| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(
 1 2 3 4
14.09.12 15:50
CoRa 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

Jo das met em Budget spränge esch sone sach...mer hönd zerscht gseit 30'000-35'000
aber egened einisch hani zum GG gsei eigentli esch mer 1 tag ned wärd sovell us z'ge....
Mer liebe eus, wänd es schöns fest und vorallem fiire... as ässe erinnert sich spöter niemmer me, aber ad stimmig wo am fest gsi esch allerdings scho...ha jetzt scho vo paarne kört dases so isch...s'ässe esch üs wichtig klar, aber wenn in erste linie üs sälber z'frede ställe und denne all anger -es esch ÜSES FEST das döfemer Brüt ned vergässe....

14.09.12 16:11
FringillaVigo 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

CoRa:
as ässe erinnert sich spöter niemmer me
Chunnt druf a, wes de gaaanz gruusig isch... Nei, ig finge scho as de rächt hesch, es isch die ganz Stimmig unds Ambiente wo eim in Erinnerig blibt und nid jedes Detail vom Menu. Auerdings fingis Ässe eigentlich glich no wichtig. Es sett halt au zum Ambiente und zum Stil passe. Weme imne Schloss-Saal, Schnitzel Pommes serviert geits das nämlich für mi gar nid. Au umgekehrt weme eher rustikal fiiret und d Halfti vo de Gäscht in Jeans chunnt, passt es Gourmet Menu drfür nid.

14.09.12 17:10
CoRa 

Re: Zu perfektionistisch veranlagt - mache mir selbst das Leben schwer :-(

@FringillaVigo das esch e so was du seisch- uf schnippo stohni au ned

 1 2 3 4
Prinzässinneballsaal   Prinzessinechleid   Hochzyytsbiträg   psychopathischi   Iladigschärtli   Glückwunschcharte   perfektionistin   veranlagt   entschiede   Gedanketraumhochzyyt   Prinzessinnetraumhochziit   Notfall-Chörbli   Hochzyyt   Räge-Accessoires   Hochzyytskoller   irgendwie   Prinzässinechleider   Hillfffeeeeeeeeee   Transportmöglichkeite   perfektionistisch