!!mir helfe wott die au ned mit de blüemli!!!nur ihrem Fründ!!!hallo, isch das normal?? vo ihm chunt nüd und vo ihre scho grad gar ned nur das sie die ganze vorbereitige nervt!!!was würde dir mache? chan mer trauzüge chönte oder was????HHIIIILLLFFFFEEEEE

26.08.12 21:54
isa.bella77 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

hallo Jamira

gell nid falsch verstah, isch mini persönlich meinig. ich han grad chli grossi auge gmacht woni din pricht gässe han, und han mich echt über die person gwunderet. also ganz ehrlich. ich bewundere dini geduld. ich het sie spöteschtens bim eis trinke , so wien ich mich kenne, eher chli unsanft an rand beförderet. (mit wort natürlich ) und wenn de TZ nu en dummi gha het, het em glaub au was giget. sowas gaht natürlich gar nid. es isch din tag. min schatz und ich möchend da amigs halt churze prozess....tz ade. Es het sicher und da bini mer absolut sicher, en andere meh freud a dere ehr eure tz dörfe zsi. isch jetzt vilicht chli radikal, aber ich glaube ihr händ anders zdue als euch au nu mit dem problem usernander zsetzte. und ich weiss es vo de hochziit vo mim vater. brut het welle churzfrischtig en anderi tz und hets den aber wege schlechtem gwüsse und so nid gmacht. sie bereuts hite nu.

26.08.12 21:55
isa.bella77 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

und nume scho bi dere ussag: ja nei chani ja nid säge, wers für eus erledigt gsi.

26.08.12 22:11
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

jo so eifach isch s ebe ned!!min schatz het mit dem e langjährigi fründschaft sit chli und de dunkt mich das hert wenn de alles kaput goht!!! und vorallem au weg de fraue!!aber ich han eifach müeh mit so fraue!!!

und vorallem wie vhan mer dem säge das mer nüme wett das er de trauzüg isch? also ich bin eifach sprochlos gsi hüt!!!un das brucht veel!!und wett jo de au ned schluld sie wenn fründschaft usenand goht!!!!
vorallem de bescht no er frogt eigeständig öb mer sreschti au ganz miete chön was das koschti!!!ohni das mer das hend welle!!!
ojee ned eifach so situatione leider!!!!mann de hürotet mer hent froid und de so was:-
(((((

26.08.12 22:25
isa.bella77 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

ja das chani mer würklich echt guet vorstelle, aber weisch jamira, das isch eue tag. es muss für eu stimme. und soooo guet isch ja de kontakt nüme gsi, ebe wäge de fründin. du resp ihr müend ihm das säge, dass es eso nid gaht! dass du sie nid zum azieh bi dir dihei wetsch. und so wis usgseht, na ja s intresse isch ja nid sooo gross, sus wär ja die ussag nid cho. hans vorane gad mim schatz verzehlt, und au er isch der meinig, bi sore ussag, wärs glaufe gsi.
ich chans nume säge, wien mirs mache würdend. aber ich würd im klipp und klar säge, dass er resp sini fründin sich muss zrugg neh, dass es eso nid gaht. wenn er es problem demit het, isch em jederziit frei gstellt uf das ehrevolle amt z verzichte. ich weiss, die radikal art isch nid jedem sis ding, aber ganz ehrlich, wie scho gschribe, die problem bruchsch nid au no. wie gaht das sprichwort.. lieber es endi mit schrecke als es schrecke ohni end. Redet mitem, dass es eso nid gaht.

26.08.12 22:34
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

jo du hesch soo recht!!!aber min schatzi isch am bode und er isch eifach trurig das de das überhaupt so abzieht!!!
ich find au wemer en trauzüge het de muess de hinder eim stoh egal be was und de sött mer dem alles chöne säge und ned de scheiss konkurenzkampf
!!!und de hends ebe!!!und vorallem vo ihre!!ich würd mich nie defür halte mich be lüüt iquartiere und mich ufdrenge!!!!und ebe eifach e de mitti sitze und dri schnurre wie en grossi!!!!aber ebe do müemer ergendwie dure!!!han scho chli schiss wer eifach froh wenn de ganzi scheiss dure isch und mir ois ufs wesendliche konzentriere chöne!!vorallem han ich zersch no gmeind ich seig falsch oder uch empfinde das nur so aber würkli so isch es ned die isch so!!en richtigi chlini hex isch das!!!!aber be allne lüüd ischlime!!!sorry han en richtigi wueth uf die momentan!!sogar weg dere müsst mer anders hocke bem tische und so scheisse!!!!nur wel dieimmer müsst debi sie!!aber ich mag sie ned und sie mich sehrwarschindlia u ned!!!!aber das gehts halt!!

