| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(
 1 2 3 4
14.09.12 11:29
CoRa 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

Das hani äbä aklärt... guet der räge wär eifach i däm sinn schlimm wennme ned use chönnt. Im Zält heimer en holbode wo ca 20 cm höch esch. d'wise esch grad und vo däm här setts keis problem si.
Freut mi för dech beträffend em Zivile! Wenn esch das?

14.09.12 11:45
FringillaVigo 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

@CoRa: De choitr jo aber glich s"Beschte" (bzw öpis passends) drus mache und zB Schirme i euche HZ Farbene paratelege, für die wo use müesse/wei. So wie döu es Notfall-Chörbli mache, choitrs mit "Räge-Accessoires" erwitere, git jo au Eiwög-Pellerine, Imprägnierspray oder was halt suscht no würd passe...

Finge Zält no cool, aber es isch glaubs scho e mage Ufwand, bis mers so schön härgrichtet het, oder? Und die Priise Wo stellet dirs de uf? Bimene Restaurant oder in "freier Wildbahn"? Was isch mit de WCs?

14.09.12 12:28
CoRa 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

@ FringillaVigo Mer Stelles ufere Privatwese so z'säge mitz im wald uf... die wese esch ir nöchi vome wasser pumphüsli. der bestzer het denne heimlech e leitig för nes WC gleit somit het 1s vorhande

Datei-Anhänge
Wiese Born.JPG Wiese Born.JPG (22x)

Mime-Type: image/pjpeg, 162 kB

14.09.12 12:31
FringillaVigo 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

Mega hübsch

14.09.12 12:47
CoRa 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

Gäu, fröue mi! dini idee met de räge schütz hani grad ufgschribe

14.09.12 13:06
valey 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

Cora die Wiese wo ehr hend isch uuu schön..


mmm amigs gehts das de dänkt me isch das würkli s richtige
vori hani grad en Hammer schöni Location entdeckt, ha mer au überleit uff hani die richtig entscheidig troffe mit minere Location??

Und Farbe hani die richtige?? es isch echt so schwer..
ha emmer s gfühl ich fend de doch was schöners

be au en perfektionistin!!

Zuletzt bearbeitet am 14.09.12 13:06

14.09.12 13:43
Eve777 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

@CoRa: mir händ s Zivile am 14. September uf emene Schloss bi eus, freu mi mega s esch so schön dete ! Hei die Wiese gseht meegaaa us, wird sicher voll schön und romantisch det !

@valey: jo hei glaube so wie's do tönt im Forum gehts ächt einigi wo's so goht. Ich glaube ebe s esch bi mir au no eifach de riese Gäldbetrag wo mi irgendwie immer weder chli "schockt", denn dänki immer aso für so viel Gäld wili denn au s Perfekte ha. Debii weisi jo: s geht nüt perfekts, wenn me ned mit Scheuklappe umelauft denn wird me immer weder Sache gseh wo eim au wörde gfalle, und ich tue halt sooooo gärn i so Hochzyytsbiträg stöbere .

Bi im Momänt grad chli am umestudiere wägem Tagesablauf /Zyytplan. Weiss gar ned rächt für was wie lang rächne, wet dass d Hochzyyt ned langwielig esch, aber au ned vollpumpet vom Morge bis Zobe mit X Sache und straffem Terminplan.

14.09.12 13:51
valey 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

Ja es isch halt scho mega schwer...

vorallem isches guet wenn me amigs so en Rote Fade hed zur Hochzit.. so quasi es Motto, oder ebe rote fade, wo me sich cha richtig emmer echli..
ich ha do keis richtigs...


Jaa und Ziitplan... ufff weis au voll ned...
weis gar ned wenn mer werdet fötelis mache und alles.. und was mached gäst denn
und ob mer überhaupt no zum apero chunnt...

und und und...

14.09.12 14:40
Eve777 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

Jo das stimmt mit em rote Fade, wobii mir händ au keis Motto, wet au keis festlegge. Aber mir wärde allwäg eifach Farbe ha wo sich chli dur alles dureziehnd.....

Sägs ned ich bi au no total unsicher bi all dem Züüg, wet ebe mi GG wörkli erst i de Chile zum erste mol gseh, au wenn viel säged s sig au mega schön sich eifach z Zwöite vorhär z gseh, aber mir wette das ned. Händ zerst eigentli sone prov. Plan gha mit no div. Aktivitäte drin, denn hani gester es Gspröch gha mit öperem us de Familie und bi jetzt uf einisch unsicher öbs ned glich too much wär, sie het gfunde mir söle eifach ufpasse dass es denn ned es zu straffs Programm mit zu vilne Sache esch sust sind alli nur am A.... am Obe und mir im Dauerstress. Das het ebe scho öpis..... ahhhhhhhhhhh weiss grad gar nüt meh im Momänt, do muesi glaub mol paar Nächt drüber schlofe .

14.09.12 14:46
valey 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

ja schlofsch mal drübert hehehe..

jaa s obig programm denn am Festlokal macht mer sorge chli..
weis ned, mer chömed ah... ässed und de?? weiss nedd..
i ha minere TZ und minere Brutjungfere gseit sie selled da chli was organisiere..
aber ufff

was isch wenns mer de ned gfallt? oder fast nüt mached? oder weis ned!!??

i wett am liebste selber alles mache hihihi
de weisi wie wo was..

 1 2 3 4
Hochzyyt   entschiede   Glückwunschcharte   Gedanketraumhochzyyt   irgendwie   Hochzyytsbiträg   Iladigschärtli   Notfall-Chörbli   Transportmöglichkeite   veranlagt   Prinzessinnetraumhochziit   perfektionistisch   perfektionistin   Prinzässinechleider   Hochzyytskoller   Hillfffeeeeeeeeee   Räge-Accessoires   Prinzässinneballsaal   psychopathischi   Prinzessinechleid