| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 52 .. 101 102 103 104 105 .. 551 .. 997
15.02.13 12:47
Lula 

Re: Bräute 2014

Ah steffi, i ha ou no nie Berliner gmacht, aber da i Zöliakie ha, cha ni se ebe ou nit so eifach ga koufe... I gugge jtzt mau, hoffe es klappt...

15.02.13 14:03
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hoi Zäme

Hoffe es geht euch allen gut!

Steffi herzlich Willkommen hier!!!

Habe mal eine Frage an euch: Wie ladet ihr eure Gäste ein?!? Na ja klar mit Einladungen, aber wie macht ihr das mit Leuten die ihr zum Apero einladet aber dann nicht ans Fest?!?! Zwei verschiedene Einladungen verschicken?!? Oder habt ihr da ne besondere Idee!!
Ich finde ja die Poketfolds echt toll und sie sind voll kreativ!!

Mein Kleid hmmmmmm bin wegen der Farbe noch nicht sicher!!! Evt. farbig!!! Mal sehen!!
Ja Ivory ist wunderschön!! Aber wahrscheinlich kommt es auf den Hauttyp an, manchen steht weiß Super, bei anderen sieht Ivory Klasse aus?!?

Ihr habt anscheinend alle ziemlich klare Vorstellungen eurer Trauringe?!?
Mhhhh okay ich oute mich hier nun mal, ich mag Gold und ich finde Ringe mit zwei Farben und Steinchen toll?!? Natürlich nicht jeder, aber es gibt da echt schönt, wie ich finde!!
Ich vertrage kein Silber, deshalb trage ich nur Goldschmuck, daher stellt sich für mich gar nicht die Frage!!! Denke wir werden zusammen was aussuchen, was uns beiden gefällt!! Bei Ringen haben wir gottseidank einen ähnlichen Geschmack!!! Bei Kleidern dafür nicht so sehr!!!
Ich liebe ja rot und könnte mir was in oder mit rot gut vorstellen! Mein GG mag es lieber klassisch- elegant!!!
Aber ich werde dann bestimmt was finden, womit wir beide dann glücklich sind!

Mein GG arbeitet Schicht und hat auch öfters für ne Woche Nachtdienst!!! Früher habe ich immer Nachtwache gemacht und nun hat er öfters Nachtdient!!! Wir versuchen einfach die Zeit die uns zusammen bleibt zu genießen!!! Egal an welchem Tag das ist!!

Wünsche euch no a schöns Tägle!
Liebs Grüssle

Delfinchen

15.02.13 14:15
steffi2013 

Re: Bräute 2014

lula: aha, danke - jetzt bini wieder chli schlauer! ja, gseht no toll us und so het me grad alli Infos a eim Ort.

delfinchen: i kenne das mit de Iiladige für verschiedeni Lüt das bis jetzt eso, dass me ufs offizielle Chärtli eifach d Trouig und dr Apéro druf tuet und ebe schriibt, dass alli iiglade sind. die "füre ganz Tag gladene Gäscht" hei de meistens irgend es Zuesatz "Zeddeli" oder so ähnläch übercho, wo äbe de d IIladig füre ganz Tag druf gstande isch. Aber me chönnt natürläch o 2 verschiedeni Version drucke - nume das isch äuä o e Priisfrag.

15.02.13 14:19
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Delfinchen

Wäge de Iladigskartene, i wetti sogar 4 Variantene, Apero Du und Ihr und bi Fest Du und Ihr. Bi mir ou am überlege, für dAperogäscht ou gad Pocketfoldskartene mache. Mau gugge. Aso Apero chli schlichter http://www.google.ch/imgres?hl=en&cl...x=239&ty=57

