| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 113 .. 138
18.11.13 15:48
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@alli: han no e frag zude ziviltrauuig. was mached ihr aschlüssend? eifach en apéro im resti/dihei oder gönd ihr no richtig go znachtässe oder so?
min gg findet ebe, dass es sich ghört mit allne go znachtässe und ich find das mer ja es paar täg spöter scho s fäscht händ und mer au easy eifach neumed chönnt astosse...bin ich da falsch gwicklet?

18.11.13 16:26
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

danke für euchi vorschläg für de kaländer! jetz hani scho rächt vill idee zäme. und par süessi sache dueni sicher au no dri

@weddingbee: ich find das chan mer mache wie mer wott? ich find ned unbedingt das es ässe dezue ghört, go astosse langed doch au?! mier gönd warschindli scho go ässe, aber jetz ned speziell ane mega edle ort oder so...
wäg dim chleid: du hesches aber ned kauft will die andere gsäit hend es staht dier besser? schlussändlich muesses ja dier zu 100% gfalle!

Zuletzt bearbeitet am 18.11.13 16:28

18.11.13 16:36
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@novia: Merci!

@lela: Wow, tönt super! Heit dr no Platz für ne blinde Passagier?
Machi gärn, tues de une dra.
Mis isch ebe würkli es schlichts, bi nit so dr glitzer, tüll u walawala mönsch...

@canella: Hätte mir ou chönne, aber mir hei ebe zGfüehl gha, dass chämi ggf für dAperogäscht ou komisch übere. Aber i weiss nit, ob is jtzt nit doch so miech, eifach wüu die sech ou hei müesse amälde, u zT zGfeühl hei gha, es segi no viu zfrüech.
Ha GG zersch ou müesse überschnurre, aber er het mir das immer versproche gha, u mittlerwile gfallts sogar ihm! Dr später wäri am SO fertig gsi, bevor mir am DO hürote, u das isch üs ebe zspät gsi, wüu mir gärn no chli wetti chönne üebe u für üs tanze.
Hesch es Foti, ha mini drum ebe ou säuber gmacht, i weiss was de meinsch.
Ah ok, gar nit gwüsst. Ha mi Verlobigsring links u dr Ehering de närne rechts u dä isch e grössi chliner...

@weddingbee: Mir hei dr Ziviler am 15.00 u göh närne ga schiesse (soferns nit gstriche wird), u nachdäm zu üs hei ga ässe. Apero organisiert mini TZ, wo wüsse mir nit.
Aber i finde nit, dass mer muess ga ässe, ämu nit, wenn nit viu Zyt drzwüsche isch. Es Apero fändi no schön, eifach für chli zgniesse.

@me: aso was weit dr wüsse?
Mir chöme us am Kt BE, ig 88, er 79, si sit am September 2008 zämä, u sit am April 2009 wohne mir zämä. Im November 2012 hei mir üs entschiede im März 2014 zhürote. dReaktione si sehr unterschiedlich gsi.
Hürote tüe mir am 13. März zivil im ZSA Langnau, u am 15. März kirchlech ir Dorfkirche mit aschliesendem Apero, zFestässe hei mir im Bäre in Dürrenroth.
Mir hei dKirche, dr Pfarrer, dOrganistin, ds Apero, zResti (menu fählt no), TZ, Kleid (Assescoires u Schueh fähle no, gänderet wirds im Januar), Stola (vor TZ), Azug (Hemd u Schueh fähle no), Blueme, Deko Festlocation, hmm was fählt no

18.11.13 16:48
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@Tanzkurs,
bhuu mer hend letscht jahr mal eine gmacht mit es paar kollege gmacht, aber das bringt nüt mit mim GG, mit allne andere is besser gange als mit ihm :) aber mir gönd de churz vorher no i so eine vo de Migros Klubschuel oder so :)

@bee,
ach schön das es paar anderi git :) ich han das na nie gha, bin immer überzoge gsi, und ich lueg au Kai so sendige... aber ja wird de wieder verbi goh :)

@zivil,
mir werdet eifach mit de TZ/Eltere go znacht esse, im ganz chline rahme wils hat eifach so noch am "richtige" hochzig isch... aber ich finde das chan jede selber entscheide, ich het mer au chöne vorstelle nur mit de TZ gah, aber das het GG nid welle, da im sini Familie mega wichtig isch...

@lula,
wird schwirig, denke de koffer wird suscht scho mega volle si, aber wenn di ganz chli chasch zeme lege... ;)
walawala-mensch *grins* haha de bini also au nid :)

z Dürreroth bini bis vor churzem täglich duregfahre, isch uf mim arbetsweg gsi :) ihr sind scho recht wiit... würsch eus es foti vo de iladig zeige *gwunder*

18.11.13 16:52
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: Ha no gad e Ergänzig zu mir wöue mache, u da si ou div Fotis dinne... Ha ne eigete Thread
De wohnsch Du dämfau ou hie ir Region?

Da no mi eiget Thread:
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...e-15_227_4.html

18.11.13 17:02
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@lula,
eigentlich im Luzerner hinderland aber nur 5 Minute vo Huttu :) ich lis mich mal dur din thread :)

18.11.13 17:05
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ??? Wie geit de das? Sorry, ha im Geo e schöne Lehrer gha...

18.11.13 17:06
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@lula,
wohne sozege uf de Kantonsgrenze LU/BE :)

18.11.13 17:07
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

Guet, Google Maps het ghulfe, gar nit gwüsst, dass Huttu so nöch bi LU isch, muess gloubs hinech mau mi GG frage

18.11.13 17:41
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@ novia_mayo wägem chleid: neinei, das thema isch mer z wichtig als das es anderi entscheided ich han bi dem chleid woni schlussändlich kauft han eifach s gfühl gha das es besser zu mir und minere persönlichkeit passt als s andere. aber will ich sit jahre de anderi typ chleid "beobachtet" han und mir hundertprozäntig sicher gsi bin das ich so es chleid wird ha, bini immerno am überlegge obwohl ich ja weiss das ich mich richtig entschiede han...schwierig z erchläre... aber ich bi glücklich, und das isch ja d hauptsach

@ ziviltrauuig: mir hüratet ebe am 15.00 und ich find, das es zlang gaht bis mer chönd go znachtässe und nomal heigah und wieder abmache findi uh doof. aso entweder müesstemer neumed go aperöle und dänn go znachtässe oder dänn eifach en apéro mache und heigah...kei ahnig, mir würdi de apéro halt lange aber das dörf jetz mal de gg entscheide. de armi tropf muess sit monate bändeli und papier und blüemli und mäscheli und und und aluege...

 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 113 .. 138
gspannt   hochzyt   eigentlich   Zuletzt   janedoe   Morelia   Location   canella   chärtli   iladige   eigentli   irgendwie   santhia   similein   natürlich   weddingbee   pfarrer   bearbeitet   richtig   chleider