| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 191 .. 379 380 381 382 383 .. 690 .. 997
23.09.13 21:02
chliini22 

Re: Bräute 2014

Guete Abig

@daenu: Gell das isch amig cool wenn mer chli cha umegügglse wege ferie.. mir sind au dra.. gönd au im summer 14 id flittis.. mir tendiered uf asie.. sind im moment chli am güggsle für sulawesi oder malaysia.. aber hend eus nanig so recht chöne einige...

@pricana: ihr sind ja richtig fliessig gsii am weekend.. isch doch super wenn ihr de ring und fotograf scho hend

@malinchen: Also i finde eui Idee mit em Hochziitsgschänk hammer..es VW-Büssli isch doch e super idee.. mir hend ebe au alles und wüssed nöd was eus schenke lah ussert flitterwuche und mir merked dass dlüüt nöd so happy sind mit dem

@pfingstrose: du bisch au fliessig gsi am weekend.. dörfi fröge wer du fürs makeup und frisur hesch chöne engagiere und was du defür zahlsch? bin drum au na uf dä suechi..

@sasileu: ja so isch es eus au gange mit eme ring... i ha eine gseh wo mir brutal gfalle het wo ich über monate nüm zum chopf us bracht han.. aber mir hend dä ufgeh und hend eus für öppis schlichters entschiede.
mir hend na de name drin und zivile datum... mir hüratet nur zivil.. isch zuglich euse normali jahrestag..so muen min GG sich nur eis Datum merke

Pinterest: so i ha mi am weekend au male uf pinterest agmulde.. also wür mi au freue wenn mer sich da chli chönti ustusche..

wie möched ihr das mit dene wo sich nöd agmulde hend für's fest? und die für dä apero? hend ihr dene lüüt aglüte oder eifach gstiche?

schöne abig eu allne...

23.09.13 23:03
sasileu 

Re: Bräute 2014

@ alli:
Danke für Ring Feedbacks
Ich glaub i tendier au zum zivile Datum will seb no euse Johrestag isch...Mim GG ischs glaubs meh oder weniger glich er frögt nur immer,a welem Datum fiirema den Hochziitstag?!
Und ich immer jo beidi

@chlini:
Was d'Lüüt agaht wo sich nonig gmolde hend chani dir leider nid viel segä.Bi nonig i dere Situation,wür aber sege dasi glaub 1xnahfrög und den striche.Will i will dene nid nah renne und finde,de wo sich für eus freut und will debi si de cha sich das au plane inkl de ameldefrist
Kollegin isch bis 1Wuche vorher go nohfröge und het sogar bis 3täg vorem Hochziit no viellicht lüüt cha,i het den grad gseit apero okey fest gaht nüm.

Nümt mi wunder was die andere so seget

@pinterest:
I ha mi au erst vo kurzem agmolde und verliebt i die sach/site oder wa au immer.bi aber meh am luege als pinne
Aber finds u cool hani es paar vo eui gfunde

Soo i wünsch eui,e gueti Nacht!

24.09.13 08:24
Sue87 

Re: Bräute 2014

@munggi87
Wow mega schöne Vogelkäfig – gfalltmer super;O) brucheterne fürd Karte dri ufem Gschenktisch? Weisch scho wiederne aschribet? Mir hei drum ou e Vogelkäfig womer dänkt hei für Kartene aber weiss no nid so wie aschribe oder so…
Hmmm das tönt aber nid so hammer weni öich wäri würdi o uno meh Locations go aluege…oder hets öich gad vou überzügt? Weli Region suecheter? Süsch chani dir mau üsi Liste schicke womer denn gmacht hei vo diverse Locations?

Kerzenleuchter
Üsi Location bietet so grossi silbrigi Kerzenleuchter a für id Mitti vode tische. Mir gfallt das mega und die wetti bruche;O)
Ha mir ner überleit wie mir echt das wie mache de isch ja de Kerzeleuchter wie ds „Centerpiece“ ufem Tisch und wie macheter de das mit Blueme? Drum herum?
Wette öpis mit wiisse Orchidee mache aber gseht ja ner doof us wemer zB 3 Stöckli wiissi Orchidee ir Mitti vom Tisch hei PLUS ner no der Kerzenleuchter?!;O)

@Lula
Wenn öper Confi würd la lige chasch se de gern mir schicke;O);O)

Gravur im Ring
Mir wüsse no nid obmers chöi mache…mi ring isch äuä z schmal dasme das chönnti…weiss ize ou nid obmer e Gravur mache aber de müessti evlt. extra e andere ring wähle oder obme das glich chönti nöime la mache?!