u dObeäscht so http://www.google.ch/imgres?start=131&am...x=146&ty=48


wobi i bi de Aperogäscht "Täsche" glich wetti ha wie bi de Obegäscht

15.02.13 14:20
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ja, ich denke wir werden zwei Versionen haben bei den Karten für Apero und für Fest. Sind ja eigentlich nur ein zwei Wörter, die geändert werden müssen. Ich möchte auch gerne Pocketfold-Karten machen oder Die Karten sonst wie selber basteln, weil die Karten mit den Fotos etc gefallen mir nicht. Für die Aperogäste möcht ich dann eigentlich die gleiche Karte machen wie für die Geladenen, aber mit anderem Text und je nach dem halt auch anderen Einleger-Karten. Mal schauen, ich bastle ja viel und auch wahnsinnig gerne, aber wenns dann sooo viel zu tun gibt, mindert das den Spass ja schon. Kommt halt auch drauf an ob meine TZ und meine potentiellen Brautjungfern basteln helfen Hab eben noch recht viele andere Ideen, die ich gerne umsetzen würde, die aber eigentlich fast alle bedeuten, 60 mal das gleiche zu basteln

Silber würd ich jetzt auch nicht unbedingt für Eheringe nehmen, aber Weissgold/Platin/Titan/Edelstahl sind doch super "silberne" Alternativen. Gelbgold und Bicolor ist einfach nicht so meins und GG ist da zum Glück auch meiner Meinung.

Ach ja Steffi, dich hab ich wohl übersehen, sorry. Natürlich auch ein herzliches Willkommen von mir!

15.02.13 14:24
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

steffi2013:
Aber me chönnt natürläch o 2 verschiedeni Version drucke - nume das isch äuä o e Priisfrag.
Nid unbedingt. Ha mau bimene Online Drucker gseh, as si immer d Azahl vom ganze Uftrag nähme. Also 150 verschidni Charte (i eim einzige Uftrag) choschte glich vil wie 150 glichi und nid wie 150 einzel-ufträg. Aber weiss halt nid, obs überall so isch.

15.02.13 14:50
Cristina89 

Re: Bräute 2014

min GG esch Polizest.. hane aber als Chemikant kenneglehrt;)
ha met mim Chef gredt, döf deför jede Mo. Nomittag frei ne und deför schaffi mengisch am Sa. nochli oder sust lenger.. esch scho cool daser so flexibel esch.. aber i werde min GG eze scho vermesse wemer eus under de Woche gar nömme xend
mer mached am Weekend nev vell, hend emel nüt planed.. send letst weekend sganze weg gsi und esch chli vell diheime legge blebe:S
das met de hüsli tönt doch super, chaufed jo kes zgrosses, de sammletmer nur vell ramsch a und muess vell potze eheh
us welne grönd hürotet er eigentli? be mer heisst emmer "jojo de gehts demfall bald chender" aber eigentli send noni bald welchi plant.. be eu scho?
wönsche emu allne ganz e schöns und erholsams weekend

15.02.13 14:51
Cristina89 

Re: Bräute 2014

wow send er scho am Iladige drucke?=) be mer schribtsi en alti brieffröndin wo eze illustratorin esch und u schön cha schribe und mer düendsi denne drucke;) er machet met fotis?

15.02.13 14:54
nisliker 

Re: Bräute 2014

@cristina89 mir hüratet au nöd will mer bald chind hend. min gg macht jetzt näbet em 100% schaffe no schuel und bis er die fertig het möcht ich kei chind. bi eus gits erst so i 5-6 jahr chind.

15.02.13 15:00
Lula 

Re: Bräute 2014

@christina: Ah ok, de isch haut scho Schaffe nach Dienstplan.
Mir hürote in erschter Linie us Liebii! (Ja tönt gad ganz kitschig, i weiss, isch aber so!) Kind wirds nit gad nach am Hochzyt gäh, wetti nit Dezember-Januar Kind... (schlimm i weiss...) Aber isch scho gäng mau umi es Thema.

 1 .. 52 .. 101 102 103 104 105 .. 551 .. 997
irgendwie   richtig   squishy   Pfingstrose   schaffe   malinchen   Zuletzt   Taeboyana   bearbeitet   Location   Littlefoot   Problem   würklich   bstellt   gspannt   Iladige   Janedoe   Hochzyt   würklech   Hochziit