| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin
 1 2 3 4
27.08.12 08:45
saerli 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

Umso früehner umso besser, denn esch bis zur Hochzit vellecht scho Gras drüber gwachse. Es esch würklich so, mer merkt guet wer die wahre Fründe send...
Mittlerwiile gets Lüt wo mer im Nachhinein au nüm würde ilade, defür anderi, wo mer gern würde ilade und ez aber nüm chöned, wells sust eifach zviel werd
Es wird so oder so en schöne Tag. Wenns würklich so schlimm esch, überleged euch das nomol met em Trauzüge...

Mer hüroted am 22. September Send also im Endspurt. Juhuuu

27.08.12 09:19
lululuana 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

also ig schliesse mi am Saerli a, bi üs isch es äbe o rächt ändlech...

wenn mier üse Tag nid scho i 2,5 Wuche hätte,würd ig uf di Hindere schtah und üse TZ uswächsle.

27.08.12 09:24
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

ou schön freud mi isch oichetag scho so gliiiiwett au aber ebe goht halt no es ziitli leider:-(((
hmm jo scho? wieso den be oich?
weisch ergendwie schissts mi so eifach a aber irgendwie de säge das er ned döf findi au hert!!!aber isch jo oise tag!!
wie finde der das wenn mer ois jetzt en monet nüme melde be ihm und selber mit desne witerplane ihn linkslönd loh ligge wenn vo sinere siite nüd chunt isch de fall klar das mer ihn ned näme wenn er sich müeg geht probiere mers weisch wie en versteckti chance!!????

27.08.12 09:25
Mona83 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

hey jamira

das isch natürli ä doofi situation drum isches aber umso wichtiger das ihrs ihm und au grad ihre säget. ehrlich chunsch eifach am wiitistä. ich han diä devisä, bin immer diräkt zu minä fründä und wäns öpert nöd vertreit dän passt er nöd zu mim fründeskreis. bringt ja nüt wän di no lang ufregsch bis zur hochziit.

mir händ zwei guäti trauzügä bis jetzt, mini best kollegin macht das super und sin bestä kolleg au. isch mängisch nur doof dass är ä fründin hät und sie nöd. wän mer mit dä trauzügä gönd go probeässä dän sägi ihm amel är chöng sini fründin au mitnäh will mers eh mega guät händ mit ihrä. aber mini tz hät kein fründ und dän simer immer z 5. dänkä mängisch für mini tz wo au gärn än fründ het isches chli doof. vilicht machet mer nächst mal nur z vierte ab, eifach will mer nur brutpaar und tz sie wänd. sini fründin verstaht das aber ganz sicher, so guät käni sie.

27.08.12 09:50
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

jo demfall ischs be oich au chli blöd mit 5 persone!!
weisch min traum isch ebe immer gsi es pärli neh als trauzügin!!aber sproblem isch im tz sini fründin han ich afang 2-3 mol gseh ich kenn die ned und wenn ich sie gseh denen han ich eifach gar kes thema wo ich mit ihre ch an rede!!weisch ned mol über hochziit oder so gar nüd!!und ich ben würkli en umgänglichi was rede abelangt!!!
hm und be ihre passts ned und ich finde wenn min parter noime tz weri de würd ich au hilfe organisiere vorallem im hintergrund aber wer debi!!!
und so ischs für mich unerträglich wel jedesmol wenn mer eigentli öbi schöns mache ebe de grossi traum plane muess ich mich nerve!!!!da sisch de seich!!aber wett mim schnugel jo au ned drischwätze!!!für ihni sch sicher ua ned eifach!!oder eb wie du seisch abmache und säge das so goht ned und so witer!!müend de riskiere das fründschaft verbi isch aber defür isch subere tisch udn alles gseit!!weiss nur ned ob mit ihre oder ohni sie!!!

ojeee das leben ist kein Ponnyhof

27.08.12 10:00
Mona83 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

ja 5 persone isch amel scho chli doof. ich versuäch jetzt üsi träffä chli abzwächslä, mängmal mit fründin und mängmal ohni. sie sind zum glück keis päärli wo immer zämächläbt, das heisst sie laht ihn ohni problem äläi gah und isch nöd bös. und härzig isch au, sie fraget öb sie chan hälfä. dän isches wieder öpis anders, so hämmer äs päärli wo öpis mach und ä guäti trauzügin. dänkä schlächt hämmer nöd breicht. :-)

27.08.12 10:03
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

nei ihr hends super breicht soo!!und ebe wies jo eigentli müsst sie sind fraue die wo hochziit sache gern mache!!aber ebe sind halt leider ned lali fraue so:-(((((

und ich has grad so breicht!!aber so chas ned goh!!!freud mi für oich das soo guet klappet

27.08.12 13:35
Maya 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

Jamira wänn i di wär würi so schnäu wie möglich mit dene beide sGpräch sueche und ne säge was euch stört. Wänn dr TZ euch dänn Fründschaft kündet ischs sowieso nid dr richtig gsi. Wänn ärs igseht, dä chöit ihr im ja no a Chance gä u luege öb är sich ibringt.

27.08.12 13:46
jamira

nicht registriert

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

jo ich hoffes!!oder ebe wie du seisch fründschaft verbi!!weisch für mich ischs ebe ned so schlimmwie für min schatz!!wel ebe ich kenn ihn ned guet und ebe ke kolleg vo mir nur vo ihm!!!
aber ich verstoh au das ihn das mag und ich gseh ihn ned gern liede:-(((duet mir doch au weh:-((

27.08.12 13:51
Mona83 

Re: Riesen Problem mit dem Trauzeugen und seiner Freundin

ja aber au är muäs doch zuägäh dass ä ehrlichi fründschaft wo au mal kritik verteit viel meh wärt isch als so öpis gstellts. aber manä händ da halt amel no meh verlustängst dunkts mi.
dänkä mit ämä aständigä gspröch chasches ja sicher mal probiärä, nöd?

 1 2 3 4
Fründin   HHIIIILLLFFFFEEEEE   tätschmeister   Freundin   trauzüge   Problem   nochrichtttttt   usgangskollege   konkurenzkampf   schwiegermuetter   Trauzügin   Kollegepäärli   Platzverhältnis   churzfrischtig   sehrwarschindlia   vorallem   üüüüüüüüüüüberall   Trauzeugen   Familieverhältnis   fründschaft