@daenu
Wow schöni Haarbrosche!! Hesch die eifach so bstellt oder als Hochzitsschmuck?

@Pricana
Ou schön heiter so guet troffe im Hochzeitshaus! Hets det nöime ou Chleider? Ou pinkigs Steindli fändi super !!;O)

@malinchen
Oooh mega härzigs Gschenk vo dim GG…das mitem VW-Bus findi e super Idee imfall!! Und ou dasder nere so würdet einzelni Teili abiete wome cha schenke!! Hesch scho im Internet öpis gfunde betreffend Wunschbüechli oder öpisem?

@sasileu
Oooh die Gravur mitde zwöi Fingerabdrück-Herzli findi ja mega süess…..

24.09.13 09:15
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge ihr Liebe!

Wow, da isch ja so einiges gloffe am Weekend

@Pricana
Mier hends zumindescht vor, das uf dGuetzli mache zlah… Müend nur na usefinde wie :D
Coole Bricht vom Hochziitshuus. Wer hed eu berate? D’Idee mitem pinke Steinli isch doch super, wenn du dier das wünschisch und ebä, wenn de Ring an und fürsich ned sones usgfallnigs Ding isch machts en doch sehr persönlich dadurch…

@munggi
Ou ja, das wär ganz cool wenn es Rezept hettisch! Aso ich ha immer sProblem das de Puderzucker und sMandelmehl chlumped. Vlt machi aber au was falsch
Super schön eue Vogelchäfig!

@sasileu
Gratuliere zu de Ring! Wo henders jetzt schlussendli kauft? Uuuund, wie gsehnds us?

@daenu
Mier hend jez ‚Bis zum Mond und zurück’ graviert. Perfekt! Hehe, was hender jetzt fürne Schrift gno schlussendli?
Wie wiit sinder scho mit eure Reiseplanig? Mier hend eus no gar ned demit befasst. Au ned obmer Ferie chönd neh oder so Ha glaub schomal gfragt, dörfi dini HP agüxle?
Super schöni Brosche!! Ghört die zum Hochziitsoutfit oder eifach so?

@Taeboyana
Hoffe bi dier gahts stetig ufwärts? Hehe bisch au so eini, wo ame mitem GG über d’Fraue im Forum redet „die macht das und disi macht jenes“…

@malinchen
Jöööh, din GG isch ja goldig. So schön, daser a so Sache denkt!
D’Idee mitem VW Bus findi de Hammer! Da hender echt ganz lang was devoo! Aber wie das ihr das ine Wunschlischte umsetzed isch no schwierig. D’Fahrzüügteili ime Wunschbuech uflischte fänd ich no kreativ. Aber muesch dett ned vo jedem Teil es Bild ha und wüsse das de Bus alles beinhaltet? Vielleicht chli sehr ufwändig. Stell ich mier zumindest so vor…
Wow, eui Gravur tönt wunderschön!

@sasileu
Das mit de Fingerabdrück isch ja meeeega härzig!

@Lula
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil Denn gahts ja tatsächlich nümme so lang. Bi gspannt uf Bilder!!
S’Weekend mit minere Schwägerin isch super gsi. Sie isch zwar recht kaputt gsi, will sie so lang hed müesse fahre aber mier sind doch chli unterwegs gsi, fein go esse, hend ihre Züri zeigt und s’Wetter gnosse. Am Sunntig simmer go Brunche mitem Gschäft vom GG, sehr gmüetlich gsi also.
Ohh, cool wege de Deko, eui Ideeä töned super! Sind d’Ständer real au so toll wie uf de Bilder (hehe, muess das jetzt scho wüsse, mier planed ja jetzt scho chli mit dene)