26.08.12 22:40
isa.bella77 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

oh je. din schatz tuet mer jetzt aso scho leid. isch sicher nid eifach für en. gits irgendwie en chance, dass er mal mit ihm elei chan rede? da muss es doch en lösig geh? und sus gege all regle...de tz und sini fründin ganz z usserscht an tisch setzte. de muss sie zumindescht nid aluege...

26.08.12 22:51
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

Jo das hani ebe au scho dänkt!!!sproblem isch nur das er de e das seit wo mine wott ghöre!!
Mer hend ne drufa gsproche weg em spruch cha jo ned nei säge!! Und er het de nur gseit es seig falsch übere cho!!! Debi het er ois ned mol gratuliert gah!!!!und ebe au schùsch chunt nüd vo ihm!!! Wett die eifach ned debi ha!! Die macht alles kaput und mit ihrere art bringt sie mi zur wiesgluegt!!!!ohhh man weisch muess mi jo glich nerve wenn sie au zuserst von tisch sitz?! A jo gell au wenn de tz e frùndin oder frùnd het heisst das ned das die überall debi müend sie?

26.08.12 22:53
saerli 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

Hmm, also bi eus esch es jo ähnlich, ussert, dass dFründin fehlt. Euse TZ macht nüt... Er het au vo Afang a gseit, dass er nüt mache wird, will er das ned gern macht, vo ihm esch au nie es überzügends JO cho. Aber cho unterschriibe tüeg er gern. Er het sit de Vorbereitige (letscht November) ned einisch gfroget ober was cha hälfe oder wie wiit mer send etc...

Ich hät ihn gern "usgwächslet", bzw. ich hätti ihn scho gar ned gfroget ob er möchti TZ sii. Aber GG hets so welle, well sie Fründe sit Kindheit send. Aber i fende, es längt eifach ned, wenn mer Fründe us de Kindheit esch, sich aber nöm oft gseht und er sich nur bi mim Schatz mäldet, wenn er grad Luscht und Zit het.
Aber i ha die Entscheidig GG überloh. Da er kei Gschwüsterti het, esch klar gsi, dass er en "guete" Fründ wählt.

Met de Zit händ mer gmerkt, dass sich die Fründschaft bitz usenand läbt ond dass es gschiter gsi wär, wenn eine vo mine Brüedere TZ worde wär. Aber so "kurzfristig" wächsle mer nüm. Es esch scho ok, eusi Trauzügin und mini Cousine mached das sicher guet, ohni sini Hilf.

Aber wenn mer no so viel Zit hätted wie er, denn würde mer anders handle. Denn hät GG mol mit em TZ gredet. Euse TZ hättis glaub scho verstande, da er jo eh nie so rechtig euforisch gsi esch und er wäri au ned entüscht gsi. Mer händ eifach de Muet ned so gha zum öpis ändere. Aber jetz im Nachhinein würdis mache, bevors zspoht esch.

Esch jo en doofi Nuss die Fründin vo euchem TZ... ojeh....... Sie pfifft ond er secklet!

26.08.12 23:07
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

Ojeee demfall gohts veelne sooo schad das mer erschbe so sache merkt wer sini fründe sind!! Ebe genau wett das au mim schatzi überloh aber han de au angscht das si oise grossi tag kaput mache!! Vorallem sie!!! I verstoh ned wie mer so sie chan!!!ojeee sbeschte wer scho wechsle wel mi schatz het super zwoi brüedere wo tätschmeister sind!!! De chònt eine tz sie und dese organisator!!! Und ich hätt die nuss loshmmm hend no 306 täg ziit wie du seisch no ang!! Wenn ischs be oich so wiit?

 1 2 3 4
Trauzügin   konkurenzkampf   Fründin   Freundin   schwiegermuetter   fründschaft   trauzüge   sehrwarschindlia   nochrichtttttt   tätschmeister   üüüüüüüüüüüberall   Problem   Trauzeugen   Kollegepäärli   HHIIIILLLFFFFEEEEE   churzfrischtig   Platzverhältnis   Familieverhältnis   usgangskollege   vorallem