Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt???? |
|
1 2 3 4 5 .. 9
|
12.04.10 10:01
ellinicht registriert
|
Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
Hallo zäme
So ou bi mir wirds nöchschtjohr sowit si u i darf mi schatz hürotä. isch eigentlech no ganz früsch d vorschteuig u aues
ha mi do inne mau chli schlau gmacht u bi scho uf espaar sehr intressanti sächeli gstossä!!! jetz hani euch eigentlech mau wöue froge wie wit as dr scho sit?
mir hei vor am 10.juni 2011 ziviu u am 11 juni dr gross tag z ha
freu mi mega!!!!!
|
|
|
|
|
12.04.10 10:17
ellinicht registriert
|
Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
Hallo cosa
wau jo 150 lüt muesch de ersch mau neumä chöne ungerbringe :-) mir hei mau grob dürezeut u si so uf 60 lüt cho !!!
i finds eifach no schwirig jetz irgend e location z reserviere wen jo garnonid weisch wies mit em wunschtermin usgeseht. mh schwirig schwirig
|
|
|
|
|
12.04.10 10:25
ellinicht registriert
|
hesch de dä scho chöne abgmache? bi üs heisst das me dr termin ersch 12 mönet vorhär cha reserviere.
|
|
|
|
12.04.10 10:35
ellinicht registriert
|
ah ebe ou nid bi eigentlech ou gueter hoffnung, aber ha glich geng im kopf was isch wens nid klappt u das isch das wo mi momentan no chli duet brämsä :-)
@Jeanine ha gmeint wen das mit em zivile nid so klaptt wie mr üs das vorsteue isch de ou doof wen dr räschdä aues scho gfixet isch
|
|
|
12.04.10 11:19
ichwuensche
|
juhhuuuu
also, wir haben schon die kirche fix, das restaurant fix, die save the date karten verschickt, die adresslisten erstellt, gefightet, wer geladen ist und wer "nur" zum Apéro erscheint, der pfarrer ist gebucht (etwas vom schwierigsten überhaupt), sängern vor-reserviert für die kirche und unsere hz-webseite gemacht;o) .... also haben wir im nächsten halben jahr absolut nichts mehr zu tun;o)
geheiratet wird dann im august 2011.
lg
elli: Hallo zäme
So ou bi mir wirds nöchschtjohr sowit si u i darf mi schatz hürotä. isch eigentlech no ganz früsch d vorschteuig u aues
ha mi do inne mau chli schlau gmacht u bi scho uf espaar sehr intressanti sächeli gstossä!!! jetz hani euch eigentlech mau wöue froge wie wit as dr scho sit?
mir hei vor am 10.juni 2011 ziviu u am 11 juni dr gross tag z ha
freu mi mega!!!!!
http://hochzeitscountdown.com/signatur/4...75c7d.png[/img]
Zuletzt bearbeitet am 12.04.2010
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 9
|