@me
Mier sind gester go d’Ringe abhole. Ich han ja d’Gravur ändere lah vo ursprünglich eusne Näme und s’Datum uf ‚Bis zum Mond und zurück’. GG hed nüt devo gwüsst aber de Wunsch früeher mal güsseret. Ich bi grad chli nervös gsi womer is Hochziitshuus gloffe sind. Han denn extra min GG d’Schachtle ufmache lah und er hed de Ring eifach agluegt und agleit, ohni es Wort zsäge. Und denn plötzli stockt er und meint so ‚Hä, Moment mal?!’ Und denn heder sich wahnsinnig gfreut. Er hed de ganz Tag nur no vo dem gredet Jetzt sind d’Ring perfekt!
Han z Konstanz no e suuuuper schöni Etagere kauft fürs Candy Buffet. Ansuschte lauft bi eus ned so viel hochziitstechnisch.

Ich hoffe ich han niemer vergässe, han meh oder weniger alles chli überfloge, drum sorry wenni nöd uf alles igange bi!!

24.09.13 09:43
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zämä

@chliini: Mir si bi de Lüüt vrbi oder hei rasch aglüte. Wäris nume 2-3 gsi, hätti mirs evtl lah si, aber bi üs hei fasch 3/4 vo de Ameldige fürs Apero gfählt. Es fähle immer no paari, am einte schribe mir es sms, dä nimmt nie ab u di andere frage, u wenn sis nit wüsse, wärde mir eifach säge, dass mir das aus Abmäudig hinäh!

@Sue: U wenn de wie so ne "Kranz" um dKerzestände ume bindisch? Oder so einzalni Blüetene häre leisch?
Isch guet, wobi schicke fasch chli übertribe wäri, so wiit wohne mir ja nit usenand
Meinsch nit, Du chasch i jedem Ring e Gravur inetue?

@janedoe: Kei Problem, geit mir aube ou so
Gits sicher, auerdings äuä de ersch am Fritig...
Si si dr Hammer!!! Fröie mi scho mega, se zbruche (schick dr no ne PN)
Oh wow, so schön!! Öichi perfekte Ringe!

24.09.13 11:13
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Lula
Ja das wäri no e Idee eifach so di einzelne Blüete! Muess mau de no chli uf Pinterest go luege oder google chame de echt ou d ringe choufe und ner bimne Schmuckgschäft la graviere?

me
mir hei vori gad d Eheringe bstellt fröie mi scho meeega wenn die chöme...und vode Einladungskarte hani es Mail becho dass si verschickt si worde Gestern - hoffe die chöme gli

24.09.13 11:36
chliini22 

Re: Bräute 2014

Salutti

@janedoe: Coool isch düberraschig glunge.. und din GG het ja anschienend au freud gha.. super!! Mir hend da gaanz langwillig euse Name und s'Datum Igraviere lah.. mir hettet ring au früehner chöne go hole aber hend gseit mitti dezember.. ich glaub ich wür dwänd ufgah wenn ich weiss dass mir eusi ring scho diheime hend und ich dä nanig chan alegge..

Ameldige: Also bi eus fehled na 3 vo dä Abiggäst.. und es sind genau die 3 won ich eifach em Friede z'lieb iglade han.. sie hend na ziit bis endi wuche aber vermuete ich wirde nüüt ghöre.. und es gaht mir chli gege min wille zum dänä alüüte und nachefröge.. mir hend zweimal dütsch und düütlich uf dä iladig gschriebe an- oder abmeldung bis...
gaht ebe drum wegem transport..aber ich glaube ich strich sie eifach us dä transportliste und wenn sie sich dä doch na ameldet den müends eifach selber fahre..
und bi dä aperogäst hend sich au na es paari nöd gmulde..aber die säbä sind mir glich.. da müend mer ja etzt nanig gad die gnau azahl wüsse..
finds eifach e frechheit! chunsch e iladig über und isch es zviel verlangt zum sich a oder abzmelde???

24.09.13 13:22
Lula 

Re: Bräute 2014

@Sue: Gugg mau hie (cha iwie gad kei Bilder uechelade... )
http://www.google.ch/imgres?start=383&am...x=190&ty=77
http://
http://www.google.ch/imgres?client=firef...x=157&ty=37

http://www.google.ch/imgres?client=firef...=142&ty=113

@chliini: U wenn de diesne eifach es SMS schribsch, (aso wenn dFrist düre isch) "Da mir bis jtzz nüt vo öich ghört hei, näh mir das aus Ambeldig für üses Hochyzt vom xx.xx.2014 entgäge"

Zuletzt bearbeitet am 24.09.13 13:23

24.09.13 14:18
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Lula
wow merci vielmal ds Mittlere gfalltmer gad mega und hani gad abgspicheret
was isch eigentlich gnau meg dire TZ wo sich nüm gmeldet het? bi i dere zit gad ide Ferie gsi wo du das äuä verzeut hesch...

24.09.13 15:30
munggi87 

Re: Bräute 2014

huhu zäme han ou wider maut zit gfunge für is froum ;)

@ malinchen jo die lämpli aso si meh so normali dinne u einzelni swarofski mi gg het de gmeint sie heige i ihrne vip seilbahnkabine meh dinne.
jee de äschisee keni super bin in oberönz ufgwachse ;) u öpe mau s füdli im see gschwänkt..
ou cämpe dönt ou guet wie düeter de itze fangs ohni büsli? mir hei üs äbe ou dänkt z froge öbmer de wohnwage dörfte anesteue ;)
wo firtet de dir am obe? mir luege eifach scho chli nag lengere öffnigs zite so dasmer ned viu müese nachezahle ...

@sasileu fit em ring fingi e härzigi idee

@sue87 das uf em biudli isch de chli chefig u dörte hani dänk schläckzügs inezdue...
u im grosse briefe da mir ou eher gäutwünsch hei aber a schribe weises ou no grad ned go die wuche ad creativa in züri u luege öbi dörte öbis finge...
mit em resti isch scho grad chli blöd gsi u drum isches eher nei usert mir finge nüt angers :) (wasi aber ned dänke) si vo härkinge u standesamt in länzburg aso mir hei scho eher dänkt de richtig bärner z go asprich madiswiu isch letschde resti gsi sötter gloubs öbis säge du hesch dis fest z lissach gha!? aber w¨rd schü¨sch gärn mau dini liste a gügsle ;)

@jabedoe joo so süess mit de ringe hät gloubs ned besser chöne si ;)

dörfe natürlich aui das rezäpt usbrobiere;) wünsche ein gutes gelingen
s rezäpt
ca 30 macarons

70 gr mandeln weiss gemahlen
130 gr staubzucker
2 eisweiss

zuerst den staubzucker sieben. das eiweiss in eine schüssel geben uns SEHR steif schlagen. etwas staubzucker( 1/4) ins eiweiss einrieseln lassn. wen das eiweiss fest ist die mandeln und restlichen staubzucker und einigetropfen ( je nach farbwunsch) lebensmittelfarbe beigeben, vorsichtig mischen. die masse in einen dressiersack mit lochtülle einfüllen. auf ein mit backpapier belegtes backblech maccarons dressieren. bei schwacher hitze 120grad ca 30min backen

füllen je nach wunsch mit marmelade buttercreme (muttercreme grandbasis)

120gr butter
100gr staubzucker
die weiche butzter schaumig rühren den staubzucker hinzufügen und weiterrühren bis eine luftige masse entsteht.
die buttermasse kann nach belieben mit citronen creme, ganduja, sirup, schoggi aromatisiert werden.


bi üs louft ned sooode hufe ;) bi uf de suechi nach sniff nastüechli mit hochzitsmotif bi mc papier die chönte ev bsteue... ?
han grad e 2te termin abgmacht für zum chleid go luege bi wickys brautmode beromünster het het sich nachemene eutere herr a tönt so ganz lieb u mit viu geduld hetemer vom lade verzeut u wie so isch bi grad häppy lol
so mues uf post han bim weeding shop bubbles und seerose bsteut ( für cherzli dri)
und s päckli vo de nemo isch geschder ou cho mit em thank you schirm ;)

 1 .. 191 .. 379 380 381 382 383 .. 690 .. 997
Taeboyana   Location   Zuletzt   Janedoe   Hochziit   squishy   Pfingstrose   Hochzyt   würklich   schaffe   würklech   Problem   bstellt   gspannt   Littlefoot   malinchen   richtig   irgendwie   Iladige   bearbeitet